*Ötös el dobta a kést*
- Nah, csak jól tudunk kommunikálni! - csattant fel a nő.
- Most már engedjétek el! Ő nem tehet semmiről!! - mondta idegesen Ötös.
- Hát tudod van egy kis probléma.. - mondta vigyorogva a nő, majd folytatta. - Keresztbe tett nekem de nagyon.
- De hisz ő nem ártott senkinek sem! Miattam vagy itt!! Őt hagyd had menjen el! - kiáltotta Ötös.
- Hahh már megint tévedsz Ötös.. Nem minden rólad szól! Miatta vagyok itt, te csak gondot okozol..mint mindig. Tudod mennyi papírmunkával jártál?! És az a sok vér..szörnyű. - majd rám nézett vigyorogva.
- Miről beszél maga?!? És miért kavartam volna be?! Mit tettem én ön ellen?!? Nem is ismerem! - jött ki belőlem minden.
- Jaj, bogaram ez hosszú sztori.. Majd el mesélem amint velünk jössz! - mondta a nő.
- MI?! NEM VISZI ŐT SEHOVÁ! - kiabált Ötös.
- Jaj, Ötös.. Nincs nagy beleszólásod! Hidd el nekem ő maga fog velem jönni önszántából, amint rá jön hogy mire képes. - vigyorgott a nő. - Na de most ki nyírni Ötöst! - parancsolt rájuk.
- MI?! NEE!!! - ordítottam.
*a sok golyó mind ment Ötös felé aki el tűnt majd fel bukkant és újra el*
*egyszer csak egy kés repült el pár centivel mellettem *
- Diego??! - kérdeztem kiszabadulva a férfi fogásából.
- Hol van Ötös?! - kérdezte ordítva a sok golyó miatt.
- Nem tudom! Minden hol!! - mondtam kétségbe esve.
*meg jelent Ötös*
- Diego! Könyörgöm vidd ki innen! - esedezett Ötös.
- Nem!! Te gyorsabban el tudod vinni! Majd én megyek és el intézem ezeket! Menjetek!!
- Mii?! Nem foglak itt hagyni! - mondta Ötös idegesen.
- De! Ez nem kérés volt! Vidd mielőtt még többen jönnek!! - ordította Diego.
*Ötös egy pillanatra el gondolkodott*
- Vissza jövök!! - mondta Ötös.
- Jó..de már csak takarítani. - mosolygott rá Diego. - Nah de most már menjetek!
*megfogta Ötös a kezem és el teleportáltunk*
- Hol vagyunk?! - kérdeztem.
- Csak 1 utcányira..
Láttam rajta hogy valami baj van vele.
- Ahh gyere tovább kell mennünk.. - mondta majd meg fogta a kezem.
*mikor arrébb mentünk Ötös össze esett*
- Ötös!! - kiáltottam.
- Ahhj..nem bírom.. - alig bírta levegővel. Nem vagyok elég erős hogy tovább menjünk. - mondta keserű tekintettel.
- Nyugii! El megyünk innen. - mondam majd fel segítettem és át karoltam. Van ötleted hova menjünk?
- Igen.. - mondta.
*ezzel el teleportáltunk egy motel elé*
- Rendben. Itt vagyunk, várj meg el kell engednelek amíg beszélek a portással. - mondtam majd a motel előtti padra segítettem.
*el intéztem a szobát viszont amikor vissza tértem Ötöshöz valami lett vele! El vesztette az eszméletét!*
*később*
- FIFI! - kiáltott fel Ötös.
*egyből oda rohantam hozzá*
- Ötös! - örömömben egyből meg is öleltem. - Mi történt?!
- Ah, csak egy rossz álom.. - mondta vissza dőlve az ágyra.
*észre vette, hogy az egész felsőteste meztelen*
- Miért vagyok felülről meztelen?! - kérdezte meglepődve.
- Oh hát..el talált egy golyó. És ki kellett szednem belőled. - mondtam.
- Jah, értem.. És pontosan hol is vagyunk?!
- Nem emlékszel? - vontam fel szemöldököm.
- Neem.. Az egész onnan ki esett hogy el jöttünk. - mondta a fejét fogva.
- Te hoztál ebbe a motelbe. - mondtam. Nem vagyunk messze alig 2 kilométerre lehetünk.
- DIEGO!! - kiáltott fel újból. - Ott hagytam.. - mondta el szégyelve magát.
-Neem! Ötös! Figyelj rám! - mondtam majd felemeltem a fejét hogy a szemébe nézhessek. - Nem lesz semmi baj! Igérem! - fogtam még mindig az arcát.
*közelebb hajoltam majd hosszasan megcsókoltam*
- Rendben?! - kérdeztem, de ő még mindig úgymond "eszméletlen" volt a csóktól.
- O-oké.. - nagy nehezen ki nyögte.
- Most pedig rendelek valamit mivel 6 óra rég elmúlt és borzalmasan éhes vagyok. - mondtam. - Oh..de a nagy sietségben nem hoztunk pénzt..
- Hagyd majd én el intézem. - mondta Ötös.
*vissza forultam felé*
- Ugye nem ki nyírni akarod a futárt? - kérdeztem mosolyogva.
- Nem, nyugi! - nevetett fel.
- Akkor oké. - majd el indultam a telefonhoz.
*sikeresen kiért a pizzánk így mikor csöngettek léptem volna az ajtóhoz*
- NE! - mondta Ötös.
*felkelt majd az ajtóhoz vánszorgott volna de én vissza toltam és ki nyitottam az ajtót *
- Oh miben segíthetek? - kérdeztem kedvesen.
- Ide rendelték ezt a dupla sajtos pizzát? - kérdezte egy futár.
- Oh, igen ide! - át vettem tőle majd amikor a futár a zsebében kuturászott Ötös elém állt.
*már Ötös támadni akart de ki rántotta a blokkot a futár a zsebéből nagy nehezen*
-Tessék! Nem kell a visszajáró. - mondta Ötös.
*ezzel pedig be csapta az ajtót*
- Hát ez nem volt a legkevesebb.. - szóltam neki oda.
- És mi van ha elő ránt egy pisztolyt és le lő?! - kérdezte felháborodottan. - Ennek a nőnek nagyon sok embere van és mindegyik rajtra kész, hogy szívesen bele eresszenek egy golyót bárkibe!
- Jó, igazad van. - forgattam meg a szemem.
- Láttam. - mondta gúnyosan.
ESTÁS LEYENDO
The Umbrella Academy //Befejezett//
AcciónEz a történet egy hihetetlen lányról szól aki képességével csodákra lehet képes. De vajon ő tud róla?!