*felkeltem egy szobában..megint*
Istenem már a fejem..megint!
*tettem kezeimet a fejemre amiket csodáltam is, hogy nincsenek megkötve*
De aztán le néztem a lábaim elé. Egy férfi feküdt ott mozdulatlanul. Az a férfi aki megtámadt. És most mozdulatlanul fekszik..mert meghalt!
Lassan felálltam, de szédültem. Ki léptem az épületből nem láttam senkit se.- Hahó! - kiáltottam, de senki se hallotta szerintem.
*majd megpillantottam*
Az Intéző Ötös felett áll egy késsel a kezében.
- Mondtam, hogy ez nehéz lesz! - nézett rám gonoszul a nő.
*ezzel beleszúrta Ötösbe azt*
- NEEE! - ordítottam neki, de már késő volt.
Annyira dühös lettem, hogy könnyes szemmel el kezdtem futni feléjük.
- MIT TETT MAGA!?! - ordítottam, de a nő meg se szeppent.
- Azt amit érdemeltetek! - mondta. - De én most mennék is. Majd még találkozunk Fifi! - biccentett.
- Várjon!! - kiáltottam utána. - Előtte szeretnék valamit közölni.
- Hadd halljam akkor! - állt meg a nő.
*felálltam majd a nő felé léptem*
- Hamarabb találkozunk mint gondolja! - mondtam és beleszúrtam egy kést amit a szertárból hoztam el.
- Ahhh... - nyögött fel a nő.
- Őszintén remélni tudom, hogy érzi azt a fájdalmat amit én! - könnyeim csak úgy folytak ki a szememből.
Próbáltam erős maradni, de nem tudtam, ahogy Ötösre néztem.
A teste csak ott feküdt ott, mint ha aludna. Bár csak azt tenné..*a nő össze esett és szemei lehunyódtak*
Könnyezve nézem ezt. Nem érdekelt, hogy meg öltem. A helyes döntés volt ez, vagyis azt hiszem. Vissza szaladtam Ötöshöz aki mozdulatlanul feküdt..örökre. Ekkor ide értek a többiek is.
*fejüket fogva rohantak hozzánk és láttak szeretett testvérüket holtan feküdve*
- Ötös..nyögte ki Allison.
Hatalmas zokogásba tört ki mindenki. Ben után nem gondolták volna, hogy újabb testvért vesztenek el.
Zokogtam Ötös mellkasára feküdve, a többiek pedig állva. Allison Luther karolta át akinek úgyszintén könnyei folytak. Vanya Klausra támaszkodva hullajtotta könnyeit. Diego pedig nézett maga elé könnyeivel küszködve dühösen.- NEM LEHET ÍGY VÉGE!! - kiáltottam zokogva. - Nem neki kellett volna meghalnia, hanem NEKEM!! Ez mind az én hibám! - zokogtam.
- Kérlek Fifi! - mondta Luther. - Ne hibáztasd magad!
*a kezeid le csúsztak az arcodról Ötös arcára*
Arca még meleg volt. Könnyes szemeimmel néztem, ahogy ki simult arca mozdulatlan. Kezeim világítani kezdtek.
- Fifi..ez mi?! - kérdezte Klaus.
*fel néztem Ötös testéről*
Aztán eszembe jutott..
- A képességem!! - ordítottam fel. - Az megmentheti!
*a többiek értetlenül nézték rám*
- Hogy a mid? - kérdezte Diego.
Nem mondtam semmit csak Ötös mellkasára tettem a kezem és koncentráltam.
Döbbenten nézték, ahogy Ötös teste világítani kezdett enyhén. Nem hibáztatom őket, nehéz lehetett ezt látni.
*ekkor kinyitotta a szemét*
- Hah!! - kiáltottak fel a többiek.
- Ötös!! - öleltem meg a nehezen felülő fiút. - Nem hiszem el, hogy itt vagy!
- Fifi! - szorított meg mert annyira örült, hogy láthat. Jól vagy, ugye?!
- Te nem vagy normális! Épp most haltál meg és te miattam aggódsz?!! - öleltem meg újra.
- Annyira aggódtam! - mondta.
- Ötös... - szólalt meg Allison. - Alig hiszem el, hogy itt vagy! - ölelt meg könnyes szemekkel ő is.
*egyesével mindenki oda jött és meg ölelte, majd Diegora került a sor*
- Soha ne ijessz így ránk öcskös! - ölelte meg Diego.
Ötös hihetetlenül meglepődött. Soha nem gondoltak egymásra testvérként, nem hogy még egymást annak szólítják. De lehet ennek hatására ez most megváltozik.
- Rendben.. - ölelt vissza Ötös.
*el engedte Diego majd felém fordult és hosszasan megcsókolt*
Kicsit fura volt a többiek előtt, de a legjobb pillanatban tette. Annyira boldog vagyok, hogy itt van velünk..velem. Mikor az ember azt hiszi elveszíti azt aki számára a legfontosabb...összetör. De fel kell állni a padlóról és tovább harcolni azért akit szeretsz!
- Szeretlek! - mondtam mikor szájunk el vált egymásétól.
- Én is szeretlek! - válaszolta mosolyogva. - Menjünk haza! Mindannyian.
Ennyi lenne ez az évad! Örülök, hogy ennyien olvassátok ezt a történetet! Hamarosan megjelenik a következő évad.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Umbrella Academy //Befejezett//
AçãoEz a történet egy hihetetlen lányról szól aki képességével csodákra lehet képes. De vajon ő tud róla?!