2.Évad 16.Rész ~Jó Nap?!~

345 22 1
                                    

A kórházban nagy volt a sürgés, oda vissza rohangáltak az orvosok és az ápolók.

*a recepcióhoz léptem ahol egy kedvesnek látszó nő ült*

- Miben segíthetek? - kérdezte bájosan.

- Hát egy barátomat szeretném meglátogatni..vagyis hát nem a barátom, mert még nem igazán ismerjük egymást. És nem is meglátogatni szeretném hanem állítólag ma engedik ki szóval..

- Oké, oké. - kuncogott a nő. - Mi a neve?

- Melissa.

- Öhm.. Melissa mi? - nézett rám a nő furcsán.

Basszus! Csak a keresztnevét tudom, nem volt időnk rendesen bemutatkozni...

- Hát a vezetéknevét még nem tudom.. - vakargattam meg a tarkóm

- Oh hát az a baj, hogy akkor nem tudok segíteni. Rengeteg Melissa lehet most épp itt.

*lehajtottam a fejem és már épp léptem volna ki az ajtón mikor egy ismerős hangot hallottam meg*

- Fifi! - kiáltott utánam.

- Melissa? - kérdezte örömteli mosollyal. - Épp meg akartalak keresni.

- Egy pillanat és mehetünk csak ki jelentkezem. - mosolygott a lány.

Érdekes eddig nem láttam még mosolyogni. Bár még csak most találkozunk másodjára és az előtt hogyan tudna bárki is mosolyogni mikor a műtőbe készül?!

- Na mehetünk? - nézett rám. - Meg ihatnánk egy kávét ha benne vagy.

- Hogyne lennék benne, induljunk! - fogtam meg karját.

Sokat mesélt magáról, ki derült, hogy igen ugyan abba a suliba járunk csak ő mindig más társasággal van. Olyan "megfigyelőként" él. Nem mellesleg ebben a városban is lakik tőlem pár utcára.

- És akkor a műtét is rendben folyt ezek szerint. - mosolyogtam rá az előttem kávézgató lányra.

- Aha, szerencsét hoztál. - kacsintott. - Sokkalta jobban vagyok én mandula nélkül. Legalább annyi fagyit ehetek amennyit akarok. - nevetett mire én is.

- Akkor hát együnk meg egyet! Itt van a közelben egy jó fagyizó. Kiskoromban sokat jártam oda.

- Rendben mehetünk. - ezzel meg itta maradék kávéját és el indultunk.

*már egy ideje sétálunk az utcán fagyival a kezünkben és beszélgettünk*

- Biztos vicces lehetett. - nevettem fel.

- Láttad volna apám fejét...az volt hidd el! - nevetett. - Örülök, hogy találkoztunk, nagyon kellemes volt ez a nap veled!

- Én is nagyon jól szórakoztam és én is nagyon örülök, hogy meg ismertelek.

*ekkor a kukák mögül egy hangot hallottunk*

- Mi volt ez? - nézett rám kissé ijedten.

- Biztos csak egy macska. - legyintettem a kezemmel de közben én is megijedtem.

*ekkor egy férfi lépett ki mögüle és közeledett felénk egy késsel a kezében*

Mi a...

- Melissa fuss! - kiáltottam a lányra aki megfagyva állt kezét a szájához tartva. - Melissa!! Menj!

*erre ébredt fel a lány és gyors futásba kezdett engem ott hagyva*

- Mi a fenét akar maga? - kérdeztem.

- Valakinek szúrod a szemét! - mondta rezzenéstelen arccal.

Aztán le esett..ez az ember az Intéző embere.

- Jobb lesz ha békén hagynak minket! - ordítottam felé de ő tovább közeledett.

- Nem, nem.. Veled jobb tervem van. - mondta és el kezdett felém futni amire én fel buktattam egy egyszerű mozdulattal.

- Mondtam, hogy meg tudom védeni magam! - elégedett mosolyt vetettem a földön fekvő nagydarab férfira. - Most pedig ha megbocsát..

- NEM MÉSZ SEHOVÁ! - kapta el a lábamat mire én is a földön feküdtem.

- Ahj, na ezt nagyon megkeserüli! - rúgtam fejbe mire a kése után kapott és bele vágott az oldalamba.

- Mondtam nem mész sehová te liba! - kiáltott fel mire én ismét arcba rúgtam erőből így le fejelte a betont.

- Nem szórakozhatsz velem barom! - álltam fel és leporoltam magam ekkor láttam meg, hogy jól vérzik a sebem.

Ahh nem hiszem el! Most még ez is.. Haza kell mennem és majd ott el látom magam. Vajon Melissával is mi lehet?! Még jó, hogy meg adta a telefon számát, majd később fel hívom.

*ekkor siettem haza amilyen gyorsan csak tudtam, bár a sebem egyre jobban vérezett*

Istenem csak el ne vérezzek amíg haza érek..

Rá tettem a kezem a sebemre azzal a reménnyel, hogy meg tudom gyógyítani...de nem. Annyira fáj, hogy nem tudok rendesen koncentrálni. Ekkor megpillantottam a házat. Végree..

*be léptem az ajtón de senkit se láttam*

Biztos mindenki a szobájában van.. Jó is ha nem látják, most mit mutogassam és sajnáltassam magam?!

- Fifi? - szólalt meg valaki a hátam mögött mire én megfordultam.

- Ötös!

- Mi a fene történt veled? - sietett oda hozzám mikor meglátta, hogy csupa vér a pólóm és a kezem.

- Nyugi, nem vészes! - mondtam neki de ő továbbra is csak kérdezgetett meg vizsgálgatta a sebet.

- De! Nagyon is vészes! Gyere le fertőtlenítjük és el mesélsz mindent, oké?

- Rendben.. - fogtam meg a karját.

*fel teleportáltunk a szobájába és le fektetett az ágyba*

- Szóval, kezdheted. - húzta feljebb a pólómat.

- Csak Melissával mentünk az utcán és egy férfi megtámadott egy késsel. Melissa el futott szerencsére én pedig addig el láttam a baját.

- Ő meg a tiédet.. - nyomta oda a pamacsot a sebemre mire én felszisszentem. - Fáj? - kérdezte.

- Nem vészes mint már mondtam.. És csak hogy tudd.. Az a férfi sokkal rosszabb állapotban van mint én. - mosolyogtam rá de ő csak egy megvetett pillantással viszonozta.

- Nagyobb bajod is eshetett volna! - mondta dühösen.

- Jó majd máskor nem megyek ki az utcára... - mondtam gúnyosan és lehajtottam a pólóm.

- Nem ezt mondtam, csak ha nagyobb bajod esett volna..

- De nem esett! Ez a lényeg, nem? - ültem fel az ágyán.

- Hah mindegy. Csak jobb lenne ha óvatosabb lennél...sokkal! - ült le mellém.

- Rendben, az leszek. Ha ez megnyugtat az leszek.

- Köszönöm. - nézett gyönyörű szemeivel a szemembe.

*elmosolyodtam és megöleltem*

- Nálad jobb barátot nem is találhattam volna.. - mondtam boldogan.

- Igen...barátot..


The Umbrella Academy //Befejezett//حيث تعيش القصص. اكتشف الآن