Mikor beléptünk az épületbe már Lily ott ült egy asztalnál és türelmetlenkedett. Barnás hajáról és érdekes stílusáról csukott szemmel is fel lehet ismerni.
- Fifi! - kiáltott fel mikor meglátta, hogy jövök. - És tényleg hoztál vendéget.. - tűnt el arcáról a mosoly.
- Mondtam.. Mit szeretnél? - kérdeztem le ülve Ötössel az asztalhoz.
- Most komolyan?! Hetek óta alig látni te meg csak ennyit kérdezel tőlem?! - mordult fel. - Tudod sok dolog történt mostanában, de te mással töltötted az időd.. - nézett rá Ötösre.
*megjelent egy pincér és fel vette a rendelésünket*
Még, hogy én hanyagolom el őt?! Ez badarság! Folyamatosan ő koptatott le, mert jobban megismerte Rina Bakert és szuper barátságot kötöttek. Annak ellenére, hogy az egy lenéző liba.
- Ismerős vagy te nekem. - szólalt meg újból Lily Ötösnek célozva a kijelentést.
- Igen már találkoztunk.. - mondta szűkszavúan Ötös és el vette a kávéját a tálcáról.
- Hmm..vagy 2 hónapja! - csattant fel. - Ott várakoztál Fifi házuk előtt.
- Talált. - mondta gúnyosan Ötös.
- Jó, akkor mond csak Lily.. Mi az ami ilyen sürgős volt?? - kérdeztem a témát terelve.
- Dominica szakított Ronnal. - horkantott fel. - A múltkori bulin Dominica megcsókolt egy srácot Ron szeme láttára.
- Jó, szuper. És ehhez nekem mi közöm? - kérdeztem a kávémba kortyolva.
- Jajj, tudom, hogy mit éreztél Ron iránt és még most is biztos be jön! - mosolygott rám Lily bíztatva.
Nem néztem Ötösre de biztos voltam benne, hogy most nagyon ingerült a szavak hallatára.
- Megőrültél?! - csattantam fel. - Már azelőtt is mondtam neked, hogy nem!
- Ahaaa.. - mondta még mindig mosolyogva.
- Amúgy is kapcsolatban vagyok.. - ezzel megfogtam Ötös kezét.
*Lilynek elkerekedett a szeme*
- Mii?!? Kivel?! Mikor?? És... - egyszer csak el állt a szava és Ötösre nézett. - Ugye nem..
- De! - emeltem fel kezünket az asztal alól.
*Lily levegőt se kapott, csak ott ült tátott szájjal*
- Én most megyek! - mondta ott hagyva a fél bögre kávéját és alig beleevett fánkját.
- Most miért?! - feszegettem a húrt tovább.
- Csak dolgom van. - felelte.
- Ja biztos Rina a dolgod.. - forgatta meg szemem.
- Igen, ő vele van dolgom! És nem mindegy neked?! Te el vagy foglalva a kis barátoddal.. - jegyezte meg dühösen.
- Mi?! Még te mondod azt, hogy én hanyagoltalak el? Te voltál mindig azzal az idióta Ricoval.
- Ne merj róla így beszélni!! Tudod miken mentem keresztül?! - mondta hangosabban a kelleténél.
- Lányok nyugodjatok már meg! - szólt ránk Ötös.
- Jaj, tán egyest kaptál matekból mert nem voltam ott, hogy le másold rólam?! - kérdeztem gúnyosan.
- Anna néni meghalt! - kiáltotta könnyes szemekkel. - Tudtad?! Nem! Szükségem lett volna rád, de te nem voltál mellettem! - mondta könnyeivel küszködve.
- Hogy mi...?! - mondtam halkan.
Anna néni Lily nagynénje. Nagyon szeretett mind a kettőnket. Sok szünetet nála töltöttünk, mert mindig szívesen várt minket. Ő a világ legjobb nagynénje..volt...
*Lily fogta magát és ki sietett a kávézóból*
Én még mindig csak ültem és csak néztem magam elé. El sem hiszem..
- Fifi jól vagy? - kérdezte Ötös aggódva.
- Én...nem tudom..
*Ötös megölelt és nyugtatni próbált, de semmi hatását nem éreztem*
- Hogy történhetett meg ez?! - kérdezte inkább magamtól.
- Ugyan mi? - kérdezte Ötös fel vont szemöldökkel.
- Mintha le maradnék az élet dolgairól.. - néztem magam elé.
- Ez badarság! - mondta kávéját lehúzva.
- Nem, nem az! Mostanában mindenről lemaradok, mint akit nem is érint vagy csak nem akar róla tudomást venni. - szomorúság látszódott arcomon.
- Gyere, menjünk haza inkább! - állt fel Ötös kezét nyújtva.
- Nem! - csattantam fel. - Bocsánat! De én inkább sétálnék ha lehet..egyedül.
Ötös kicsit megriadt, de még értette.
- Rendben. Csak kérlek vigyázz magadra! - ezzel meg ölelt és el teleportált.
Még jó, hogy nem látták meg! Azért ennél óvatosabb is lehetne..
*már sétálok egy fél órája*
Annyi mindent át értékeltem.. Sok dolog megváltozott, de fel is fordult az életem. Persze imádom, hogy Allisonék ilyen kedvesek velem és egyből befogadtak a családba. Ötöst is nagyon szeretem..de komolyan mintha én egy helyben állnék már egy ideje...
*ekkor vettem észre, hogy valaki követ már egy ideje*
Hátra fordultam de nem láttam semmit..így hát tovább sétáltam.
*egy kábító lövedék repült el mellettem*
- Mi a... - futni kezdtem de a lövedékek mondhatni "futottak utánam".
Valahogy le kell ráznom ezt az idegent. De hogyan!?
ESTÁS LEYENDO
The Umbrella Academy //Befejezett//
AcciónEz a történet egy hihetetlen lányról szól aki képességével csodákra lehet képes. De vajon ő tud róla?!