2 nap telt el a szüleim és Ötös találkozása óta. Ötös pontosan tudja mikor fog bekövetkezni a halálom, szóval ki talált egy tervet amit most készül elmondani a testvéreinek.
- És szerinted ez beválhat? - kérdezte Luther bizonytalanul.
Én csak ültem némán és vakargattam a kezem. Tipikusan ha ideges vagyok vakarom, mostanra már azt hittem le szoktam róla de úgy látszik tévedtem.
- Azt hiszem. - válaszolta Ötös. - De nem lesz egyszerű mint mondtam. Ha megkeresem a szem tulajdonosát amit Fifi fogott a kezében a jövőben akkor nyomra bukkanhatunk.
- Rendben, szóval összegezzünk! - mondta Allison. - Láttad Fifi holttestét a jövőben pontosan 11 nap múlva és most úgy akarod ezt megfékezni, hogy megkeresed a szem tulajdonosát és ki nyírod??! - mondta Allison kissé lekezelően.
- Figyelj, Allison! Ha köze van a halálához akkor igen! - mondta Ötös dühösen.
- És mi van ha nem is a tulajdonos tette? - szólt közbe Diego. - Nem nyírhatod ki az egész államot hogy meg állítsd!
- Jó akkor kinek van jobb terve?! - csattant fel Ötös. - Mert tudtunkal nincs sok időnk szóval cselekednünk kell!
- Közbe szólhatok?! - kérdeztem fel állva a kanapéról. - Tudom, meredek ez a terv! De én hiszek Ötösben és tényleg nincs sok időnk.
- Jajj skacok! Igazuk van, ez egy jó terv és kezdésnek nem rossz! - jelentette ki Klaus.
- És mond csak Ötös.. - kezdett bele Diego. - Miért van az hogy most kell a segítségünk?! Eddig mindig azt mondtad egyedül dolgozol.. - töltött ki egy italt.
- Igen, de most...tudom hogy nélkületek nem sikerülne... - nézett rám.
- Rendben! - mondta Allison és fel állt. - Ha csak ezzel tudjuk megmenteni Fifit akkor hát gyerünk!
*csatlakozott Vanya, majd Klaus és Luther is fel állt*
- Diego? - kérdezte Ötös.
- Ha tényleg nem tudunk ennél jobbat akkor ez van, szóval gyerünk!
Nagyon örültem hogy mindenki segít nekem! Azért az nyugtalanító volt, hogy Ötösnek lehet gyilkolnia kell ki tudja mennyit, csak hogy az én életemet megmentse.
- Nah és akkor mi az első lépés? - kérdezte Vanya.
- Én és Allison el megyünk oda ahol ezt készítették. - mutatta fel a szemet Ötös.
- Öhm...biztos nem vennéd nagyobb hasznát Diegonak? - kérdezte fel vont szemöldökkel.
- Azért tényleg nem kéne ki nyírni mindenkit így a képességed kapora jön. - válaszolta Ötös.
- Mi??! De meg fogadtam hogy nem fogom soha többé használni másokkal szemben! - akadt ki Allison.
- Tudom! De így lesz a legjobb ezt te is tudod. - majd nyujtotta kezét Allisonnak.
- Ah, igazad van! Fifi fontosabb! - ezzel el teleportáltak.
Diego egyből fel ment az emeletre.
- Hát addig valaki akar társasozni? - kérdezte Klaus mosolyogva.
*forgattuk meg egyszerre a szemünket a többiekkel*
*Ötösék oda értek a klinikára*
- Oké, most szépen be megyünk és el beszélgetünk nyugodtan erőszak nélkül! - jelentette ki Allison.
- Jah... - forgatta meg szemét Ötös.
*be léptek az épületbe és egyből egy recepcióst pillantottak meg*
- Bocsánat! Szeretnék valamit meg tudni egy üvegszemről. - mondta Allison, mert ő legalább egy felnőttnek néz ki.
- Egy pillanat és keresem. - mondta a nő kedvesen.
*pillanatokon belül meg is volt*
- Meg is van! - mondta a nő. - De előbb tudnom kellene honnan szerezték és hogy mit szándékoznak tenni vele.
- Csak vissza adnánk a tulajnak! - vágta rá Ötös.
- Ebben az esetben..
- Oh kérem adja már ide az adatokat a fickóról, hadd menjen mindenki a dolgára. - kiáltott fel Ötös.
- Hé! Hogy beszélsz?! - próbálkozott Allison. - Annyira sajnálom hölgyem! A fiú nem tud korához illően viselkedni!! - nézett Ötösre szúrós szemmel.
* a nő össze szűkült szemmel nézett de oda adta az adatokat*
- Rendben! - de kérem ne hangoztassák hogy oda adtam az adatokat! Nem igazán szabad, de ha már ilyen kedvesek... - mondta a nő és vissza fordult az asztalához.
- Köszönjük! - mondták egyszerre.
*Ötös meg nézte a nevet és ki kerekedett a szeme*
- Mi az?! - kérdezte Allison.
*pár pillanatig még nem szólalt meg Ötös de aztán*
- Én!?!
ESTÁS LEYENDO
The Umbrella Academy //Befejezett//
AcciónEz a történet egy hihetetlen lányról szól aki képességével csodákra lehet képes. De vajon ő tud róla?!