Het eerste hoofdstuk whooohooo!! Veel leesplezier!! Xx.
Louis pov-
Ik liep met mijn hoofd naar beneden door de schoolgangen. "HAH GAAAAYYYY!!!" Hoorde ik ineens achter me. Ik negeerde het maar gewoon en liep stevig door.
Ik zat aan een tafel toen de bel ging. Ik stond op maar struikelde. Iedereen lachtte me uit. Ze gooide hun afval op mij. "STOP ER NOU TOCH EENS MEE!!!" Schreeuwde ik waardoor mijn hoge stem in de hele school te horen was. Ze begonnen alleen maar harder te lachen. Ik stond op en rende huilend naar de wc. Ik ging in een hokje en ging zitten. "Niemand mag jou Louis." Praatte ik tegen mezelf. Ik pakte het kleine zakmesje uit mijn zak en deed mijn mouw omhoog. Ik zette het mes erop en sneed. "Weer een snee erbij..." Fluisterde ik en bekeek mijn arm. Ik liep uit de wc opweg naar de receptie voor een te laat briefje. "H-hallo... mag ik een briefje ik ben te laat." Vroeg ik de vrouw. Ze knikte en gaf me een briefje.
Ik rende op de trappen en stapte naar binnen in het klaslokaal. "Meneer Tomlinson, waarom bent u te laat??" Vroeg meneer van Duinen. "I-ik uhmm..." Ik stopte toen ik mensen hoorden grinniken. "I-ik was vergeten waar h-het klaslokaal zat?" Zei ik meer vragend. Hij schudde afkeurend zijn hoofd. "Ga maar zitten naast Eleanor, de nieuwe leerling helemaal achterin. Ik keek naar het meisje die lief naar me zwaaide. Ik liep en er werd een propje papier op me gegooid... hoe kinderachtig kan je zijn?
"Heeii, ik ben Eleanor!" Fluisterde Eleanor. "Hoi." Zei ik en keek weer naar beneden. "Wat is er?" Vroeg ze. "Na school oke? Dan vertel ik je het." Zei ik en keek haar aan. "Okido." Zei ze. Eindelijk iemand die aardig tegen me doet! Er werd een papieren vliegtuigje op me gegooid. Ik vouwde hem open.
-denk je nou echt dat dat meisje jou aardig vind?! Hahahaha Loser dat je ben.-Ik gooide het papiertje als een propje op de grond. "Ja! Louis geef maar hier!" Zei mr van Duin streng. Ik werd knalrood en gaf het briefje aan hem. "Voor wie was dit bedoeld?" Vroeg hij kwaad. Ik keek hem raar aan. "Ik heb helem-" "VOOR WIE WAS DIT BEDOELD?!" Vroeg hij nu harder. "Meneer van Duin! Het werd op Louis' hoofd gegooid door die ene Robin ofzo.." Zei Eleanor. Wacht wat?! Kwam er nou net iemand voor me op?! Meneer van Duin keek streng naar Robin. "Robin! Ga jij maar naar buiten en je mag gezellig 3 lesuren terugkomen om na te blijven!" Zei hij. Ik keek hem dankbaar aan en ging weer zitten. "Thanks Eleanor." Zei ik. "Geen dank!" Zei ze terug.
Eindelijk ging de laatste bel. Ik liep stevig door naar mijn kluisje. Eenmaal bij mijn kluisje hing er een briefje. -je bent nog niet van me af! Vieze homo!- Ik scheurde het eraf en gooide het op de grond. "Heeii!!" Zei een vrolijke stem. Ik keek naast me en zag dat het Eleanor was. "Nou, vertel." Zei ze glimlachend. Ik zuchtte diep en deed mijn kluisje dicht. "Ga zitten." Zei ik. Ze ging zitten op de tafel en ik ging naast haar zitten. "Ik word gepest en getreiterd al sinds ik hier op school ben, ik heb zeg maar geen vrienden en niemand is aardig voor me enzo... daarom ben ik altijd zo down." Zei ik kijkend naar beneden. "Waarom word zo'n lieve jongen als jij gepest!? En je hebt wel een vriend! Mij!" Zei ze lachend. "Nou, ik word gepest omdat ik een hoge stem heb, houd van strepen en omdat ik.. uhm.. ja... gay ben." Zei ik schamend. "OMG!! IK WILDE ALTIJD AL EEN GAY VRIEND!!! JEEEII!!" Riep ze en knuffelde me. We lagen met zijn tweeën in een deuk.
Ik liep opweg naar mijn huis totdat ik Robin zijn groepje zag staan. Zal ik doorlopen? Nee ik ga de andere kant op. Ik zag dat Robin hierheen kwam dus begon ik weg te rennen. Ik struikelde over een voet en kwam met mijn gezicht op de harde grond. Ik keek achter me en zag Robin achter me staan. "Rot op!" Riep ik. "Denk je dat je nu opeens alles bent ofzo?! Je hebt fucking 1 vriend en dat is een meisje." Zei hij boos lachend. Hij gaf me een trap in mijn zij. En een schop in mijn buik. En nog eentje op mijn gezicht. Hij liep daarna weg en liet mij huilend achter. Waarom is mijn leven zo kut?! Ik stond op en alles werd wazig voor mijn ogen. Ik liep stevig door en ging onder een brug zitten. Ik pakte mijn mes en trok mijn mouw omhoog. Ik zette het mes bij mijn aderen. "Louis?!" Hoorde ik iemand geschrokken vragen.
Nou het eerste hoofdstuk zit erop! Ik hoop dat hij leuk was!! Please Vote en Comment;)
Love Youu!!!
Xx Rachel.
JE LEEST
Ups and Downs
FanfictionLouis is 17 jaar (bijna 18) en zit op de middelbare school, het laatste jaar. Louis word gepest en getreiterd op school omdat hij Gay is, een hoge stem heeft, houd van strepen en omdat kinderen hem gewoon raar vinden. Hij kon er na al die jaren nie...