024.

514 25 5
                                    

Niks meer te zeggen!! Oops! *Hi;)* Veel leesplezierr!! Xx

Louis pov-

Ik word zachtjes wakker geaaid. "Heii Hazz..." Fluister ik slaperig. "Haii babe." Zegt hij terug en geeft me een kusje. Gister was echt de ergste dag van me hele leven!! Gelukkig is die dag voorbij en ga ik nu op naar de beste dag ooit! "Kom je mee?" Vroeg Harry. "Waarheen?" Vroeg ik gapend. "Ontbijten bij een restaurantje, ik denk Nando's want Niall mag beslissen..." zei hij lachend. Ik glimlach en knik.

Onderweg naar Nando's moesten Harry en ik weer apart lopen. Ik liep naast Niall en Harry liep naast Liam. Zayn is al een tijdje bezig op zijn mobiel. Hij is er niet vanaf te krijgen!

We lopen naar binnen en ga naast Harry zitten. Ik kijk om me heen en geef Harry snel een klein kusje. Hij glimlacht en bloost een beetje. Wat?! Harry die bloost?!?! OMG WAT CUTE!!!

Niall zit onrustig te wachten op zijn eten. "Ik heb zo'n hongerrr..." Zeurt hij. Ik grinnik alleen zachtjes en kijk op mijn telefoon. Oja! Snel mijn profielfoto weer bewerken. En mijn status. -Harry, i love you to the moon and back! ~x your future husband Louis♡- ik glimlachte en kreeg een bord vol met eten voor me neus. Ik wreef in mijn handen en deed een doekje bij mijn shirt. Ik begon rustig te eten en genoot. Niall kan volgens mij niet eens genieten, hij eet zo snel!!

Na het eten bracht ik de borden terug. Ik weet het, meestal word het opgehaald maarja. "Dankuwel meneer." Zei de vrouw bij de keuken. "Geen dank hoor!" Zei ik en liep weer terug. Onderweg struikelde ik en viel op de grond. "Fack." Fluisterde ik. Ik zag druppeltjes bloed op de grond vallen en voelde aan mijn neus. Fijn... bloedneus! Ik stond op en zag dat mijn shirt helemaal onder de ketchup zat. De jongens kwamen de hoek omlopen en Harry schrok meteen toen hij mij zag. "Loubear gaat het?!" Vroeg hij bezorgt. "Ja shure.. alleen lelijk gevallen." Zei ik en deed mijn broek omhoog. Ik heb nog nooit en zo snel zo'n grote blauwe plek gezien!! Niall gaf me een servetje voor mijn bloedneus. "Gaat het met u?" Vroeg de vrouw van net. "Jahoor, dankuwel." Zei ik lief. Ze knikte en liep weer terug. Wij liepen de deur uit naar de bus.

Eenmaal in de bus had de chauffeur een uurtje pauze. Ja jullie dachten zeker dat Paul reed? Hahaha die zit er alleen maar naast. Ik lag op het bankje met mijn been op een stoel. Ik zat diep in mijn gedachten. Zullen Harry en ik dan echt gaan trouwen en krijgen we dan een kind? "LOUISSS!!! IK HEB EEN CADEAUTJE VOOR JEEEE!!!!!" Schreeuwt Harry. Ik schrik uit op mijn gedachten en zie Harry staan met een tas. "Eyes closed please." Zei hij en ik deed mijn ogen dicht. Hij gaf me het en ik deed mijn ogen open. Wat ik toen zag... "HET IS EEN DUIF!!!" Roept Harry blij. Ik kijk hem raar maar glimlachend aan. "Je vind duiven toch irritant? Deze ga jij nooit irritant vinden, hij word je beste vriendje!! Iets onder mij dan hahah en ik vond hem gewoon leuk voor je" zei hij en knipoogde. "Thanks Hazz... Ik weet denk ik al een perfecte naam... umm... KEVIN!!!" Riep ik blij. "Jaa! Omg Lou dat past echt bij jou." Zei hij en zoende me.

Puur omdat we lucht nodig hadden moesten we de zoen stoppen. "JONGENS!! IK HEB NIEUWS!!!" Schreeuwde ik. Ze keken me allemaal verbaasd aan. "Dit is het 6de lid van One Direction." Zei ik en haalde Kevin tevoorschijn. "DIT IS KEVIN!!" Schreeuwde ik door de bus. Ze begonnen te lachen. "Ik ben blij dat de drukke Louis weer terug." Fluisterde Harry in mijn oor. "Ja... ik vind het ook superr!!" Zei ik en knuffelde hem. "Thanks voor Kevin." Fluisterde ik. "No problem babe." Zei Harry en gaf me kliene kusjes.

Blugh... wat een kort en saai hoofdstuk... ik wilde echt langer schrijven maar ik ben echt doodmoe!! 1 ding is wel leuk;). KEVIN IS IN HET VERHAAALL!! WHOOOHOOOOO!!! Hoop dat het een beetje leuk was:). Xx Rachel.

Ups and Downs Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu