10de hoofdstuk alweer!! Whoohoo!! Hopelijk word hij leuk;). Veel leesplezier!! Xx Rachel.
Louis pov-
Ik werd langzaam wakker maar ik kon me niet bewegen. Ik keek met mijn hoofd naast me en zag Harry liggen. Een 'ahw' geluidje verliet mijn mond. Wat hield ik toch veel van deze jongen. "Lukt het? Met staren." Glimlachte hij. "Gaat super!" Lachte ik. "JA JONGENS WAKKER WORDEN! WE GAAN REPETEREN." Riep Simon in onze kamer. Harry kreunde vermoeid en stond op. Ik had al 3 dagen gerepeteerd dus ik hoefde niet mee. "Bye schat, totzo." Zei ik lief en gaf hem een kus. Hij liep de kamer uit en ik ging zitten op mijn bed. Meteen dacht ik aan gister... wat Harry tegen me zei. Nare dingen in het verleden.. wat voor 'nare dingen'? Ik besloot om naar zijn koffer te gaan. Ik keek erin en zag een boekje liggen. Een dagboek! Hij was al aardig vol. Er zat ook geen slotje op. Ik keek achter me en ging naar de eerste bladzijde. Ik kreeg een glimlach toen ik de krabbels zag. Ik keek naar de datum. 01-02-2004. Ahww!! Toen was hij 10! Ik keek naar de krabbels.
Hallo dagboek!
Ik ben Harry Styles en ik ben net 10 jaar oud geworden. Dit is mijn eerste bladzijde. Omdat ik hem vandaag heb gekregen:).Ik grinnikte in mezelf. Ik las wat verder. "Louis? Wat doe je?" Vroeg iemand achter me. Ik schrok en keek achter me. Ik zag Harry. Hij keek me verdrietig aan. "Louis, waarom kijk je zomaar in mijn dagboek?!" Vroeg hij verdrietig en boos tegelijk. "Hazz het spijt me... ik wilde alleen.." Zei ik. "Wat wilde je?!" Vroeg hij wat bozer. En voordat ik het wist had ik een platte hand op mijn wang. "Harry, rustig!" Zei ik meteen. "Ik was alleen maar bezorgt om je... over wat je gister zei! Dat je nare dingen in het verleden heb meegemaakt." Zei ik rustig. Zijn gezicht veranderde van kwaad naar verdrietig. Hij begon te huilen. "Het spijt me Lou.. voor die pak slaag." Zei hij snikkend. "Het geeft niet.. maar kan je me vertellen wat er nou is gebeurt?" Vroeg ik waarop hij knikte. "Mijn ouders hadden vroeger heel vaak ruzie enzo... mijn vader heeft me ook al een paar keer geslagen. Hij werd altijd super snel boos. En ik ben verraden." Zei hij en veegde zijn tranen weg. "Verraden??" Vroeg ik. "Door een meisje, toen ik met haar had. Zij gebruikte mij voor een andere jongen. Haar vader accepteerde die jongen niet en daarom deed ze alsof ze met mij had maar ondertussen was ze lekker aan het zoenen met die ander." Zei hij. (I know... het komt uit Pijnstillers maarja.. stt!:).) "Wat een trut! 1 ding ik zal jou NOOIT verraden." Zei ik. Hij glimlachte en kuste me. Ik trok me weg. "Ga nou maar snel verder met repeteren. Dalijk word Simon boos." Lachte ik. Hij knikte en liep weer weg.
Ik zat inmiddels al 2 uur saaie tv te kijken. Pfff ik verveel me kapot! Ik keek in ons kastje of er nog chips was ofzo. Chili-peper. Ik pakte de zak en deed hem open. Meteen begon ik te eten. "LOUIS!! HOE DURF JE!!" Schreeuwde iemand dramatisch. Ik keek geschrokken achter me en zag Niall staan met open mond. "Wat?" Vroeg ik met volle mond. "D-dat is mijn z-zak chips!" Zei hij en griste hem uit mijn handen. "Hé!" Riep ik en wilde hem weer pakken. "Pah pah pah! Mag niet!! Mij! Af!" Zei Niall. "Koop je eigen." Lachte hij er nog achteraan. "No money." Zei ik. Hij gooide een muntje van 2 naar me toe. "Thanks man." Zei ik en stond op. Ik deed mijn jas en schoenen aan en liep naar buiten. Ik snoof de buitenlucht op en liep verder.
Eenmaal bij het centrum liep ik de supermarkt in opweg naar de zakken chips. Ineens bleef ik stokstijf stilstaan. Daar stond Robin. Ik wilde weglopen maar hij zag me al. "Zo zo... daar is hij weer hoor! Louis Tomlinson. Lang niet meer gezien! En wat hoorde ik nou? Heb je je ware liefde gevonden?" Zei hij en duwde me. "Houd je klote bek dicht, mongool!" Zei ik boos. "Zo zo! Beetje grote mond tegen me hè? Had je nou net niet moeten doen." Zei hij. Hij trok me mee uit de supermarkt naar een steegje. Hij liep naar me toe en sloeg me met zijn vuist. Ik pakte hem bij zijn kraag en sleurde hem mee tegen de muur en sloeg hem 4 keer keihard met mijn vuist. Hij schopte me van zich af waardoor ik viel... shit! Hij schopte me in maag en stampte op mijn buik. Ik schopte tegen mijn hoofd aan alsof ik een voetbal ben. Daarna werd alles draaierig. Ik voelde een pijnlijke steek in mijn maag en schreeuwde ik. Daarna was alles zwart.
Sorry voor de late update!! Wat zal er met Louis zijn?? Hoop dat het leuk wass!!;).
Vote, Comment. Please?:)
Xx Rachel.
JE LEEST
Ups and Downs
FanfictionLouis is 17 jaar (bijna 18) en zit op de middelbare school, het laatste jaar. Louis word gepest en getreiterd op school omdat hij Gay is, een hoge stem heeft, houd van strepen en omdat kinderen hem gewoon raar vinden. Hij kon er na al die jaren nie...