Het spijt me echt voor het zo weinig updaten maar ik moet echt mijn cijfers ophalen... dus in de komende periode update ik 1 of 2 keer per week. Het spijt me echt!!
Louis pov-
Er word zacht geaaid over mijn wang en ik open mijn ogen. Ik zie Harry glimlachend en met warrig haar, wat er trouwens super cute uit ziet, naar me kijken. "Hoelang kijk je al naar me sweetiepie?" Vraag ik glimlachend. "Pas een kwartiertje hoor lovely." Zegt hij terug. Ik grinnik en ga rechtop zitten en gaap. Ik zie Eleanor nog slapen en krijg een sneaky glimlach. Ik pak een kussen en gooi hem op Eleanor. Ze springt op en begint te roepen. "WIE?! WHA?! WAT?! WAAR?!" Roept ze geschrokken. Ik hoor Harry hard lachen en begin ook mee toe doen. Na het lachen kijk ik Eleanor weer aan. Ze keek me slaperig aan. "Nou Louu!!! Ik had net een droom dat ik op een Unicorn zat met mijn droompr-" Bij dat woordje stopte ze gelijk en deed een hand voor haar mond. "Whaaaattt?! Droomprins?" Zei ik. Ze zuchtte en knikte. "Wie is die 'droomprins' dan?" Vroeg ik lachend. "Hoef jij niet te weten..." Zei ze en gooide de kussen op mijn hoofd. Harry begon alleen maar harder te lachen. "Hey Styles niet je eigen vriendje uitlachen." Riep ik. "En wat gebeurt er als ik het wel doe?" Zei hij ondeugend. "Dan krijg je straf." Zei ik met een duh-face. "Wat voor straf?" Vroeg hij weer. Ik deed mijn wenkbrauwen 2 keer omhoog en duwde hem liggend op het bed en lag op hem. Ik begon hem wild te zoenen en kneep hard in zijn jantje. Hij kreunde hard en ik lachte kussen de tongzoen door. Ik schuurde tegen hem aan en ging met mijn mond naar zijn nek. Als ik een gevoelig plekje voelde zuigde ik eruit. Een kreun verliet Harry's mond. Ik stond weer op en deed mijn armen over elkaar en glimlachte. "Dit dus." Zei ik. "Dan ben ik de komende tijd heel stout." Zei hij lachend. "Tsss badass... Ga je aankleden, we gaan naar je ouders en El gaat mee want daarna gaan we meteen naar het management en dan gaan we morgen voor een huis kijken okay?" Vroeg ik en hij knikte. Ik keek in mijn kast en haalde mijn lievelings rode broek eruit, mijn nieuwe witte met blauwe streepjes shirt, mijn brutelles en mijn witte vans. Ik pakte ook sokken en een boxer. Ik deed mijn oude boxer uit en voelde een klap tegen mijn bil. "Hey!!" Riep ik en zag Harry met een scheve glimlach staan. "Vanavond." Fluisterde ik en hij maakte een sprongetje. Ik deed mijn nieuwe boxer aan en de rest van mijn kleren.
Na 10 minuten was Harry klaar en zaten we met ze allen aan de eettafel. "Dankjewel Harry voor de heerlijke eieren." Zei mijn moeder. "Aww geen probleem hoor." Zei hij terug. "Jaa ze zijn echt heeeerlijk!!" Riepen Daisy en Fizzy. "Inderdaad! Super lekker!!" Zei Lottie er snel achteraan. Ik grinnikte. "Het zijn de beste eieren van de wereld dah!!" Zei ik. "Aww thanks Carrotlover." Zei Harry. "CARROOOOTSS!!!!" Schreeuwde ik. Iedereen lachte.
Na het eten zijn we meteen weggegaan met mijn auto. We zijn er nu bijna. Ik keek naar Harry die zenuwachtig met zijn vingers tegen de stoelleuning zat te tikken. "Het komt allemaal wel goed Hazzi." Zei ik geruststellend. "Ik weet het niet hoor, jij bent al bijna 19, ik ben pas bijna 17." Zei Harry. "Ja? Nou en boeie." Grinnikte ik.
We parkeerde de auto en liepen hand in hand naar de deur. Ik belde aan. Even later deed de moeder van Harry open. "Heeii jongens! Kom maar snel binnen." Zegt ze. Wij lopen glimlachend naar binnen en als we binnenkomen zit Gemma op de bank op haar telefoon. "GEMS!!!" Schreeuwt Harry. Ze kijkt meteen geschrokken op en laat haar telefoon vallen. Ze springt in Harry's armen. Ik hoor zacht gesnik en zie bij alletwee dat er tranen uit hun ogen komen. Aww...Harry pov-
Ik zet Gemma weer op de grond en ga zitten op de bank, Louis komt naast me zitten en daarnaast gaat Eleanor. "Mam, ik heb een hele belangrijke vraag." Zeg ik. "Je mag me alles vragen schat." Zei ze. "Ik zat eraan te denken, nu ik de ware heb gevonden, dat ik bij hem kon gaan wonen... van Johannah mag het en Eleanor trekt ook in want anders word het verdacht voor de fans." Zeg ik. Er loopt een traan over haar wang en ik krijg meteen een brok in mijn keel. Ik kan er niet tegen als 1 familielid van me begint te huilen. "Maar Harry je bent nog zo jong. Weet je het zeker?" Vraagt ze. Ik slik de brok in en zucht. "Ik weet het 101% zeker, echt." Zeg ik. Ze knikt. "Harry, ik ben super trots op je en dat zal ik ook blijven. Ik accepteer jou keuzes lieverd, dus van mij mag het." Zegt ze en ik geef haar meteen een kus, Louis doet hetzelfde.
Na een uur gezellig gekletst te hebben gaan we weer weg. "Dag mam en Gems, ik kom zo snel mogelijk weer terug, dat beloof ik!" Zeg ik en geef ze een kus en loop de deur uit. "Oke, nu alleen nog het management..." Zegt Eleanor en Louis en ik knikken en zuchten.
Ik hoop zo dat het lukt!!YEAASS!! TIS GELUKT TERWIJL IK AAN HET HUILEN BEN OMDAT
1. Summer Love opkwam.
2. Daarna kwam Little Things.
3. DAARNA kwam Right Now...
Ik hoop dat dit een leukie hoofdstuk was;). Doegg!!xx#DAY1WITHOUTZAYN :
Het is echt een hell... ik hou me de hele dag in om niet te gaan huilen en dat komt er nu allemaal uit.Ps: Nu komt Right Now ALWEER!!
Pps: Ik doe vanaf nu bij elk hoofdstuk een Zaynie plaatje erbij:).
JE LEEST
Ups and Downs
FanficLouis is 17 jaar (bijna 18) en zit op de middelbare school, het laatste jaar. Louis word gepest en getreiterd op school omdat hij Gay is, een hoge stem heeft, houd van strepen en omdat kinderen hem gewoon raar vinden. Hij kon er na al die jaren nie...