033.

407 23 61
                                    

Louis pov-

Het is nu kwart over 12 's nachts. Morgen krijgen we de sleutel en dan gaan we Harry ophalen. Mann wat heb ik er veel zin in!! "Lou.. zullen we naar bed?" Vraagt Eleanor gapend. "Is goed, ik ben ook al aardig moe." Zeg ik en sta op. "Mag ik bij jou slapen? Weer zoals vroeger." Vraagt Eleanor en ik knik. Ik zie gewoon dat ze het moeilijk heeft... Ik breng de meeste tijd door met Harry en niet meer zoveel met haar. Misschien moeten we een keer naar een pretpark ofzo? Als ik in mijn kamer kom plof ik meteen neer op bed. Eleanor komt naast me liggen. "El, even voordat je het weet. Ik hou van je en niemand kan onze vriendschap verbreken, zelfs Harry niet." Zeg ik en ze glimlacht. Ik doe mijn armen om haar heen en ze verbergt haar hoofd in mijn nek. "Slaaplekker." Zegt ze. "Truste." Zeg ik en doe mijn ogen dicht. Langzaam val ik in een diepe slaap.

Ik hoor een irritant gerinkel en ik druk op het knopje van de wekker. "Goodmorning mate, kom opstaan dan gaan we de sleutel ophalen en Hazza." Zeg ik. "Mmmjaa..." Zucht ze en we staan gapend op. Ik pak wat simpele kleren uit de kast en doe ze aan. Eleanor doet ook een trainingspak aan we rennen de trap af. Mijn moeder heeft 2 donuts klaargelegt. "Aww wat lief van je moeder!" Zegt Eleanor en ik knik. We nemen de donuts mee om in de auto op te eten. We stappen de voordeur uit en we rennen letterlijk de auto uit. In de auto doe ik keihard muziek aan en we zingen mee.

Als we aangekomen zijn rennen we het gebouw binnen. "Hallo, kan ik jullie helpen?" Vraagt de vrouw achter de balie lachend. "Ja, wij komen de sleutel van ons nieuwe huis ophalen." Zeg ik. "Ow jullie, okay wacht ik ben zo terug." Zegt de vrouw en loopt weg.
Na 10 minuten komt ze terug met de sleutel en geeft ze aan ons. "Veel geluk in jullie huis." Glimlacht ze en wij rennen het gebouw weer uit en springen de auto in. We racen naar Harry's huis en we bellen meteen. Harry komt zuchtend de deur open doen. "Koffers al gepakt babe?" Vraag ik en hij knikt en doet de deur wat verder open waardoor ik 5 volle koffers zie en een paar dozen. "Ik help je wel." Zeg ik en til 2 zware koffers op en breng ze naar de achterbak.
Na 4 koffers zit het vol. "Misschien even een verhuiswagen bellen?" Vraagt Harry en ik knik. Ik pak mijn telefoon en toets het nummer van Simon in, ik druk op bellen hij gaat over. "Met Simon." Zegt hij. "Met Louis, ik wilde vragen of je misschien den verhuiswagen hierheen kon sturen. We staan nu bij Harry's huis." Zeg ik. "Oke is goed, hij komt er zo aan." Zegt hij en hangt op. Ik steek mijn telefoon weer terug in mijn jas.

Na anderhalf uur komt er een grote wagen hierheen rijden. Paul stapt uit en helpt met de koffers en dozen inladen.
Als alles is ingeladen gaan Eleanor ik en Harry de auto in en rijden we naar het huis.

Als we zijn aangekomen steken ik en Harry samen de sleutel in het sleutelgat en rennen we naar binnen. "WHOOOHOOOOO!!!" Schreeuw ik blij. We springen in elkaars armen en geven een zoen. Na de zoen gaan we helpen met de koffers naar binnen zetten.
Als alles binnenstaat bedanken we Paul en doen we de voordeur opslot. "Okay, El doe jij jou kamer. Doen Harry en ik onze kamer." Stel ik voor en Eleanor knikt en pakt haar koffers. Harry en ik rennen blij naar boven en doen de deur van de kamer open. "Woow.. zo groot!!" Zegt hij en ik knik tevreden.

Als we alles in de kasten hebben neergelegt en gehangen ploffen we op bed. "Ik ben zo blij Lou... gewoon zo blij!" Zegt Harry en ik kijk hem glimlachend aan. "Zal ik je dan nog blijer maken Hazz?" Zeg ik met een scheve glimlach (#dirtymind:'D) Ik sta op en doe de deur dicht en de gordijnen.

*smut*

Ik spring op Harry en hij maakt een klein kreuntje. "Aww sorry Hazz..." Zeg ik en hij grinnikt en zoent me. De zoen word al snel een tongzoen en ik knijp zachtjes in Harry's jantje. Ik doe zijn broek uit zonder mijn lippen van de zijne te halen. Dan haal ik toch mijn lippen van de zijne en doe ik mijn broek en boxer uit. Harry bijt op zijn lip en begint me af te trekken. "Haazzzzz...." Kreun ik. "Yes babe?" Vraagt hij. "Je doet dat zo goedd!" Grinnik ik. Harry lacht even en laat mijn jantje los. Hij doet nu zijn boxer uit en ik zie al dat hij aardig happy is. Ik duw hem op het bed en begin hem heftig te zoenen en ik begin te schuren.
Ik draai Harry om en ga voorzichtig in hem. (Team Louis♡) Ik hoor Harry zachte kreunen maken dus ik ga wat sneller. "Louuu!!!!" Kreunt Harry. Ik voel een fijn gevoel opkomen en ga harder. "Hazz i-ik kooomm!!" Kreun ik. Ik voel dat ik klaarkom dus ik ga uit hem. Harry neemt mijn jantje in zijn mond en ik kom klaar. Ik zie dat hij mijn sperma doorslikt. Ik ga voor hem zitten en geef hem kusjes op zijn lippen.

*einde smut*

"Ik hou van je schat, voor altijd." Zeg ik. "Ik hou meer van jou en je zit voorgoed aan me vast!" Lacht Harry en ik grinnik. "Zullen we douchen?" Vraag ik en Harry knikt. We staan op en doen even snel een joggingsbroek aan en we lopen de slaapkamer. "Veel plezier gehad jongens?" Vraagt Eleanor lachend en ik knik trots.

We lopen de badkamer binnen en doen de douche aan. Ik was Harry's haar en hij wast mijn haar. We maken onze jantjes ook even schoon en lopen dan de douche weer uit. We drogen ons snel af en doen onze boxers en joggingsbroeken weer aan. We lopen naar beneden en gaan wat tv kijken.
Wat is het toch fijn om vrij te zijn!

Heeeiii!!! Nou dat was snel:'D. Maar mensen onthoud ik ga hier wat minder bij updaten want het is omdat ik opeens een beetje inspiratie heb. Dus ik ga hier wat minder updaten. Maar ik heb nog 2 andere boeken!!;)
Adopted By Larry Stylinson
Dead?!
Hopelijk zijn die net zo leuk! En ik ga ook zo snel mogelijk verder aan I don't Know who I am♡

Doeggg xxxx Rachieee:)

PS: DIE FOTO IS ECHT!!!! JSNFJDNNSJE

Ups and Downs Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu