Ben echt zo blij dat er al mensen zijn die mijn boek lezen!!!:). Veel leedplezierr!! Xx.
Louis pov-
"Louis?!" Hoorde ik iemand geschrokken vragen. Ik keek met tranen in mijn ogen achter me en zag Eleanor staan. Ik schrok en rende snel weg naar de dichtsbijzijnde brug om dan maar te gaan springen. "LOUIS WACHT!!" Schreeuwde Eleanor rennend achter me. Ik rende door en stopte bij het hoogste puntje van de brug. Ik zag Eleanor in de verte naar me toe rennen. Ik klom zo snel mogelijk naar het randje van de brug. Ik wilde net gaan springen toen ik een stem hoorde. "Louis... niet doen, please." Hoorde ik iemand snikken. Ik keek weer achter me en zag Eleanor staan met warrig haar en warrige kleding. "Ga weg." Zei ik en liet 1 hand los. Ik slikte even. "Louis, please ik wil je niet kwijt!" Zei ze huilend. "Dat zeg je nu, maar als ik er eenmaal niet meer ben, dan weet je mijn naam niet eens meer." Zei ik bot. "Louis William Tomlinson." Zei ze fluisterend. "H-hoe weet je dat?" Vroeg ik ongelovig en deed mijn hand weer terug. "Omdat ik dingen over jou ging opzoeken, omdat ik je interessant vind. Niet voor verliefd enzo maar gewoon voor beste vrienden." Glimlachte ze. "En Robin dan?" Vroeg ik. "Die moet je laten lullen." Zei ze droog en stak haar hand uit. Ik keek naar de weg en weer terug. Ik pakte voorzichtig haar hand en klom weer terug. Ze gaf me meteen een stevige knuffel en begon te huilen in mijn vest. Eindelijk heb ik een vriend, een beste vriend!
Eleanor en ik liepen door het gras. "Zal ik vanavond bij je logeren?" Vroeg ze. "Of jij bij mij, mag ook." Zei ze snel. "Is goed, het is toch weekend dus misschien kan je vanavond bij mij slapen en morgen ik bij jou." Stelde ik voor. "Slimbo." Zei ze en porde me.
"Mam!! Ben thuis! Er blijft een vriendin bij me slapen en morgen ik bij haar." Riep ik door het huis en me moeder kwam meteen aanrennen. "Hoi! Ik ben Johanna." Zei ze. "Hoi! Ik heet Eleanor, fijn om u te ontmoeten." Zei ze lief. "Daagg!! Wij zijn boven!" Zei ik en zwaaide voor mijn moeders gezicht. Eleanor lachte en we renden naar boven. "Oke, doen, durf of waarheid?" Vroeg Eleanor. Ik knikte. Ze keek me vragend aan. "Ooh.. uhh.. Doen." Zei ik. Ze kreeg een sneaky glimlach. "Zing! Zing voor me!" Riep ze. Ik kreeg grote ogen en werd rood. "W-wat moet ik zingen?" Vroeg ik. "Uhhh.. verzin maar wat." Zei ze. Ik dacht na en dacht ineens aan vroeger. Toen ik nog een meelopertje was. Ik had toen een liedje geschreven: Voodoo Doll.
Ik zuchtte diep en begon het refrein te zingen.
Tell me where you hiding youre voodoo doll
Cause i can't control myself
I don't wanna stay i wanna run away but i'm trapped under your spell.Ik stopte meteen en werd knalrood. Ik wist niet eens of ik de tekst wel helemaal goed had maarja. Eleanor zat me met open mond aan te staren. "OMFG!!!" Schreeuwde ze. "Oke Louis... je MOET je gewoon opgeven voor de X-Factor." Zei ze beslist. Ik schudde hevig nee. "Ben je gek ofzo?" Lachte ik. "Jaa daar heb je wel gelijk in maar kom op, zo'n goede stem!!" Zei ze lachend. Ik glimlachte. "Zal ik het nu meteen doen dan?" Vroeg ik. Ze knikte meteen.
Ik keek op de site en moest een filmpje of spraakding sturen. Ik besloot een spraak opname te maken en het te versturen.
Er stond dat ik over ongeveer 2 dagen een brief zou krijgen met of ik wel of niet mocht komen.
We zaten inmiddels aan de eettafel een pizza te eten. Eleanor keek me de hele tijd aan. Ik vroeg met mijn gezicht wat er was. Ze gebaarde of ik ging vertellen over mijn zelfmoordpoging. Ik schudde hevig nee en deed een gebroken hart ding met mijn handen. Ze knikte en ging weer door met eten.
Eleanor en ik lagen buiten in het gras me onze hoofden tegen elkaar aan. "Louis?" Vroeg ze. "Mmh?" Zei ik. "Ik hou van je, als vriend hè?" Glimlachte ze. "Ik hou ook van jou." Zei ik terug en gaf haar een kus op mijn hoofd. "Ahhhh wat schattig toch! Is Louis ineens hetro inplaats van homo??" Vroeg iemand. Meteen sprong ik op en zag Robin staan. "Rot op." Zei ik en spande mijn spieren aan. Ik schrok van wat ik deed want dat had ik nog nooit gedaan. "Ga je nou weer stoer praten?" Vroeg hij gemeen lachend. "Ik zei Rot op!!" Riep ik en sloeg hem met mijn vuist. Ik dijnsde achteruit. "S-sorry." Stotterde ik. "Nu is het afgelopen Tomlinson." Gromde Robin en begon me te slaan. "ROBIN!! STOP!! ALSJEBLIEFT!!" Schreeuwde Eleanor. Ik werd kwaad en sloeg harder terug. Daarna begon ik hem nog te schoppen. "Oke oke, stop! Ik geef me over." Zei Robin bang. "Flikker op, mongool." Zei ik kwaad. Hij rendr meteen weg. "Louis gaat het?" Vroeg Eleanor. Ik knikte. "Zullen we gaan slapen?" Vroeg ik. Ze knikte.
"Truste." Zei ik en sloeg de dekens over ons heen. Ja ik weet het, op deze leeftijd is het raar om met een meisje in een tweepersoons bed te liggen maarja, ik ben toch homo. "Slaaplekker Lou." Zei ze en ik deed mijn ogeb dicht en viel langzaam in een diepe slaap.
Jeeeii!! Tweede hoofdstuk alweer!! Ik hoop echt dat dit boek leuk is!:)
Love you guyss!!
Vote, Comment please;)Xx Rachel.
JE LEEST
Ups and Downs
FanfictionLouis is 17 jaar (bijna 18) en zit op de middelbare school, het laatste jaar. Louis word gepest en getreiterd op school omdat hij Gay is, een hoge stem heeft, houd van strepen en omdat kinderen hem gewoon raar vinden. Hij kon er na al die jaren nie...