Heeii!! Nieuw hoofdstukkie:). Verder niet zo veel te zeggen:'). Veel leesplezier!! Xx.
Harry pov-
Ik liep samen met Simon met mijn handen in mijn zakken en met mijn capuchon door de lange gang. Eindelijk waren we er. Ik liep naar Louis. "Lou, kunnen we na het repeteren even privé praten?" Vroeg ik. Louis knikte en gaf me een kusje op mijn wang. Simon begon met aftellen. "1...2... en 1..2..3..4." Zei hij en we begonnen te zingen. Het klonk echt super gaaf. We hadden Louis expres geen solo gegeven omdat hij nog een beetje moest uitrusten. Daarom repeteerde hij ook maar 3 dagen per week.
Na de repetitie liep ik meteen naar Louis. "Kom je?" Vroeg ik. Hij knikte en liep met me mee naar buiten. We gingen op een bankje zitten. "Louis, ik wil je iets belangrijks vertellen. Nu je mijn vriendje bent moet je weten dat ik mijn woede niet goed kan bedwingen. Je moet me dan kalmeren als ik echt te ver ga. Oke?" Vroeg ik. "Maar Hazz... natuurlijk help ik je! Hoe komt dat eigenlijk, dat je je woede niet kan bedwingen?" Vroeg Louis. "Nare dingen in mijn verleden..." Zei ik en keek naar beneden. Mijn hoofd werd opgetild door Louis' vinger. "Niet onzeker zijn schat, je bent perfect." Zei hij lief en zoende me. Ik mag echt geluk hebben met zo'n geweldig vriendje!
Louis pov-
Ik zoende Harry nu al iets van 4 minuten ofzo. Zijn lippen zijn zo zacht. Gewoon perfect! "Yo Harry Louis!! We moeten weer door!" Riep Niall. We schrokken en lachte kort. Daarna renden we naar binnen. We begonnen weer te zingen en Louis en ik waren de hele tijd kattenkwaad aan het uithalen. "Oke jongens, even serieus nu oke?" Vroeg Simon. We glimlachte en knikte. Ik voelde me opeens heel erg moe dus stopte ik met zingen. "Gaat het?" Vroeg Harry meteen. "Ik ga slapen." Zei ik en gaf hem een klein kusje en liep richting de slaapruimte.
Eenmaal in de kamer liet ik me vallen op bed en deed de dekens over me heen en sloot mijn ogen. Meteen viel ik in een diepe droomloze slaap.
Harry pov-
We liepen uitgeput in de kamer en ik zag Louis slapen. Ik hoorde achter me zacht gesnurk van Zayn. Wat kan die slapen zeg. Liam ging ook liggen en Niall at nog even zijn milka-confetti reep op. Ik ging naast Louis liggen en deed mijn armen om hem heen. Ik sloot mijn ogen en viel meteen in slaap.
Ik werd wakker door gekietel. Ik keek naast me en zag dat Louis aan het spelen was met mijn haar. Ik voelde een bzz geluidje en keek op mijn telefoon. Een appje van mam.
(Mama=M, Harry=U.)
M: heeii lieverd! Gaat goed daar? En wanneer kom je nou weer eens thuis?? Xx.
U: hoihoi, het gaat goed hier maar ik kan voorlopig nog niet komen:/
M: zijn ze nou helemaal gek?! Je bent mijn kind! Je hoort hier.
U: mam...
M: harry, eerlijk zijn! Dit is toch ook niet goed?
U: mam! Je weet dat ik hier verdomme niet tegen kan!Ik sloot whatsapp af en smeet mijn telefoon op het tafeltje. "Hazz, kalm blijven. Oke?" Zei Louis lief. Ik knikte.
Ik hoorde nog getril maar ik negeerde het. Irritante gezeur! Ik hou super veel van mijn moeder, echt! Maar soms werkt ze me op mijn zenuwen. "Zullen we gaan wandelen?" Vroeg ik. Louis knikte. We stonden op en liepen hand in hand naar buiten. Een paar meisjes (4 ofzo) wilde met ons op de foto. We liepen over het strand toen Louis me ineens meetrok. Ik voelde ijskoud water. "Louis!! Zo koud!!" Riep ik. Louis begon keihard te lachen. Wat een schatje is het toch als hij lacht.
Sorryy!! Korte update..:/ ben best wel moe;). Dus ja. Doegg!!
Vote, Comments please??;)
Xx Rachel.
JE LEEST
Ups and Downs
FanfictionLouis is 17 jaar (bijna 18) en zit op de middelbare school, het laatste jaar. Louis word gepest en getreiterd op school omdat hij Gay is, een hoge stem heeft, houd van strepen en omdat kinderen hem gewoon raar vinden. Hij kon er na al die jaren nie...