Louis pov-
Harry heeft net zijn moeder geappt met het goede nieuws. Hij heeft ook meteen gevraagt of hij bij mij mocht slapen want dan kunnen we morgen met z'n drieën gaan kijken voor huizen. Als we zijn aangekomen bij mijn huis stappen we uit. We komem het huis in en mijn moeder kijkt me aan. "En??" Vraagt ze. "Het mag, maar we moeten doen alsog Eleanor mijn vriendin is en dat Harry bij ons komt intrekken als beste vriend." Zeg ik en mijn moeder kijkt naar Eleanor en dan weer naar mij. "Super goed nieuws!!" Zegt ze met een neplach. Ik kan dat altijd zien bij mijn moeder. "Harry en Eleanor willen jullie please even op mij wachten in mijn kamer?" Vraag ik en ze knikken en lopen naar boven. "Okay mam... wat is er?" Vraag ik. "Ik vertrouw het niet." Zegt ze en kijkt me serieus aan. "Wat niet?" Vraag ik verward. "Ik vertrouw Eleanor niet, toen ik haar gezicht zag terwijl jij het nieuws vertelde had ze een big smile." Zegt ze. "Mam, Eleanor is mijn beste vriendin ze zou Harry en mij nooit uit elkaar willen halen, dat weet ik zeker maak je maar geen zorgen." Zeg ik en geef mijn moeder een kus en loop naar boven.
Als ik boven kom hoor ik luid gelach. Ik doe de deur open en word aangevallen door 2 kussens. De veren vliegen door de kamer. Ik hoor Eleanor keihard lachen en daar bovenuit hoor ik Harry.Na anderhalf uur liggen Harry en ik op de grond. Eleanor ligt in mijn bed. Harry en ik liggen dicht tegen elkaar aan en we spelen met elkaara vingers. "Ik ben zo verliefd op jou." Zeg ik. "Ik meer op jou." Zegt Harry terug en kust mijn vinger. "Tss denk je nou echt dat jij meer kan houden van mij dan ik van jou?" Vraag ik lachend. "Ja dat denk ik ja." Lacht hij. "Jongens effe stil please... ik wil slapen ben doodop." Zegt Eleanor geïrriteerd. "Sorry mate..." Zeg ik. "Slaaplekker Lou." Zegf Harry. "Slaaplekker sweety." Zeg ik terug en zo vallen we in elkaars armen in slaap.
Eleanor pov-
Als ik geen stemmen meer hoor kijk ik voor de zekerheid of ze liggen te slapen. Volgens mij wel. Ik loop heel stil naar de badkamer en pak mijn telefoon. Ik bel naar Paul.
P=Paul, E=EleanorP: Hallo? Met Paul.
E: Ja met Eleanor, zorg jij ervoor dat ze een huis kiezen met een extra kamertje?
P: shure, maar hoezo dan?
E: nou als Harry er niet is, kan ik zeggen tegen Lou dat we even gaan kletsen daar. Maar we gaan niet kletsen. If you know what i mean
P: oww okay, is goed. Ik bel mijn vriend wel, die kent iemand die werkt bij zo'n huis verkoperij.
E: oke mooizo, doei
P: dag.Ik hang op en loop snel weer terug naar de kamer. Als ik binnenkomen zie ik Louis omgedraaid liggen. Ik kan nu precies zijn mooie lippen zien. Ik loop heel stil naar hem toe en geef zachtjes een kus op zijn lip. "Goodnight Sweetiepie, nog even en dan ben je van mij." Zeg ik en ga weer liggen in bed. Niet lang later val ik in slaap.
Louis pov-
Ik word wakker door iemand die op mijn neus tikt. "Nee Hazz nog even ik ben moe..." Zeg ik lachend. Het tikken stopt. "Ik ben Hazz niet! Ik ben Eleanor." Lacht Eleanor. Ik doe mijn ogen open en kijk naast me. Harry ligt er niet meer. "Waar is Harry?" Vraag ik. "Die is even boodschappen doen." Zegt Eleanor en ik knik. Ze komt naast me zitten en legt haar hoofd op haar schouder. "Ik mis je buddie." Zegt ze ineens. "Hoezo?" Vraag ik. "Nouu, je gaat de laatste tijd zoveel met Harry om en het lijkt alsof ik niet meer besta... het is echt niet slecht bedoeld hoor." Zegt ze. "El, dat wist ik niet, sorry. Ik hou gewoon super veel van Harry maar wij kunnen ook binnenkort samen wat leuks doen! Dat beloof ik oke?" Vraag ik en ik voel haar knikken. "Kom hier." Zeg ik en open mijn armen. We knuffel en ze nestelt haar hoofd in mijn nek. "Ik hou van je buddie." Zegt ze. "Ik hou ook van jou mate en vergeet niet, niemand komt tussen onze vriendschap in." Zeg ik. De deur gaat open en ik kijk op. "Ow sorry als ik stoorde." Zegt Harry. Shit dit heeft hij vast verkeerd opgemerkt. "Hazz, Eleanor had het even moeilijk, meer niet. Maak je maar geen zorgen." Zeg ik en sta op en zoen hem. "Gelukkig." Fluisterd hij tussen de zoen door.
Tijdens het ontbijt praten we over het nieuwe huis totdat de telefoon gaat. Ik zie dat het Paul is dus doe ik hem op luidspreker. "Haaii Paul, whats upp?" Vraagt Harry. "Ik heb een makelaar voor jullie die een perfect huis heeft." Zegt hij. "Ow okay mooizo, waar is het?" Vraag ik. "Zal ik jullie brengen?" Vraagt Paul en we zeggen ja. "Thanks bye!" Zeg ik en hang op. "Mooi, hoeven we ook niet heel het internet te onderzoeken." Zeg ik blij.
Na het ontbijt zijn Harry en ik naar boven gegaan om ons aan te kleden. Ik pak een trainings broek met een donkerblauw shirt en een muts. Ik heb even geen zin om me helemaal op te doffen. Harry doet ook simpele kleren aan. "I love you." Zeg ik en knuffel Harry. "I love you more!" Zegt hij terug. "Your my Carrot. And i'm your Banana." Zeg ik glimlachend en kus hem. De normale kus word al snel een tongzoen en we houden elkaar stevig vast. We vallen op bed en ik knijp zachtjes in Harry's jantje. Hij kreunt zacht. De deur word opengedaan. "Jongens! Jullie moeten opschieten!! Paul is er bijna!!" Roept Eleanor en gooit een kussen naar ons toe en loopt weer weg. "Vanavond okay?" Vroeg ik en Harry knikte. "Kan Eleanor dan nie even op de bank slapen?" Vraagt Harry. "Ik zal het vragen. Nou kom op we gaan voor een huis kijken." Zeg ik blij en we stormen de trap af.
Paul staat al beneden. "Okay jongens. De fans hebben mij al opgemerkt. Harry jij kan niet mee anders denken de fans dat het om jou en Louis gaat. Alleen Eleanor en Louis moeten mee. En Louis, wees verliefd. Okay?" Vraagt Paul en ik zucht. Ik draai me om naar Harry. "Vanavond word je beloond. Promise." Zeg ik en geef hem een kus. "Okay, handjes vast en stap in de auto." Zegt Paul en ik pak Eleanors hand en we lopen naar buiten. We stappen meteen in en Pauk doet de deur dicht. "Okay, even snel een kus voor de fans." Zegt Paul. Ik aarzel even maar geef Eleanor dan toch een kus. Na 10 seconden stoppen we en kijk ik uit het raam.Misschien word deze tijd wat minder leuk dan verwacht...
Okaayyy... Eleanor is een bitchhh. Ze verpest ook echt alles!! Hoop dat het een leuk hoofdstuk was!!
Doeggg xxx Rachel.
JE LEEST
Ups and Downs
FanfictionLouis is 17 jaar (bijna 18) en zit op de middelbare school, het laatste jaar. Louis word gepest en getreiterd op school omdat hij Gay is, een hoge stem heeft, houd van strepen en omdat kinderen hem gewoon raar vinden. Hij kon er na al die jaren nie...