Omg omg!! Het spijt me zo vetschrikkelijk dat ik niet heb geupdate!! Sorryyy!!
Veel leesplezier dan maar... xx.Robin pov-
Ik stond voor Louis. Ik had hem gestoken in zijn maag. Wat doe ik toch?! Ik vind hem fucking leuk en dan steek ik hem!! Wat is er mis met mij?! Ik gooide het mes tegen de muur en hurkte bij Louis. "Louis! Louis!!" Riep ik. Ik draaide hem om en schrok van wat ik zag. Zijn hele shirt was vol met bloed en een diepe snee. "G-ga weg..." Hoorde ik Louis zeggen. "Nee, ik ga niet weg. Ik breng je thuis." Zei ik. "W-what the f-fuck?" Zei hij pijnlijk. "Louis luister, sinds ik dat nieuwe vriendengroepje heb pest ik je, maar ik vind je leuk! Ik probeer stoer te doen tegenover mijn vrienden... het spijt me." Zei ik schamend. "Breng m-me nu t-thuis. Nu." Zei hij boos. Ik knikte en tilde Louis op. Ik liep met hem naar het gebouw van X-Factor.
Eenmaal voor de deur zette ik hem neer. "Lou... het spijt me, voor alles." Zei ik schamend. Hij gaf me een kwade blik en liep toen naar binnen. Tyfus jong dat ik ben...
Harry pov-
Ik zat verveeld op de bank als ik de deur open hoorde gaan. Ik zag Louis met een rood shirt. Mijn ogen werden groot en ik sprong meteen op. "LOUIS?! GAAT HET MET JE?! WIE THE FACK HEEFT DIT GEDAAN!!" Riep ik. "Robin..." Zuchtte hij. "Wie is Robin?" Vroeg ik kwaad. "Iemand die me al sinds de middelbare pest." Zei hij. Mijn handen werden vuisten en ik liep stampend naar buiten. Er liep een jongen. Ik rende naar hem toe en pakte zijn kraag. "Ben jij Robin?!" Fluisterde ik kwaad. Hij keek me bang aan en schudde trillend zijn hoofd. Ik liet los en liep weer verder. Ik begon hard te hijgen. Ik zag weer een jongen. "HÉ!!" Riep ik. Hij draaide zich om. "BEN JIJ ROBIN?!" Schreeuwde ik. Hij knikte. Ik rende naar hem toe en duwde hem op de grond. Ik schropte en stompte en sloeg hem. "Jij verdomme kut lul!!!" Riep ik kwaad. Ik schropte hem op zijn hoofd. "Jij gaat dood!! Ik zweer het!!" Zei ik kwaad tegen zijn gezicht aan. Ik keek hem kwaad in zijn oranje-achtige ogen. Ik zag de angst in zijn ogen. Ik stond weer op en schreeuwde. Ik sloeg hem met mijn vuist recht in zijn gezicht. "HARRY!!!" Schreeuwde iemand. Ik keek achter me en zag Louis staan. "Laat hem gaan!!" Zei hij. Ik liep weg van Robin naar Louis. Ik gaf hem een knuffel maar hij knuffelde niet terug. Hij trok zich weg en rende naar Robin toe. "Gaat het?" Zei Louis. Robin knikte en ging rechtop zitten. "Louis what the fuck?! Hij heeft je hele leven verneukt! Waarom help je hem?!" Vroeg ik nog steeds boos. "Je moest me uit laten praten Harry, hij heeft sorry gezegt... voor alles." Zei Louis. "Alsof 'Sorry' alles oplost!" Riep ik. "Ach flikker toch op!" Riep hij. Bij dat woord stopte ik. Mijn zicht werd weer normaal en ik voelde me weer normaal. Ik stond geschrokken vastgelijmd aan de grond. Louis was bezig met Robin en ik stond alleen maar voor me uit te staren.
Ik stond hier nu al een halfuur vast... Louis was nog steeds bezig. Hij negeerde me volkomen! Ik kon me weer bewegen en rende terug naar het gebouw. Tijdens het rennen moest ik huilen. Ik veegde ruw mijn tranen weg.
Ik rende de kamer in en liet me vallen op bed. Ik begon keihard te huilen. "Wow... Hazz wat is er?" Vroeg Niall. "Louis en ik hebben ruzie." Zei ik huilend. "Het komt wel goed.. dat weet ik zeker." Zei hij. Ik keek hem dankbaar aan. Op dat moment ging de deur open en zag ik Louis geschrokken staan. Ik begon weer te huilen. "Het spijt me zo!" Ik stond op en knuffelde. Hij knuffelde me ook terug. "Het is al goed Hazz... jij kan er niks aan doen." Zei hij. Ik zuchtte opgelucht en liet weer los. Ik keek in zijn mooie blauwe ogen en kuste hem. "Hey Harry, ik zei het toch?" Grinnikte Niall. Ik keek Niall aan en lachte. Op dat moment kwamen Liam en Zayn lachend binnenrennen. "Wat is er met jullie?" Vroeg Louis lachend. "Simon die hahahhahaha ging rennen en toen gleed hij uit. We lachte hem gewoon recht in zijn gezicht uit. Daarom renden we zo." Lachte Liam waardoor Zayn alleen maar harder begon te lachen. Ik keek Louis lachend aan en wij begonnen ook te lachen. We hoorden ineens keihard gelach boven ons uitkomen. We keken naar Niall die rood werd. Daarna begonnen we een kussengevecht tegen Niall. "Hé! 4 tegen 1 is oneerlijk!!" Riep hij. We bleven gewoon doorgaan en de kamer vulde zich met veren.
Jeeii!! Hoop dat hij leuk wass!!;). Ik ga wat minder op wattpad zitten want ik sta er echt super slecht voor! Als ik zo doorblijf kan ik niet in de musicalklas blijven zitten... en ja... dan uhh ben ik niet zo blij meer. Dus ja, ik probeer om de dag een hoofdstuk te maken. Dus maandag bijvoorbeeld wel, dinsdag niet, woensdag wel enz..
Vote, Comment? Please;b
Xx Rachel.
JE LEEST
Ups and Downs
FanfictionLouis is 17 jaar (bijna 18) en zit op de middelbare school, het laatste jaar. Louis word gepest en getreiterd op school omdat hij Gay is, een hoge stem heeft, houd van strepen en omdat kinderen hem gewoon raar vinden. Hij kon er na al die jaren nie...