de afloop & dankwoord

410 16 4
                                    

De afloop

Harry word 4 weken na de pak slaag van Eleanor weer ontslagen uit het ziekenhuis. Het gaat goed met hem maar hij heeft een lichte hersenschudding, hij was vanaf de val van de trap alles vergeten. Toen Louis hem vertelde over het ongeluk van zijn opa schrok hij en trooste hij Louis. De begravenis was een week na de hartstilstand. Harry kon er natuurlijk niet bij zijn want daar was hij te zwak voor, hij voelde zich wel schuldig. Johannah heeft Louis en Harry alles verteld over Eleanor. Ze waren nogal verward. Louis was ook heel erg teleurgesteld. Via een telefoontje van Eleanor kregen ze ruzie en zo was hun vriendschap voorgoed voorbij. Van het management mochten ze nog niet uit de kast komen, maar nadat Louis, Harry, Niall, Liam, Zayn, Johannah en Anne naar het kantoor van Modest zijn gegaan om ze te bewijsen dat meer dan de helft van de fans van Larry Stylinson houd. Hierdoor mochten ze in Januari 2012 uit de kast komen.

Eleanor wilde weer contact nemen met haar moeder en vader, ze ging naar hun huis maar ze werd niet meer toegelaten, ze hadden natuurlijk de nieuwsbrieven gelezen. Eleanor kreeg een nieuwe vriend genaamd Max. Max was een verkeerde jongen die rookte en drugs gebruikte. Hij liet Eleanor na een maand achter, hierdoor kwam Eleanor op straat terecht. (hierdoor kwam ze onder een brug terecht (: ) Ze werd opgevangen bij de familie van Groen.

One Direction werd een wereldgroot succes. Ze verkochten al hun concerten uit en speelde in overvolle stadions. Zayn verliet de band op 25 maart 2015, hierdoor dachten veel mensen, waaronder One Direction zelf, dat ze naar beneden zouden zakken, dat was niet het geval. Ze namen in 2016 een 1 jaar durige break maar gingen daarna gewoon weer door en ze werden groter dan ooit. ( ze stopte nooit :))))))))))))))))))))))))))))))


Dankwoord

Ik wil graag iedereen die dit boek heeft gelezen bedanken, ik heb veel lange pauzes genomen en daar voelde ik me erg schuldig over :/ ik wil jullie ook bedanken voor de geweldige steun die ik kreeg ;). Ik wil ook Only Time Will Tell bedanken, dat is de larry whatsappgroep. Ze zijn echt geweldig en ze hielpen me met ideeën hiervoor. 

Ik hoop dat jullie dit korte boek toch wel een beetje leuk vonden :) 

Love You All xxxxxxxxxxxxxxxxxxx Rachel :D


Ups and Downs Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu