Domdomdom... klikte ik hem weg zonder op te slaan:/. Naja.. nieuwe cover, super hoowwtt! En veel leesplezier!;). Xx kids onder 13 jaar lezen als je het echt wil!!.
Louis pov-
We kwamen aanstrompelen en ik klom meteen in mijn bed. Ik was doodop. Ik kan dat echt niet! Full time werken... maarja. Ik dacht opeens aan de dingen van vroeger.. ik dacht aan Mike, mijn ex. Hij heeft me 4 keer verkracht en weet ik veel hoe vaak mishandeld. Hij dwong me seks met hem te hebben door me te slaan. Ik was pas 15 en hij was 17. Hij vond me een slachtoffertje. Hij had me gevraagt en ik zei natuurlijk ja. Diezelfde dag begon hij me al meteen ruig te zoenen...
*flashback*
Mike en ik liepen hand in hand naar zijn huis.
Eenmaal in zijn slaapkamer duwde hij me tegen de muur en begon me ruig te zoenen. Ik wilde me wegtrekken maar hij sloeg me. "M-mike.." Zei ik bang. "Jij doet wat ik zeg! Begrepen?!" Zei hij kwaad. Ik knikte snel. "En werk een beetje mee." Zei hij er nog achteraan. Hij begon me te tongen en hij kneep in mijn jantje. Hij trok zijn broek en boxer uit en begon zichzelf af te trekken. Hij deed nu mijn kleren uit en begon mij af te trekken. "M-mike.. ik w-wil dit niet!" Huilde ik. Meteen kreeg ik weer een klap in mijn gezicht en nog een stomp in mijn maag. "Houd je bek!! En doe niks!! Oke?!" Vroeg hij weer kwaad. Hij draaide me om en begon hard in me te stoten. "A-au!! Mike stop!! Please?! Je doet me pijn!!" Kreunde ik. De tranen vielen van mijn wangen. Hij begon alleen maar harder te gaan en ik schreeuwde het uit van de pijn. Ik voelde dat hij klaar kwam in me. Ik dacht dat hij zou gaan stoppen maar hij bleef doorgaan. Ik hield me vast aan het tafeltje. "Mike sto-op.." Huilde ik. Eindelijk stopte hij. "Watje dat je bent! Morgen weer en dan geen fucking gezeur!!" Zei hij kwaad. Ik knikte snel en deed snel mijn kleren aan en rende naar beneden weg van Mike.
*einde flashback*
Ik trilde even ik keek op mijn horloge. Half 11. Nog een half uur en dan moeten we weer terug. Ik denk dat ik nog eventjes ga slapen.
Ik sloot mijn ogen en viel meteen in slaap.
"JONGENS WE MOETEN REPETEREN!" Riep Liam. Ik schrok wakker. Ik liet me vallen van bed op de grond. Meteen voelde ik mijn hoofd licht worden en werd het beeld draaierig. Ik stond vermoeid op en begon een beetje te draaien. "Wow.." Fluisterde ik. "Lou gaat het?" Vroeg Harry bezorgt. "Ja.. ja.. het gaat wel." Zei ik en liep zo recht mogelijk naar de repetitie zaal. Toen we er eenmaal stonden en begonnen te zingen werd het me teveel. Ik viel op de grond en het laatste wazige beeld wat ik nog zag waren mensen die naar me toe renden.
Harry pov-
Ik stond vrolijk mee te zingen totdat ik in mijn ooghoek Louis neer zag vallen. Ik rende meteen naar hem toe. "Louis?!" Riep ik. Ik gaf hem zachte klapjes op zijn wang. Geen reactie. "Louis please word wakker!" Zei ik huilend. Simon kwam aanlopen. "Het ziekenhuis is onderweg." Stelde hij ons gerust. En op dat moment kwamen de dokters binnenrennen. Ze namen Louis mee. "Simon mag ik please mee?" Smeekte ik. Hij knikte. Ik rende in de ambulance en hield Louis' hand vast.
Eenmaal in het ziekenhuis moest ik in de wachtkamer blijven wachten. Na een half uur kwam er een dokter naar buiten. "Meneer Tomlinson was heel erg uitgeput. Hij is flauwgevallen. Hij ligt nu te slapen. Ik denk dat hij morgen wakker word." Zei hij. Ik knikte. "Mag ik bij hem?" Vroeg ik. De dokter knikte en ik liep meteen de kamer in. Louis lag daar in bed. Ik zuchtte even van opluchting. Ik pakte zijn hand weer vast. "Gelukkig was het niks ernstigs!" Zei ik blij.
Arme Louis! Arme Harry! Arme Larry!! 1 ding het komt heus wel allemaal goed met Louis. Hoop dat dit een leuk hoofdstuk was!!
Vote, Comment please;)
Xx Rachel (je spreekt me naam trouwens uit als Reetsjel. Want heel veel mensen zeggen Raggel of Rasjel dus daarom:).)
JE LEEST
Ups and Downs
ФанфикLouis is 17 jaar (bijna 18) en zit op de middelbare school, het laatste jaar. Louis word gepest en getreiterd op school omdat hij Gay is, een hoge stem heeft, houd van strepen en omdat kinderen hem gewoon raar vinden. Hij kon er na al die jaren nie...