Stiekem moet ik leren voor NL en Engels pw voor morgen... maar ik heb er gewoon echt geen zin in!! Ik hoop dat jullie de hoofdstukken nog een beetje leuk vinden. Veel leesplezier!!! Xx.
Louis pov-
Daar zijn we dan... bij het allerlaatste concert gebouw. Ik kijk snel even uit het raampje en doe het gordijntje dan weer dicht. Deze rit was de moeilijkste rit die ik ooit heb meegemaakt... Harry en ik worden gewoon gedwongen om uit elkaar te gaan. Maar het is het waard! We doen het voor de fans. Ik sta op en trek Harry tegen me aan. Ik zoen hem lang. "Jongens tempo please." Zegt Paul geïrriteerd. Ik laat los en zucht. "Nog even wachten schatje, dan kunnen we saampies zijn." Zegt Harry en wrijft over mijn wang. Ik knik glimlachend en we lopen samen de bus uit.
Eenmaal in het gebouw kregen we een super lange uitleg over hoe alles werkt... kom op! Dit is niet onze eerste concert! Na de uitleg hadden we nog een halfuurtje vrijheid.
Ik keek snel om me heen en trok Harry mee in een kamertje. Ik begin hem ruig te zoenen. "Wow Lou, dit ben ik niet van je gewend. Wat is er?" Vraagt Harry die zijn hoofd wat naar achter doet. Waarom kan hij ook echt alles zien?! "Hazz... ik hou gewoon van je, we kunnen dit niet in het openbaar doen dus moet het hier." Zeg ik sip. Harry knikt en zoent me. Ik voel zijn hand bij mijn jantje.
Kids onder 13 jaar lezen als je het echt wil!
Hij wrijft en drukt er zacht tegenaan. Hij geeft me zachte kusjes in mijn nek. Op 1 plekje krijg ik kippenvel en Harry zuigt erop. Een kleine kreun verlaat mijn mond en ik voel Harry zacht lachen. Daarna begint hij tegen me aan te schuren. Ik kan me niet meer inhouden en duw Harry op grond. Ik trek mijn kleren uit en ga naakt op hem zitten. Harry bijt op zijn lip. Ik sta weer op en help hem overeind. Hij trekt meteen ook zijn kleren uit. "Wie neemt de leiding?" Vraagt hij. "Umm.. ik?" Zeg ik vragend. Harry knikt en ik draai hem om. Ik ga in hem en ga rustig heen en weer. Ik hoor Harry zachte kreuntjes geven dus ik ga wat harder. Zijn kreunen worden steeds luider en ik begin harf tegen hem aan te stoten. "H-Hazz!! I-ik kommm!!!" Kreun ik. Ik voel dat ik klaar kom en een luide kreun verlaat mijn mond. Ik doe hem weer eruit en draai Harry om. Ik zoen hem op zijn prachtige lippen. "Het was echt geweldig." Zegt hij hijgend. Ik grinnik en doe mijn kleren weer aan. Harry doet hetzelfde.
Nu kan iedereen weer lezen;).
Als we teruglopen moeten we meteen gaan oefenen.
Na het oefenen lopen we richting de make-up. Ik ga weer naast Harry zitten. Opeens begint Harry iets te neuriën. "Welk liedje is dat?" Vraag ik. "I don't know babe... ik neurie maar wat." Zegt hij lachend en gaat weer verder. "Baby you light up my world like nobody else. The way that you flip your hair gets me overwhelmed. But when you smile at the ground it's hard to tell. You don't know ow ow... you don't know your beautiful." Zing ik zacht. Harry kijkt me glimlachend aan. "Dat was prachtig schat." Zegt hij lief. "Thanks." Zeg ik.
Na het hele optreden rennen we richting de bus. Ik spring in de armen van Harry. "Eindelijk kunnen we een hele week samen zijn." Zeg ik blij. Ik voel Harry knikken. "Boys, pak jullie tassen maar in want we gaan vanaf nu meteen doorrijden." Zegt Paul. Ik ren naar mijn tas en prop al mijn spullen erin. Harry komt aansloffen met zijn koffer. "Kom je bij mij slapen?" Vraag ik. "Wat denk je zelf." Zegt hij met een bitchy face. Wat? Waarom doet hij ineens zo? "Hazz wat is er?" Vraag ik gebroken en de brok in mijn keel wil ontsnappen. "Grapjeee!!! Tuurlijk wil ik bij jou slapen schatjeee!!!" Roept hij en springt op me. "Omg Hazz... doe dat NOOIT meer!! Ik schrok me kapot." Zeg ik tussen de knuffel door. "Sorry babe." Zegt hij en geeft me een kus.
Een half uur later liggen we samen op de bank. "Ik ben moe..." Zeg ik zeurend. "Dan ga je slapen." Zegt Harry lachend. "Okaayy.. slaaplekker mooiste lieff.." Zeg ik en geef hem een slaaplekkerkus. "Slaaplekker schatje. Tot morgen." Zegt hij. "Tot morgen." Zeg ik zacht en doe mijn ogen dicht.
Even later val ik in een diepe slaap.
Volgens mij best wel een kort hoofdstukje... sorryy!! Ik zit nu bij de kapper:). Hoop stiekem dat het wel een beetje leuk was;).
Doegg!! Xx Rachel♡♡.
JE LEEST
Ups and Downs
FanfictionLouis is 17 jaar (bijna 18) en zit op de middelbare school, het laatste jaar. Louis word gepest en getreiterd op school omdat hij Gay is, een hoge stem heeft, houd van strepen en omdat kinderen hem gewoon raar vinden. Hij kon er na al die jaren nie...