Heeeii!:). Niet zo heeel veel te zeggen maarja..:'D. Veel leesplezier!! Xx.
Louis pov-
We liepen door de lange gangen en gingen kijken op het podium. "Holy shit..." Fluisterde Liam. Mijn mond viel letterlijk open. "Zo groot!!" Zei Harry. Ik kreeg ineens een geweldig idee... wat nou als ik in een wortel pak ga optreden!! Want in onze video dairy's zei ik dat ik meisjes leuk vind die wortels eten. "Hazz ik heb een ideetje." Zei ik. "O godd... guys Louis heeft een idee..." Zei Harry lachend. "SNEL JONGENS!! DUIKEN DUIKEN!!!" Riep Niall. "Nee het is een ideetje voor mij." Zei ik lachend. "O, vertel." Zei Niall en deed zijn armen over elkaar en deed een nep-bitchie face. "Nou in de video dairy's zei ik toch dat ik meisjes leuk vind die wortels eten?" Vroeg ik. "O god.. daar komt het!" Zei Harry. "Shut up Harry." Zei ik lachend en gaf hem een duwtje. "Ik zat er dus aan te denken om een wortel pak aan te trekken!!" Zei ik blij. Ze keken me eerst vol ongeloof aan. Daarna begonnen ze keihard te lachen. "Nou zeg.. dan niet." Zei ik en liep weg. "Nee nee Lou wacht. Het is juist schattig! Daarom lachen we." Zei Harry. "Jeeeiii!! Thanks Hazzii! Niks tegen Paul zeggen oke?" Vroeg ik waarop hij knikte. Ik had er nu al zin in!!
Ik liep naar de kleedkamer en pakte het wortelpak die in de kast lag. Ik had hem die middag nog opgehaalt en verstopt. Ik trok hem aan en bekeek mezelf in de spiegel. Ik deed het hoedje op en begon keihard te lachen. "Louis je bent zelfs knap met een wortelpak aan!!" Lachte Harry die achter me stond. "Aww.. Hazzaa!! Curly babe." Zei ik lachend. Hij gaf me een kus en we liepen naar de backstage ruimte. Ik zag Paul daar al staan en toen hij mij zag begon hij keihard te lachen. "Louis ga je dat aandoen?" Vroeg hij lachend waarop knikte. Hij klapte in zijn handen. "Respect Louis!! Ik heb echt respect voor je!!" Lachte jij. "Dankjewel." Zei ik deftig en ging als een model staan.
We stonden op het podium en iedereen wees lachend en gillend naar mij. Ik zag 1 meisje ook huilen. "En een groot applausje vooorrr.. LOUIS SUPERCARROTMAN!!!" Schreeuwde Harry en gaf me een kleine knipoog. Ik grinnikte. Iemand gooide een wortel naar me en die ving ik. Ik ging als superman staan en nam een hap van de wortel. Ik hoorde keihard gegil en gelach. Ik zag een meisje die lachend en hoofdschuddend naar me keek. Wacht is even dat is Eleanor. Ik zwaaide blij en ze zwaaide terug. Ik zei het tegen de jongens en die zwaaide ook naar Eleanor.
Na het concert deed ik mijn normale kleren weer aan en besloot ik om het pak terug te brengen.
Ik stond in de winkel en liep naar de balie. "Hallo mevrouw. Ik kom dit pak terugbrengen." Zei ik. "Hallo Louis! Terugbrengen? Hoezo?? Je had hem toch gekocht." Vroeg ze. "Nee ik had hem gehuurd." Zei ik. "Heb je ervoor betaald?" Vroeg ze waarop ik knikte. "Dan is hij nu van jou." Zei ze aardig. "Ow! Dankje!!" Zei ik blij en schudde haar hand. Ik liep de winkel weer uit en ging met een paar meisjes op de foto en ik deelde handtekeningen uit.
Ik kwam weer binnen in het gebouw en pakte mijn laatste spullen nog in want we zouden meteen weer door gaan. Harry kwam op me aflopen en knuffelde me. "Wow Hazz wat is er?" Zei ik toen ik voelde dat hij begon te snikken. "Ik mis ze weer..." Zei hij. "Aww Harry... over een paar maanden mag je weer naar huis!" Zei ik. "Ja... maar dan gaan we nummers opnemen en schrijven voor ons album.." Zei hij snikkend. "Het komt echt goed schat. Ik ben bij je om je te troosten als je het moeilijk hebt." Zei ik en gaf hem een kus. "Thanks Lou... je bent echt het beste vriendje ever!!" Zei hij. "Aww... jij bent nog beter curly!!" Zei ik en speelde met zijn krullen. "Weer een nieuwe bijnaam bedacht?" Zei hij lachend waarop ik knikte.
We liepen de bus weer en ik ging naast Harry zitten en deed het gordijntje weer dicht. Ik zoende hem. "Zullen we gaan douchen?" Vroeg Harry en ik knikte meteen. In onze tourbus zit een kleine douche. We liepen naar de douche en deden onze kleren uit. We zette de douche aan en gingen eronder staan. Harry begon me wild te zoenen. "Hazz.. niet hier de boys kunnen ons horen." Zei ik. "Ahhh please?? Dan zorg je maar dat je niet gaat kreunen." Zei hij lachend. "Okaayyy.." Zuchtte ik.
*Lezen onder de 13 jaar!!*
Harry begon me af te trekken en ik hield me in niet te gaan kreunen. Hij stopte met aftrekken en begon me te zoenen. Tijdens het zoenen schuurde hij tegen me aan. Hij draaide me om. "Klaar voor? En niet kreunen hè?" Vroeg Harry fluisterend. Ik knikte en ik voelde iets naar binnen gaan. Ik beet op mijn lip en hield me vast aan de douchedeur. Harry ging harden en ik maakte zachte geluidjes. Hij kwam klaar in me en ik beet mijn lip kapot. "Dat was het. Nu douchen." Zei hij fluisterend. "Ja, is goed." Zei ik terug en droog me af.
*nu kan iedereen weer lezen;)*
We liepen weer naar onze stoelen en begonnen klef te doen. Ik zat dicht tegen Harry in en speelde met het touwtje van zijn vest. Ik hoorde zacht gesnurk en zag dat Harry in slaap was gevallen. Ik maakte een zacht 'aww' geluidje. Ik gaf hem een zacht kusje op zijn wang en legde mijn hoofd neer op zijn borst. Ik voelde zijn hartslag. Om 1 of andere reden word ik daar rustig van. Mijn ogen vielen dicht en ik begon te slapen.
*droom*
"PAPA-LOU!!! KOM ISSS!!!!" Riep Cindy blij. Ik liep naar de woonkamer en zag Eleanor zitten. "Tante Elli is gekomen!!" Zei ze blij. Ik lachte en gaf Eleanor een knuffel. "Gaan we nu pannekoekjes maken??" Vroeg Cindy. "Maar daar hebben we de spullen nog niet voor schat." Zei Harry. "Halen bij winkels!!" Riep ze en begon te springen. "Ik wil wel even gaan hoor." Zei Eleanor. "Jaa jaa!! Samen met tante Elli naar winkel!!" Riep Cindy juichend. Ik ga Eleanor een tientjs en ze liep de deur uit samen met Cindy.
"Wat is ze toch alweer groot!" Zei ik lachend en kroop tegen Harry aan. "Ja ik vind het echt lief dat Eleanor onze draagmoeder wilde zijn." Zei Harry en gaf me een kus.
*einde droom*
Ik schrok wakker. Draagmoeder?!
Whoohooo!!! Jeeii nieuw hoofdstuk!! Oke hebben jullie misschien nog ideetjes hoe het verder zou kunnen gaan?? Want ik ben een beetje inspiratielooss.. Alvast bedankt!!
Doegg!! Xx Rachel.
JE LEEST
Ups and Downs
FanfictionLouis is 17 jaar (bijna 18) en zit op de middelbare school, het laatste jaar. Louis word gepest en getreiterd op school omdat hij Gay is, een hoge stem heeft, houd van strepen en omdat kinderen hem gewoon raar vinden. Hij kon er na al die jaren nie...