Louis pov-
We zitten nu al een halfuur in de auto. "Zijn we er nou al?" Vraag ik geïrriteerd. "Nog even wachten Louis, geduld." Zegt Paul en ik zucht. 10 minuten later zijn we eindelijk aangekomen. Als we uitstappen staan we voor een mega-huis. "Wow..." Is het enige wat ik kan uitspreken. Als we verderlopen naar de ingang staat er een man in een net pak. "Loopt u maar mee naar binnen." Zegt hij. We lopen het huis binnen en mijn mond valt meteen open. "Jezus wat groot, ik dacht dat de buitenkant groot was maar dit!" Zeg ik. Eleanor lacht. "Kunnen we naar de kamers kijken, want volgens is de woonkamer wel goed, toch Lou?" Grinnikt ze. "Zeker!!" Roep ik blij. We lopen de trap op en er is een lange gang. "Hier is de kinderslaapkamer. Er tegenover is de normale slaapkamer. Er is nog een extra kamertje voor werk of spullen. Er is aan het einde een gangkast. Naast de kinderslaapkamer staat de badkamer, daarin zit een bad, een douche, een toilet natuurlijk en een wasbak. Er is nog een slaapkamer maar die is nogal klein. De normale slaapkamer is de grootste kamer van de 2de verdieping." Zegt de man. We lopen in de kinderslaapkamer en ik krijg een glimlachje. Zouden Harry en ik ooit misschien wel een kindje krijgen? Ik word uit mijn gedachten gehaalt als ik word meegetrokken door Eleanor. We lopen de normale slaapkamer in en daar staat een ENORM bed. "Het is echt prachtig!!" Fluiser ik. "Inderdaad." Zegt Eleanor blij. "Kunnen we verder naar de badkamer?" Vraagt de man en wij knikken. Als we binnenkomen knik ik tevreden en kijk de kamer rond. "We hoeven volgens mij niet meer verder te kijken hè El? Het is perfect." Zeg ik en kijk haar blij aan. "Ik wil alleen nog even naar dat extra kamertje." Zegt ze en ik knik. We lopen de gang door het kamertje in. Ze knikt tevreden. "Toppie!! Ik zeg doen!" Roept ze. "Oke, we doen het!" Zeg ik en schud de hand van de man.
Als we weer in de auto zitten is Eleanor dicht tegen me aan gaan zitten. "Het spijt me dat ik zo moet doen Lou..." Zegt ze. "Het geeft niks, jij kan er niks aan doen." Zeg ik. "Oke jongens, als we er dalijk weer zijn moeten jullie handjes vasthouden hè? En als het kan nog een kus." Zegt Paul en ik zucht. 20 minuten later en pak ik Eleanors hand en de deur word opengedaan. Ik geef haar een snelle kus en wurm me door de menigte. Als we eindelijk binnen zijn ren ik naar de woonkamer. "HAZZA!!!" Schreeuw ik. "LOULOU!!!" Hoor ik Harry schreeuwen. Hij komt aangerent en we springen in elkaars armen. "En?? Is het een mooi huis?!" Vraagt Harry meteen. "Jah!! Hij is echt super groot! En we hebben een mega bed en een kinderkamer misschien voor later." Zeg ik en spring blij op en neer. "OMG ZO LEUKK!!" Roept Harry en begint met me mee te springen. "We lijken wel een stelletje fans die zitten te flippen!" Lacht Harry en ik grinnik. "Louis en Eleanor jullie krijgen morgen de sleutel." Zegt Paul en ik knik. "Hazz ga snel naar je huis en pak alvast al je spullen dan komen El en ik je morgen ophalen als we de sleutel hebben." Zeg ik en Harry knikt. Hij doet snel zijn jas en schoenen aan. "Doei babe, zie je morgen dan hè?" Vraagt Harry en ik knik. We geven elkaar snel een kus en dan rent hij de deur uit. Ik ren ook naar boven en pak alle koffers die ik maar kan vinden. Eleanor heeft maar 2 koffers maar ik ondertussen 6. "Zo jezus Lou hoeveel heb je wel niet nodig?" Lacht Eleanor. "Zoveel mogelijk, ik mag niks vergeten!" Zeg ik bloedserieus. Ik loop naar mijn prijzenkast van voetbal en er komt een brok in mijn keel. Ik voel een hand op mijn schouder. "Ik zou die hier laten." Zegt Eleanor en ik knik en ga door met inpakken.
Als ik mijn spullen heb ingepakt ga ik zitten op bed. "OMG LOUIS?! WAT IS DIT!!!" Schreeuwt Eleanor. Ik ren naar het geluid en daar staat ze, vol met verf. Ik proest het uit van het lachen. "Niet grappig Louis!!" Roept Eleanor. "Omg... zelfs mijn beha is vies!" Zegt ze geïrriteerd. "Kleed je dan effe om." Zeg ik en loop weer terug naar mijn bed en pak mijn telefoon. Als ik even opkijk staat Eleanor in der blote borsten. Mijn ogen worden groot en ik voel dat ik rood word. Snel kijk ik terug naar mijn beeldscherm. Ik stuur een appje naar Harry.U: Heeii sweetiee! Hoe gaat het bij jou met inpakken?
MyCarrot♡: Gaat top!! Ben al klaar hah! En bij jou? Heeft Eleanor niet TE veel make up mee? Hahah!!
U: Nee gelukkig niet :'D.
MyCarrot♡: Maar mijn moeder roept me, bye bæ! LoveYouForever!
U: Okay, LoveYouToForever xxxx♡♡♡♡♡Ik stop mijn telefoon weer terug. "El! Ben je nou al klaar?! Ik wil naar beneden!" Roep ik. "Jaja, geduld Lou. Ben bijna klaar." Zegt ze terug. Ik zucht en ga CatchTheCarrot spelen (nee tis geen echt spel;) Als Eleanor eindelijk komt aanlopen trek ik haar mee naar beneden. "Hèhè, we zijn beneden!" Zeg ik en plof op de bank.
Okeee... pffff het spijt me dat hij zo kort is!! Ik heb niet zo heel veel inspiratie meer... hoop toch dat het een klein beetje leuk was:).
I love every single one of youu!!Xxxx Rachel
JE LEEST
Ups and Downs
FanfictionLouis is 17 jaar (bijna 18) en zit op de middelbare school, het laatste jaar. Louis word gepest en getreiterd op school omdat hij Gay is, een hoge stem heeft, houd van strepen en omdat kinderen hem gewoon raar vinden. Hij kon er na al die jaren nie...