Sorry sorry sorry sorry SORRYYYY!!!:(. Ik heb gister niet geupdate omdat ik het was vergeten... En ik ben een beetje inspiratieloos:/. Hoop dat het nog leuk is!! Veel leesplezier xx.
Harry pov-
Ik word wakker door een onrustige Louis die om zich heen zit te kijken met zijn ogen dicht. "Louis.. word wakker schat." Fluister ik maar krijg geen reactie. Ik schud hem heen en weer en hij schrikt wakker. "Hazz.. i-ik.... Eleanor... Cindy..." Stotterd hij. Wie is Cindy en wat is er met Eleanor. "Louis wat is er precies gebeurt in je droom??" Vraag ik. "Hazz... schrik niet. Maar ik droom al 2 keer over dit." Zegt hij en zucht. Ik knik rustig. "Oke... jij en ik zijn uhmm... getrouwd. En we hebben een... dochter genaamd Cindy, Eleanor was haar d-draagmoeder..." Stottert hij. Mijn ogen worden groot en ik krijg een grote glimlach. "Krijgen wij een dochter?!" Vraag ik blij. Louis klaart meteen op. "Omg!! Ik dacht dat je geschrokken zou zijn ofzo!!" Zegt hij en knuffelt me. "Geschrokken?! Ben je gek!! Ik vind het geweldig!!" Roep ik blij.
We knuffelden nog een halfuur tot de bus stopte. "We zijn er!!" Roept Paul en wij lopen de bus uit. Louis en ik laten elkaars handen los en kijken elkaar nog betreurd aan maar lopen dan naar binnen. Er komen een paar meisjes mijn kant op rennen en springen letterlijk op mij. Ik hoor ze lachen en gillen en ik voel ze aan mijn kleren trekken. "PAUL!!! PAAAUUULLL!!!!" Roep ik. De meisjes worden weggehaald en ik word omhoog getrokken door Louis. "Gaat het?!" Vraagt hij geschrokken. "Jahoor." Zeg ik en geef hem snel een klein kusje op zijn wang. "Harry.." Zegt Paul waarschuwend. Ik kijk even naar beneden en loop dan door naar het podium. Daar staan dezelfde meisjes te huilen. "Hey girls." Zeg ik en zwaai. Ze komen mijn kant op lopen maar springen deze keer niet op me. "Harry we willen sorry zeggen..." Snikt 1 meisje. "Ow johh.. het geeft niet." Zeg ik en geef ze een knuffel. "Thank you Harry." Zeggen ze. Voor ik weg wilde lopen zei ze nog wat. "Mag ik misschien wat vragen??" Vroeg ze. Ik knikte. "Is Larry Stylinson echt? En please wees eerlijk." Zei ze en keek me hoopvol aan. Als ik ze het zou gaan vertellen... dan raken we de helft van de fans kwijt... ik zuchtte diep. "Nee... Louis en ik zijn gewoon hele goede vrienden, we zijn als sinds dag 1 super close. Hij is een super lieve jongen. Maar ik ben hetro." Zeg ik en voel mijn hart breken. Bij de woorden die ik uitspreek haat ik mezelf al. Ze kijkt me teleurgesteld aan. "Oke Harry, bedankt voor het antwoorden en veel succes dalijk." Zei ze en liep weg. Ik hoorde iemand achter me wegrennen. Ik kijk achter me maar zie niemand staan. Misschien heb ik het verkeerd gehoord.
Louis pov-
Ik liep verveeld door de lange gangen terwijl ik met Eleanor aan het appen was. Ik hoorde ineens de mooiste stem van de hele wereld praten. Ik rende naar een hoekje om te luisteren. "Is Larry Stylinson echt? En please wees eerlijk." Vroeg een meisje. Ik glimlachte breed. Ik hoorde Harry zuchten en trok een raar gezicht. Waarom zucht hij? Vind hij het niet leuk om het over mij te hebben... schaamt hij zich er misschien voor?? "Nee... Louis en ik zijn gewoon hele goede vrienden, we zijn als sinds dag 1 super close. Hij is een super lieve jongen. Maar ik ben hetro." Hoor ik Harry zeggen. Daarna hoor ik niks meer. Alleen mijn hart die in stukjes breekt. Waarom zei hij dit?! Hij hield toch van me? Ik hoor de meisjes nog iets zeggen maar daarna ren ik huilend weg.
Ik ren langs de bewakers en storm een kamer in. Ik weet niet welke het is maar er staat een bed en een bureau. Ik ga tegen de deur aan staan en glij naar beneden. Ik klem mijn armen om mijn benen en verberg mijn gezicht ertussen. Ik begin hard te huilen en de tranen lopen naar beneden. Ik dacht dat hij om me gaf. Ik dacht dat hij homo was. Ik dacht verdomme dat hij me leuk vond! Maar nee tuurlijk niet. Wie valt er nou op mij?! De sterke, zelfverzekerde Louis die Harry van me heeft gemaakt is alweer weg. Ik ben weer onzeker en durf niks meer... Ik ben weee terug bij af! Ik hoor de deurklink wiebelen en sta geschrokken op. Simon komt binnenlopen en kijkt me verward aan. "Louis? Wat doe jij hier?" Vroeg hij. "I-ik umm.. was opzoek naar ummm... een m-microfoon om te ehh.. oefenen." Zei ik. Hij knikte kort. "Oke, maar die heb ik hier niet. Misschien bij de-" "Oke, daag!" Roep ik en ren de kamer uit.
Na een tijdje rennen kijk ik snel achter me. Ik bots tegen iemand aan en val op de terug. "Louis! Gaat het?" Vraagt de stem die mijn hart heeft gebroken. Hij pakt mij arm maar ik ruk me los. Ik sta op en ren weer weg.
Als ik Niall, Liam en Zayn zie staan zucht ik opgelucht en ga naast Niall staan. "Waar heb je je liefje gelaten?" Vraagt Niall lachend. Ik geef hem een boze blik en loop naar buiten om vervolgens in de bus te gaan zitten. Misschien is alleen zijn wat beter.
Harry pov-
Waarom rukte Louis los?! Wat heb ik verkeerd gedaan?? Ik wil weten wat er is!! Zal ik hem gaan zoeken? Waarom denk ik daar eigenlijk over na?! Tuurlijk ga ik hem zoeken!! Ik ren de gang door en zie Niall, Liam en Zayn staan die druk bezig zijn met praten. "Weten jullie waar Lou is?" Vroeg ik hijgend. "Hij is naar buiten. Ik denk in de bus ofzo..." Zegt Niall bot. Wat heeft iedereen vandaag tegen mij?! Ik knik kort en loop naar buiten. Ik stap de bus in en hoor luid gesnik. Ik stap binnen en zie Louis op de grond ineengekrompen. Hij is keihard aan het huilen. "Lou... wat is er?" Zeg ik bezorgt. Hij kijkt me geschrokken aan. Die lieve blauwe oogjes zijn helemaal rood van het huilen. Het lijkt net op die onzekere Louis die ik voor het eerst zag bij x-factor. "Ga weg Harry.." Snikt hij en verbergt zijn hoofd weer. "Nee Lou ik wil weten wat er me-" "ROT OP!!" Schreeuwt hij. Ik schrik en loop snel de bus uit. Wat heb ik misdaan om hem zo boos en verdrietig te laten zijn?! Ik wil het weten maar ik denk niet dat dit het goede moment is daarvoor. Ik zucht en laat een paar traantjes vallen. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat Louis zijn profielfoto heeft veranderd. De foto samen met mij is vervangen met een foto vab Louis en Eleanor die staan te knuffelen. Ik kijk naar zijn status.
-Eleanor i love you so much!! Mates4Life!!-Ik laat nog meer tranen vallen en begin te snikken. Wat heb ik gedaan wat hem zo verdrietig maakt?!
Awww.... so sadd:'(. In het volgende hoofdstuk zie je het grote gesprek van Louis en Harry... maar daarvoor gebeurt er iets wat Harry nooit zou verwachten!!
Hoop dat het leuk was!!Doegg!! Xx Rachel.
JE LEEST
Ups and Downs
FanfictionLouis is 17 jaar (bijna 18) en zit op de middelbare school, het laatste jaar. Louis word gepest en getreiterd op school omdat hij Gay is, een hoge stem heeft, houd van strepen en omdat kinderen hem gewoon raar vinden. Hij kon er na al die jaren nie...