013.

599 33 1
                                    

Nog een hoofdstukk:). Ik heb ineens heel veel inspiratie voor de hoofdstukken als ze al verder zijn met 1D. Dus ja ik ga zo snel mogelijk door!! Veel leesplezierr!! Xx.

Niall pov-

Ik werd wakker en ik zag dat ik naast Eleanor lag. Ze werd ook wakker en schrok toen ze mij zag. "H-hoi, hebben we iets gedaan? Nee toch?" Vroeg ze. Ik wist wat ze bedoelde dus ik keek onder de dekens. "Shit..." Fluisterde ik. "Wat???" Vroeg ze. Ik liet de condoom zien en ze schrok. "Johanna gaat zo teleurgesteld zijn..." Zei ze en begon te huilen. "Hoezo Johanna??" Vroeg ik. "Johanna is nu een soort van mijn moeder, met mijn echt ouders heb ik geen contact meer." Zei ze. Ik trok haar in een knuffel en maakte een 'sst' geluidje. "Niall wat is er met El?" Vroeg Louis. Eleanor liet me los en keek naar Louis. Ze sprong van het bed af. Gelukkig had ze haar topje en onderbroek aan. "Het spijt me zo Lou.. het spijt me zo erg!" Huilde ze. "Voor wat?" Vroeg Louis.

Louis pov-

"Ik heb het gedaan met Niall..." Zei ze zacht. "Wat?!" Zei ik verbaasd. Ik keek naar Niall die naar beneden keek. Ze begon nog harder te huilen. "Het spijt me Lou.... zo fucking erg!" Zei ze en knuffelde me. Ik twijfelde even. "Het geeft niet.." Zei ik. "Wat?! Echt niet! Omg je bent echt de allerbeste vriend ooit!!" Riep ze en gaf me een kus op mijn mond. Ik duwde haar van me af. "Louis..." Hoorde ik een gebroken stem achter me. Het was Harry. "Hazz, dit is niet wat je denkt! Ze gaf me een kusje omdat ik-" "Louis... hoe kon je?! Ik dacht dat je om mij gaf! Ik dacht dat je homo was!! Hoe had ik jou nou ooit kunnen vertrouwen! Niemand wilt met mij! En als ik iemand heb bedriegt hij me..." Zei hij kwaad en liep de kamer uit. Iedereen keek me aan en ik slikte. Ik voelde een hand op mijn schouder. "Flikker op!" Riep ik en sloeg de hand van me af. Eleanor schrok en liep wat naar achter. Ik stampte de deur uit en zag Harry in Simons armen. Hij was aan het huilen. Mijn hart brak en ik liep snel naar buiten. Ik ging zitten op een bankje en ik veegde ruw de tranen weg die naar beneden zaten te stromen.

Ik zat hier al een heel uur... ik moet het hem uitleggen! Maar gaat hij ook luisteren... Ik stond op en liep naar binnen. Voor onze deur klopte ik. Hij werd opengedaan door Niall. "Lou, ik weet dat je het wilt uitleggen maar Harry is echt gebroken en ik denk dat het best gevaarlijk kan zijn..." Zei hij. "Harry? Gevaarlijk? Niet voor mij." Zei ik en liep langs hem naar binnen. Ik zag Harry liggen. "Harry kunnen we praten?" Vroeg ik. "Ok." Zei hij en draaide zich om. "Hazz, El heeft het met Niall gedaan, daarvoor zei ze sorry en ik vergeefde haar. Daarna zei ze dat ik de beste vriend ooit was en gaf ze me een kus. Ik duwde haar weg en toen stond jij daar." Zei ik. "Louis, ik snap jou niet! Je gaat over zo iets liegen! Als je gewoon fucking eerlijk was geweest had ik je vergeven!" Zei hij boos en sloeg een lamp van het nachtkastje af. "Harry ik ben eerlijk! Ik zou jou nooit gaan bedriegen!" Zei ik en de tranen brandden achter mijn ogen. "Ik dacht dat jij anders was Louis. Ik dacht dat je eerlijk was! Ik dacht verdomme dat jij de ware was! Niet dus... ik maak het uit!" Riep hij in mijn gezicht. Ik sloeg een hand voor mijn mond en begon te huilen. Harry liep de deur uit. Ik keek naar Niall die daar maar stond. "Ga verdomme achter hem aan! Jij hebt het gezien!!" Zei ik huilend tegen hem. Hij rende naar buiten en ik zat alleen.

Harry pov-

Ik zat in het schoonmaak hokje. Waar alle schoonmaak spullen staan enzo. Ik hoorde Niall mijn naam roepen. Ik dacht dat ik eindelijk de ware had gevonden! Niet dus... of sprak hij toch de waarheid? Ik weet het gewoon niet meer... Mijn hele leven ben ik al bedrogen! Dus waarom deze keer niet? Ik besloot om het hokje uit te gaan. "Eindelijk!" Hoorde ik Niall zeggen. "Laat me met rust!" Riep ik. "Harry! Louis spreekt de waarheid! Ik zweer het op alles wat eetbaar is!!" Zei hij. "Ja tuurlijk Niall!" Zei ik. "Geef hem nog een kans! Hij heeft niks gedaan!!" Zei hij. Zal ik het doen? Zouden Niall en Louis dan toch gelijk hebben? Of bedriegt hij me... "Ik weet het niet Ni... ik ga in een andere kamer slapen totdat ik het weet oke?" Zei ik waarop Niall knikte. Ik liep weer in de kamer waar ik Louis zag huilen. Hij stopte meteen toen hij mij zag. "Vergeef me please?! Ik heb echt serieus niks gedaan!" Zei hij. "Ik weet het Louis... ik moet nadenken." Zei ik en pakte mijn tas. "Wat ga je doen?" Vroeg Louis. "Ik ga tijdelijk ergens anders slapen en dan ga ik nadenken." Zei ik. "Oke... uhh dag!" Zei hij. "Doei." Zei ik en liep naar de deur. Voordat ik eruit was hoorde ik nog wat. "Ik hou van je..." Zei Louis. Ik keek hem nog aan en liep toen de deur uit.

Louis pov-

Hij houd niet meer van me... Hij zei het niet! Ik ben hem kwijt.. door Eleanor. Waarom?! Waarom moet alles fout gaan! Dit keer is het mijn schuld... ik ben mijn Harry kwijt en ik ben bang dat ik hem niet meer terug krijg! Tuurlijk blijf ik hopen..

Sorry voor dit kut hoofdstuk... Ik heb geen zin in geen Larry dus ik zeg alvast. Ze komen weer bij elkaar! Wanneer weet ik niet maar ik denk het volgende hoofdstuk alweer;).
Doegg!!

Vote, Comment please:).

Xx Rachel.

Ups and Downs Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu