Oke, we gaan even een grote sprong maken:) we gaan naar de dag dat Louis naar X-Factor moet. Dan komt hij Hazza tegenn:):)
Veel leesplezier!!! Xx.Louis pov-
Ik schrok wakker van de wekker. Het was pas half 6. Vandaag zou ik auditie gaan doen. Eleanor lag naast me nog te slapen. "Elliii, word wakker!! Vandaag is de dag!!" Zei ik blij. Ik hoorde zacht gekreun. "Hahahaha! El kom." Lachte ik. Ze ging rechtop zitten en veegde in haar ogen. "Goeiemorgen." Zei ze met een ochtendstem. Ik sprong meteen op naar mijn kledingkast. "Wat moet ik aandoen?" Vroeg ik twijfelend. Eleanor kwam hoofdkrabbend naar me toe lopen een gaapte. "Uhmm... misschien deze broek, zwarte stropdas, grijs vestje en een lichtblauw overhemd." Zei ze. Ik knikte en pakte een boxer. Ik ging me omkleden en Eleanor ook. We waren de laatste tijd alleen maar closer geworden dus het maakt niet uit of we elkaar naakt zagen. "Louis!! Ik ben klaaarr!!" Riep Eleanor en showde haar roze jurkje. Hij was aan de bovenkant strak en aan de onderkant poefde hij open. "Nice!!" Zei ik. Ik deed mijn stropdas nog even goed en deed mijn vestje aan. "En??" Vroeg ik onzeker. "Beau-ti-ful!" Zei ze. Ik probeerde mijn haar goed te doen maar het lukte me niet. "Wacht, laat mij is." Zei Eleanor en deed mijn haar.
Ze draaide me om. "Perfect!" Zei ik blij. We liepen naar de beneden en mijn moeder zat al klaar. "Ready?" Vroeg ze. "Ready!!" Zeiden Eleanor en ik tegelijk. We renden letterlijk met zijn drieën het huis uit naar de auto.
We stonden voor het gebouw in een enorme rij. Ik keek achter me en naast me. Ik werd weggeduwd door een bodyquard. "Ey doe is normaal!" Zei iemand. Ik keek naar diegene en mijn mond viel open. "D-dankje." Stotterde ik. Hij glimlachte en keek snel weg. Oke, hij had: Bruin krullend haar, groene ogen, knap, zo te zien een leuk karakter en dat lijf boeit me niet meer. Dit was hem. MIJN droomjongen.
Ik liep naar binnen en mocht me aangeven. "Hallo, wat is uw naam?" Vroeg de vrouw. "Louis William Tomlinson." Zei ik met een grote glimlach. "Oke, alstublieft." Zei ze en gaf me een sticker met cijfers. Ik plakte hem op mijn buik. "I'm readyyy!!!" Riep ik. Eleanor en mam lachte en we gingen zitten. Ik werd steeds maar zenuwachtiger en dronk de hele tijd cola.
"Mam, ik ga even naar de wc." Zei ik. "Ja, dat snap ik wel." Lachte ze. Ik rende naar de wc en liep naar binnen. Ik botste met mijn hoofd tegen iemand aan. "Auw... sorry." Zei ik wrijfend over mijn hoofd. "Haha, geeft niet." Lachte diegene. Ik had die stem vandaag al eerder gehoord. "Wacht, jij bent die jongen die werd weggeduwd." Zei hij wijzend. Ik knikte. "Louis, Tomlinson." Zei ik en stak mijm hand uit. Volgens mij werd ik knalrood en dat had hij door want hij lachte. "Harry, Styles." Zei hij en schudde mijn hand. Ik bleef hem glimlachend aankijken. Wacht, werd hij nou rood?? Ik schrok wakker uit mijn gedachten toen ik een vrouwelijke stem hoorde. "Yo Harry, je moet op!" Riep een meisje. "Sorry zus, ik kwam uhh.. Louis tegen." Zei en keek me glimlachend aan. Er ontplofte een bom van vlinders in mijn buik. "Sorry Louis, ik moet nu echt gaan." Zei Harry. "Uh.. nee.. uhh.. ja.. sorry... haha... uhh.. succes!" Stotterde ik. Hij lachte en rende weg. Waarom ben ik ook zo stom?! Ik liep in het wc hokje en uhh ja... plaste. Ik liep weer terug en rende naar El en mam. "Louis, na ene David ofzo ben jij." Zei mijn moeder waarop ik knikte. Ik werd alleen maar zenuwachtiger en begon te trillen en te frummelen.
"Louis William Tomlinson." Zei een meneer. Ik stond op en liep de zaal op. Oh... My... God... zoveel mensen. Ik begon maar te lachen. "Hallo, hoe heet jij?" Vroeg Simon Cowell. "Louis Tomlinson." Glimlachte ik.
(Oke dat gesprek weet ik niet zo goed dus ja;) ik ga gewoon verder.)Ik begon te zingen en schrok van de valse noot. Ik ging gewoon door maar er bleven maar valse noten uitkomen. Ik heb het verpest!
Na het liedje blaaste ik al mijn zenuwen weg. Ik draaide me even om. "Fack!" Fluisterde ik. "Oke, Louis, ik hoorde dat je zenuwachtig was. Maar ik hoor ook een mooie stem." Zei Simon. Ik kreeg grote ogen en mijn hart begon te kloppen. "D-dankje." Zei ik.
Ze keken allemaal naar Simon. "Louis, je hebt drie ja's." Zei hij en legde zijn pen neer. Ik sprong even. "Dankje, zo erg bedankt!" Zei ik en liep opgelucht weg. Mijn moeder stond daar met tranen in mijn ogen en Eleanor kwam gillend naar me toe rennen. "AAAHH!! JE BENT DOOR!!!" Gilde ze. Ik zag Harry naar me kijken, toen hij mij zag keek hij meteen weg. "Wacht El, ik moet even naar Harry." Zei ik. "Wie is?? Ooohh." Zei ze toen ze Harry zag. "Heeii!" Zei ik. Hij keek me glimlachend aan. "I-is dat je vriendin?" Vroeg hij wijzend naar Eleanor. "Ooh.. nee, ik ben uhm... ja... homo." Zei ik. Toen Harry dat hoorde glinsterde zijn ogen helemaal. "Oh.. haha... ook toevallig! Ik ben ook homo." Zei hij blij. Wat?! Is Harry ook homo! Kan mijn droom dan waarheid worden?!?! "Kom ik stel je voor aan mijn moeder." Zei ik en hij knikte. "Mam! Eleanor! Dit is mij... uhh... Harry." Zei ik en werd rood. Harry lachte zachtjes. "Hoi Harry!" Zeiden Eleanor en mijn moeder. "Nu is mijn moeder, stiefvader en zus aan de beurt om jou te ontmoeten." Zei Harry. Hij trok me mee. "Mam, pap, Gem, dit is Louis." Zei hij en wees naar mij. "Hallo Louis!" Zei waarschijnlijk zijn zus. "Hoi!" Zei zijn stiefvader. "Hoi Louis! Leuk je te ontmoeten!" Zei zijn moeder. Ik zwaaide verlegen.
De hele dag zat ik met Eleanor en Harry te kletsen. "Alle kandidaten mogen op het podium komen!" Zei de man. Harry en ik stonden op en liepen naar het podium.
"Oke, als ik je naam noem ben je door." Zei Simon. Hij begon allemaal namen te zeggen behalve die van mij of Harry. "Oke, de laatste kandidaat die doormag is.... David." Zei hij. Ik was... n-niet door. Mijn moeder keek blij naar me en stak duimen op. Ik schudde nee. Ze keek me ongelovig aan. Ik was niet door. Toen we eindelijk weg mochten negeerde ik iedereen en liep snel door naar de wc's. Ik rende een hokje in en begon te huilen. "Je kan ook helemaal niks!" Zei ik huilend tegen mezelf. Toen ik doorhad dat ik Harry gewoon keihard had genegeerd begon ik alleen maar harder te huilen. Ik hoorde de deur opengaan. Meteen was ik stil. Ik hoorde luid gesnik. "Verdomme Harry, je hebt het verpest!" Zei Harry. Mijn ogen werden groot en ik hield mijn adem in. "Dat was je droomman! Je had hem gewoon meteen moeten vertellen dat je hem leuk vind!" Riep hij kwaad. "Die Louis was zo geweldig!" Zei hij. WAT?!
pam pam paamm!! Wat gaat Louis doen?! Nobody knows! Behalve ik natuurlijk maarja;). Hoop dat het hoofdstuk leuk was!! Doeggg!! Xx Rachel.
JE LEEST
Ups and Downs
FanfictionLouis is 17 jaar (bijna 18) en zit op de middelbare school, het laatste jaar. Louis word gepest en getreiterd op school omdat hij Gay is, een hoge stem heeft, houd van strepen en omdat kinderen hem gewoon raar vinden. Hij kon er na al die jaren nie...