Ik ga er vannacht nog eentje opzetten omdat die van gister echt super kort was:). Veel leesplezier!!! Xx.
Louis pov-
Na het gillen en lachen en blij zijn gingen we met zijn vijven naar onze slaapruimte. Want ja, sinds vandaag is het alleen maar werken, werken, werken en nog eens werken. We besloten om elkaar eerst wat beter te leren kennen. De blonde jongen begon al gelijk. "Nou, ik ben dus Niall Horan, ik kom uit Ierland en ik ben getrouwd." Zei hij. Ik trok een raar gezicht. "Met wie?" Zei ik en deed twee keer mijn wenkbrauwen omhoog. "Met eten, echt waar! Ik kan niet zonder eten." Zei hij lachend. Ik schoot in de lach. De jongen met het zelfde haar als mij ging na Niall. "Ik ben Liam Payne, ik heb al een keer eerder meegedaan toen ik 14 was. Toen zei Simon dat ik over 2 jaar weer terug moest komen dus ja... hier ben ik! En verder is er niet zo veel alleen dat ik bijna ben doodgegaan tijdens mijn geboorte." Zei Liam. Mijn mond viel open. "Gelukkig leef je nu nog!" Zei ik. Hij glimlachte. De jongen met het zwarte haar begon met praten. "Ik ben Zayn Malik, iedereen zegt dat ik creatief ben. En ik hou ook best wel veel van zingen." Glimlachte hij. Ik keek Harry aan met dat hij eerst mocht. "Ik ben Harry Styles, ik werk in een bakkerij en ik ben uhh... homo en ik heb een vriendje." Lachte hij. "Oeehh!! Wie dan?" Lachte Niall. Hij wees naar mij. "Echt waar! Hoe dan?" Vroeg hij. "Nou we kwamen elkaar tegen in de wc's en toen was het liefde op het eerstr gezicht!" Zei ik lachend. "Oke cool, vertel wat over jezelf." Zei Liam tegen me. "Ik heet Louis Tomlinson, ik kom uit Doncaster en ik hou van voetbal, acteren en zingen. Ik werd op school heel erg veel gepest enzo. Omdat ik zo'n hoge stem heb, hou van strepen en omdat ik homo ben." Zei ik. "Nou 1 ding, ik vind jullie allemaal wel... aardig dus wij gaan jou nooit pesten." Zei Zayn glimlachend. "Gelukkig! En dankje." Zei ik terug. "Wat word eigenlijk de naam van de band?" Vroeg Liam. Ik dacht super goed na maar wist niks.
Ineens had ik het: One Direction.
"Wat dachten jullie van One Direction?" Zei ik. "Dat klinkt echt gaaf." Zei Niall. Zayn knikte. "Die is goed!" Zei Liam. "Goed bedacht babe." Zei Harry en gaf me een kusje op mijn wang. Ik grinnikte.
Het was al avond en we hadden inmiddels elkaars nummer gegeven. We zaten een film te kijken en ik lag bij Harry. We waren eigenlijk al meteen goede vrienden van elkaar geworden. Niall was al bezig met de 3de zak popcorn. "Niall, laat je ook wat voor mij over?" Vroeg ik lachend. "Dat weet ik nog niet." Zei hij bloedserieus. Ik keek naar Harry die zijn ogen dichthad. "Harryy, Haaarryy." Fluisterde ik. Noop hij was in slaap gevallen. "Jongens, ik denk dat Harry in slaap is gevallen." Zei ik. Ze keken naar Harry en Niall kreeg een gemene glimlach. Hij rende naar de koelkast en pakte een bus slagroom. Hij spoot slagroom op Harry's hand en kietelde hem bij zijn neus. Harry ging meteen met zijn hand naar zijn neus. Jahoor zijn hele gezicht zat onder de slagroom. "Wa?? Hè?" Vroeg hij. Ik schoot in de lach. "Louis, zit jij nou te lachen??" Vroeg Harry. Ik schudde snel en hield mijn lach in. "Jaajaa!" Zei hij lachend en kuste me. "Ieelll Hazz! Nu zit mijn gezicht vol met slagroom!" Lachte ik. "Hoe noemde je mij?" Vroeg Harry. "Hazz.. hoezo?" Vroeg ik. "Die naam is leuk!! Wacht... jii heetttt.... BOOBEAR!!" Riep Harry. Ik knikte. "Niall heet... Nialler en Liam... uhmm... Daddy Direction!" Lachte ik. "Hoezo Daddy Direction? Jij bent de oudste en jij hebt de naam bedacht." Zei hij. "Nou omdat jij al eerder hebt meegedaan en omdat je echt super mooi zingt." Zei ik glimlachend. "En wat is mijn bijnaam?" Vroeg Zayn. "Uhmm... Zaynie denk ik." Zei ik lachend. "Dat is zo schattig!! Maar ik ben niet schattig.." Zei hij en trok een pruillipje. Ik gooide een kussen naar zijn hoofd. Daarna ging ik op een stoel staan. "Oke oke!! Iedereen even stil! Ik wil graag even iets zeggen!" Schreeuwde ik. "Ik ken jullie pas... 3 uur en jullie zijn nu al mijn beste vrienden!! De meeste mensen denken nu zo van wtff? Maar wij zijn gewoon bij elkaar gezet en we mogen elkaar nu al. Nou wat is daar dan het goede woord voor?" Vroeg ik. "YOLO!!" Schreeuwde ze allevier. Daarna begon iedereen te lachen.
We hoorde geklop op de deur. "Louis, zit jij in deze kamer?" Vroeg waarschijnlijk Eleanor. "Jaa! Ik slaap hier met de band!" Riep ik. Ze deed de deur open en sprong op me. "Guys, dit is Eleanor Calder, ze heeft me geholpen om zeg maar door te gaan met mijn leven, ze is ook mijn beste vriendin." Zei ik. Iedereen zei hoi. "Mag ik hier blijven slapen?" Vroeg ze. "Mag dat van Simon?" Vroeg ik. Ze keek naar beneden en schudde nee. "Sorry, dan mag het echt niet." Zei ik. Ze knikte en gaf me nog snel een knuffel. "Bye jongens!!" Riep ze en liep weg.
De rest van de avond verliep gewoontjes. Totdat Niall, Liam en Zayn inslaap waren gevallen. Harry begon me te zoenen. En die normale zoen werd al snel een tongzoen. We eindigden in elkaars armen. Harry is al aan het slapen maar ik zit nog even goed na te denken wat er nou was gebeurt. Ik zit nu in ern band met 4 te gekke jongens waaronder mijn vriendje. Weet je wat? Ik denk dat ik maar ga slapen. Ik sloot mijn ogen en viel in een droomloze slaap.
Jeeiii!! One Direction is err!!! Whoohooo!!! Vannacht komt er nog een hoofdstuk.
Ik wilde eerder gaan updaten maarja.. er kwam iets 'niet zo leuks' tussen. Dus ja.. sorryy!:(.Vote, Comment please:)
Xx Rachel.
JE LEEST
Ups and Downs
FanfictionLouis is 17 jaar (bijna 18) en zit op de middelbare school, het laatste jaar. Louis word gepest en getreiterd op school omdat hij Gay is, een hoge stem heeft, houd van strepen en omdat kinderen hem gewoon raar vinden. Hij kon er na al die jaren nie...