Heeii!! Sorry voor het nogal late hoofdstuk.. ik was heel de dag druk bezig met uhh... One Direction:). En ik heb net The Walking Dead gekeken dus ik heb tijd!! Veel leesplezier! Xx.
Louis pov-
Ik deed langzaam mijn ogen open en zag Harry naast me liggen. Ik gaf hem een kusje op zijn neus en hij deed meteen zijn ogen open. "Hey sweetiepie!" Zei ik. "Haaii..." Zei hij met een sexy ochtend stem en stond op. "Hé! Krijg ik geen kusje?" Vroeg ik met een pruillipje. Hij grinnikte zachtjes en kwam met zijn hoofd dichterbij die van mij. Ik gaf hem zacht een zoen. Helaas werd die al snel verstoord door mijn telefoon. Ik keek op het schermpje. "Hè? Simon belt me." Zei ik met een opgetrokken wenkbrauw. "Neem op! Neem op!" Zei Harry snel. Ik nam op en deed de telefoon bij mijn oor. "Hi Simon." Zei ik. "Hoi Louis! Ik hoop dat Harry bij jou is, kunnen jullie hierheen toe komen? Naar het x-factor gebouw? Ik heb geweldig nieuws voor One Direction!" Zei hij. "Oh en Niall, Liam en Zayn dan?" Vroeg ik. "Die zijn al onderweg." Zei Simon. "Oke, we komen. Dag!" En ik hing op. "Wat was er?!" Vroeg Harry opgewonden. "We moesten naar het x-factor gebouw toekomen want hij heeft geweldig nieuws voor One Direction." Zei ik. Harry sprong op en deed super snel zijn kleren aan. "Schiet op!!" Riep hij iets te hard waardoor Eleanor wakker werd. "Hè wa? Wat is er aan de h- *gaap* hand?" Vroeg ze krabbend aan haar hoofd. "We moeten terug naar het x-factor gebouw voor leuk nieuws ofzo." Zei ik terwijl ik mijn broek aandeed. "OMG!! Mag ik mee?? Pleaassee??" Smeekte ze. "Schiet op dan." Lachte ik en ze deed snel haar kleren aan.
We stonden voor het gebouw en een diepe zucht verliet mijn mond. Daarna stapten we naar binnen en Simon stond ons al op te wachten. "Loop maar mee." Zei hij vrolijk. We liepen achter Simon aan naar zijn kantoor. Toen we binnen kwamen zagen we Niall, Liam, Zayn en een man zitten. "Hey guys." Zei ik. "Hoi, ik ben Paul." Zei de man die zijn hand uitstak. "Louis." Zei ik en schudde zijn hand. Harry en Eleanor deden hetzelfde.
We gingen zitten en Paul begon meteen met praten. "Jongens ik heb jullie gehoord tijdens x-factor en het klonk echt geweldig, daarom wil ik jullie een voorstel doen..." Zei hij en keek ons aan. "Wat voor voorstel?" Vroeg Liam. "Of jullie misschien een platencontract willen ondertekenen voor 4 jaar." Zei hij. Mijn mond viel letterlijk open. "Ja!!" Riep ik bijna. "Ja!" Riep Harry daarna, gevolgd door Niall en daarna Liam en als laatste Zayn. "Oke dan, ik heb de papieren al meegenomen dus dan kunnen we morgen beginnen met het schrijven van jullie allereerste singel." Zei Paul en gaf ons een blaadje. Zonder na te kijken zette ik mijn handtekening eronder en gaf hem terug. "Weet je het zeker Louis? Je hebt hem nog niet gelezen." Zei Paul. Ik knikte snel. "100 procent!!" Lachte ik. Iedereen leverde hem gelijk in. "Oke jongens, dan is dit jullie laatste vrije dag want we hebben besloten om een soort van Tour te maken door Engeland met alle x-factor liedjes die jullie hebben gedaan. Dus pak als jullie thuis komen meteen alle spullen in want jullie zijn voor 4 maanden weg. In die 4 maanden gaan we ook een eerste singel schrijven en opnemen. Oke?" Vroeg Simon en iedereen knikte.
We liepen buiten met ze allen en we besloten om het te vieren in Starbucks. "Jongens ik ben zo blij voor jullie!!" Zei Eleanor blij. "Thanks Mate." Zei ik en gaf haar een knuffel. Er kwamen iets van 10 meisjes naar ons toe rennen. "OMG! JULLIE ZIJN ONE DIRECTION!! MAG IK EEN HANDTEKENING EN OP DE FOTO PLEASEE??" Smeekten ze. Ik knikte en zette mijn handtekening. Daarna maakten we nog wat foto's en liepen weer door.
Eenmaal in de starbucks zag ik een jongen zitten die ik ergens van kende... ik weet niet precies waarvan want ik zie zijn gezicht niet goed. Ik ging naast Harry zitten en hield mijn ogen gericht op de jongen. Eindelijk draaide hij zijn hoofd om. Ik keek recht in de ogen die ik nooit meer wilde zien. Mike. Hij kwam mijn kant oplopen en ik kroop dicht tegen Harry aan. "Lou wat is-" "Als dat niet Louis Tomlinson is!" Zei Mike. "G-ga weg." Stotterde ik. Harry keek me onbegrijpelijk aan. "Louis, waarom ga je vreemd?" Vroeg Mike. "Ik ga niet vreemd! Jij bent mijn vriendje niet meer!! En je weet heel goed waarom." Zei ik. "Louis wat is di-" "Oh ik weet ook heel goed waarom! Omdat ik je meerdere keren heb verkracht! En omdat jij bang voor mij was!" Lachte hij gemeen. "WAT HEB JIJ BIJ LOUIS GEDAAN?!" Riep Harry. "Hem verkracht! Nu duidelijk?" Zei Mike. Harry's handen werden vuisten en hij sloeg Mike. "Mongool!! Blijf van me af!!!" Riep Mike en stompte Harry in zijn maag. Harry deinsde kuchend achteruit. Ik stond op en liet mijn stoel vallen. De andere jongens gingen kijken bij Harry en Eleanor ging kijken voor hulp. "HOE DURF JE MIJN VRIENDJE TE SLAAN?!" Vroeg ik kwaad. "Oh nu is Tomlinson opeens stoer?" Zei hij lachend. Ik pakte hem bij zijn kraag en sleurde hem mee naar buiten. Ik gooide hem neer op de harde stenen en begon hem te slaan. "DOOR JOU IS MIJN FUCKING HELE LEVEN VERPEST!! EN DAN GA JE NU MIJN VRIENDJE SLAAN!!" Schreeuwde ik huilend en stompte hem in zijn maag. Hij smeekte dat ik moest stoppen maar ik bleef doorgaan. "Jij hebt mijn leven verpest, dus nu verpest ik die van jou!!" Riep ik en sprong op zijn buik. Hij spuugde bloed uit en ik deinsde naar achter. Niall kwam aanrennen. "Louis wtf ben je aan doen?!" Vroeg hij. "I-ik weet het n-niet.. i-i-ik kon mezelf n-niet meer b-bedw-wingen." Snikte ik. Ik liet me vallen op mijn knieën en verbergte mijn hoofd in mijn handen. "Blijf van me af klootzak!" Hoorde ik Mike schreeuwen. Ik hoorde snelle voetstappen en daarna iemand die me knuffelde. "Rustig maar Lou, hij is weg." Zei Niall. Ik begon hard te huilen en liep samen met Niall naar binnen in de starbucks. "Gaat het meneer Tomlinson?" Vroeg de vrouw achter de kasse waarop ik knikte. Harry kwam naar me toe lopen en gaf me een knuffel. "Gaat het babe?" Vroeg ik. "Ja, met jou?" Vroeg Harry. "Ook goed." Zei ik glimlachend. "Zullen we maar naar huis gaan?" Vroeg ik en iedereen knikte. "Ik ga ook naar huis want dan kan ik mijn koffer inpakken en mijn ouders gedag zeggen." Zei Harry en gaf me een zoen. "Okay, tot morgen sunshine." Zei ik.
Ik zat thuis op de bank en mijn tas was al ingepakt. "Ik ga je wel missen hoor." Zei Eleanor spelend met het touwtje van mijn vest. "Ik ga jou ook missen.." Fluisterde ik. "Zullen we gaan slapen? Morgen word het een lange dag." Vroeg Eleanor en ik knikte. "Mam, wij gaan slapen!" Riep ik. "Oke guys, slaaplekker!!" Riep ze terug. We liepen naar mijn kamer en ik liet me vallen op bed en deed meteen de dekens over me heen en sloot mijn ogen. "Slaaplekker Buddie." Zei Eleanor. "Slaaplekker Mate." Zei ik en deed mijn ogen dicht.
Meteen was ik in een diepe slaap.
Oke het spijt me van dit slechte hoofdstuk!! Ik hoop dat hij morgen beter word;).
LoveuGuys!!Xx Rachel.
JE LEEST
Ups and Downs
FanfictionLouis is 17 jaar (bijna 18) en zit op de middelbare school, het laatste jaar. Louis word gepest en getreiterd op school omdat hij Gay is, een hoge stem heeft, houd van strepen en omdat kinderen hem gewoon raar vinden. Hij kon er na al die jaren nie...