Ik verveel me echt kapot en ik heb al een hoofdstuk geschreven bij I don't Know who I am. Dus ja ik ga proberen om er hier ook 1tje te schrijven. Veel leesplezier! Xx.
Louis pov-
We zijn nu al 4 weken verder en vanavond is ons laatste optreden en dan mogen we voor een week naar huis. De laatste tijd heb ik niet zo veel gechat met Eleanor en mijn moeder... dus ik kan echt niet wachten totdat ik ze weer zie! Op dit moment zit ik bij Harry en mijn hoofd ligt op zijn borst. We moeten nog 2 uur rijden dus ja... Harry is volgens mij aan het slapen. Ik ga voorzichtig met mijn hoofd van zijn borst af en kijk hem aan. Zijn ogen zijn gesloten en zijn mond is een stukje open. Wat is hij toch cute!! Ik sta voorzichtig op en loop richting Niall die op zijn telefoon zit. "Hoi Niall." Zeg ik. Hij kijkt op van zijn mobiel. "Alloo! Lou je moet echt even op twitter kijken." Zegt hij. Ik knik en pak mijn telefoon en open twitter. Ik zie meteen allemaal Larry dingen.
Larryforever: @Louis_Tomlinson is Larry Stylinson real? Xx
Lou_Hazz: @Harry_Styles and @Louis_Tomlinson they are so cute together!!
Larrylover: LARRY IS REAL!! LOOK AT THIS PICTURE! THEY ARE SHOPPING TOGETHER!! LOVE IT! @Louis_Tomlinson @Harry_StylesShiittt.. ze beginnen ons echt door te krijgen! Als Paul dit ziet... "En? Heb je het gezien?" Vraagt Niall. "Sshhtt!! Dalijk hoort Paul het." Fluister ik. "Ow ja sorry!" Zegt Niall. Ik sluit twitter weer af en stop mijn telefoon in mijn broekzak.
Ik loop weer naar Harry en zie dat hij langzaam wakker word. "Heeii Hazziee!!" Roep ik blij. "Haii babe." Zegt hij terug. Ik geef hem een kus. "Ze beginnen ons door te krijgen denk ik. Op twitter zijn ze helemaal bezig met Larry enzo." Fluister ik. Harry kijkt me geschrokken aan. Op dat moment komt er een boze Paul binnenlopen. "Louis en Harry! Willen jullie de helft van de fans kwijtraken?! Ze beginnen jullie door te krijgen!" Roept hij boos. "Het spijt me Paul ik-" "Nee!! Nu is het afgelopen! Ik verbied jullie om nog 1 keer samen iets te gaan doen. En als jullie samen iets willen gaan doen MOET er iemand mee van de band!" Roept hij streng. "Nee Paul please dat kun je niet doen... we houden zielsveel van elkaar!" Zegt Harry met een brok in zijn keel. "Het is voor jullie eigen bestwil.." Zegt Paul nu wat rustiger. Ik kan mezelf niet meer stoppen en begin te huilen. "Paul... we houden van elkaar, we kunnen echt niet zonder elkaar! En de fans reageren alleen maar positief!!" Zeg ik huilend. "Het spijt me jongens, maat het moet echt." Zegt Paul. "FUCK YOU!!" Schreeuw ik huilend en ren naar de wc. Ik smijt de deur dicht en begin hard te huilen. Waarom kan ik nou NOOIT gelukkig zijn?! Heb ik hem eindelijk... worden we uit elkaar getrokken! Waarom heb ik dat kut contract ondertekent?! Ik hoor zacht geklop. "Louis, kan ik binnenkomen?" Vraagt zo te horen Niall. "Ja.." Zeg ik zacht. De deur gaat open en Niall doet meteen zijn armen open. Ik knuffel hem meteen en begin heel hard te huilen in zijn nek. Ik zie Harry huilen in de armen van Liam. Ik laat me los en ren naar Harry. Ik trek hem zowat weg bij Liam en knuffel hem. "Ik wil niet zonder jou zijn!" Huil ik. "Ik ook niet... ik wil bij je zijn! Gewoon elke dag en elke minuut... dit gaat ons echt nooit lukken!" Zegt Harry ook huilend. Ik zoen hem en mijn tong vraagt om toestemming. Ik krijg het meteen.
Niall pov-
Waarom? Waarom moeten Louis en Harry zo doen? De fans reageren alleen maar positief! En trouwens.. als ze echte fans zijn accepteren ze het gewoon. Ik vind het zo erg om ze nu zo te zien! Ik zie Liam al snikken. Ik schud nee en loop naar Paul. "Paul, why the hell doe jij dit?!" Vraag ik boos. "Het is echt voor hun eigen bestwil! Jullie raken je fans kwijt!" Zegt hij. "Nee, als ze echte fans zijn, accepteren ze het!! Dus laat ze gewoon hun gang gaan!!" Roep ik en loop weer weg. Louis en Harry zitten nu bij elkaar te knuffelen en te snikken. Zayn is bezig op zijn telefoon. Liam staart naar buiten. "Ik vind het echt niet kunnen..." Zeg ik tegen Liam. "Nee ik ook niet... ze houden zoveel van elkaar!!" Zegt hij en veegt de laatste traantjes weg. "Ik moet er niet aan denken om het mee te maken..." Zeg ik en Liam knikt.
Harry pov-
Louis en ik knuffelen nu met elkaar. Kut Paul! Ik wil gewoon samen met hem zijn!! Dit is onmogelijk voor ons. "Ik hou zoveel van je." Zeg ik tegen Louis. "Ik hou ook zielsveel van jou!" Zegt Louis en geeft me een kus. "Gaan we het proberen?" Vraag ik zacht. "Ja, maar ik weet niet of het me lukt... ik wil niet liegen over jou. En al zeker niet over ONS!" Zegt hij nog steeds snikkend. Ik geef hem nog een kus en we knuffelen weer verder.
Ik hoop dat het me lukt...
Pfff... volgens mij is het echt een supersaai hoofdstuk!! Als je ideeën hebt voor dit boek. Please stuur me een berichtje want ik ben echt inspiratieloos. Ik hoop dat hij tenminste nog een beetje leuk was...
Doegg!! Xx Rachel.
JE LEEST
Ups and Downs
FanfictionLouis is 17 jaar (bijna 18) en zit op de middelbare school, het laatste jaar. Louis word gepest en getreiterd op school omdat hij Gay is, een hoge stem heeft, houd van strepen en omdat kinderen hem gewoon raar vinden. Hij kon er na al die jaren nie...