Huiswerk is aff!! Dus ja ik schrijf alvast een hoofdstuk!:{). Veel leesplezier!! Xx.
Harry pov-
Ik stond buiten de kamer voor de deur. Ik liet mijn tas vallen en rende weer terug de kamer in. Louis keek me aan met tranen in zijn ogen. Ik knuffelde hem stevig en begon te huilen. "Het spijt me... zo fucking erg! Ik had je gewoon moeten geloven... jij zou mij nooit bedriegen! Het spijt me Lou... alsjeblieft vergeef me... ik kan echt niet zonder je!" Huilde ik in zijn nek. "Harry, natuurlijk vergeef ik het je!! Ik ben zo blij dat ik je weer terug heb!! Ik hou zo veel van je, please onthoud 1 ding ik ga jou NEVER NOOIT bedriegen!!!" Zei hij en deed me naar voren zodat we in elkaars ogen keken. Ik wilde hem zoenen maar stopte recht voor zijn lippen. Nog niet een seconde later zoende Harry me. "Yess!!! Larry is back!!!!" Riep Niall. "Haha gelukkig wel ja!" Zei Louis. Simon kwam binnenlopen. "Klaar met liefdesverdriet? Oke dan, hup hup! Repeteren." Zei hij. Louis zuchtte diep en gaf me nog een kus. We liepen hand in hand naar de zaal.
Eleanor pov-
Ik zit thuis op de bank en Johanna zit naast me. Ik had Louis al 10 berichten gestuurd maar hij reageerde maar niet! Ik voel me er zo kut over!! Johanna wist het nog niet.. maar ze moet het wel weten. "Johanna mag ik je iets vertellen?" Vroeg ik en keek naar mijn voeten die ineens heel interessant waren. "Ja tuurlijk lieverd!" Zei ze vrolijk. "Wees alsjeblieft niet boos op me! Oke?" Vroeg ik en keek haar aan. "Oke, belooft." Zei ze en schudde mijn hand. Ik zuchtte en begon te praten. "Ik heb het gedaan met Niall... Ik vroeg of Louis mij kon vergeven en dat deed hij. Ik zei dat hij de beste vriend ooit was en kuste hem op zijn mond... dat zag Harry en nu hebben ze ruzie... " Zei ik snel en begon weer te huilen. "Ach meissie toch, ik zie dat je er spijt van hebt en ik weet zeker dat het allang is opgelost tussen die twee. Ze zijn onafscheidelijk!" Zei ze en gaf me een knuffel. "Dankjewel Joha-" Ik werd onderbroken door mijn telefoon die afging. Het was Louis. "Neem maar snel op." Zei Johanna en ik knikte.
L-Louis, E-Eleanor.
L- Heeii...
E- Hoi..
L- Het is weer goed tussen Hazz en mij.
E- Echt waar?! Omg ik ben zo blij nu!! Het spijt me echt verschrikkelijk... ik had je nooit een kus mogen geven.. ik was gewoon zo blij en..
L- El, het geeft niet! Ik vergeef het je, we zijn de beste maatjes! Die gaan niet zomaar uit elkaar!!
E- Dankjewel Lou.. echt waar.. Ik was zo bang dat ik jou als beste vriend kwijt was!
L- Tuurlijk raak je me niet kwijt!! Maar sorry ik moet weer repeteren.. Simon is weer chaggie.. doegg!! Love youu Mate!!
E- Okidoki! Doe je wel voorzichtig!! Doeg doegg!! Love you to Buddie!!Ik gaf Johanna een knuffel. "Hij heeft me vergeven!! Ik ben zo blij nu!" Riep ik. "Wacht! En Harry dan? Ik ga wel even langs. Doeg!" Zei ik en rende naar mijn schoenen. Ik trok mijn jas aan en rende naar buiten.
Eenmaal in het gebouw rende ik naar de zaal. Ik hoorde ze zingen. Ze klonken echt geweldig!! Ik weet zeker dat ze gaan winnen! De deuren gingen open en ik botste tegen Louis aan. "Hey! Wat doe jij hier?" Vroeg hij. "Ik moet nog sorry zeggen tegen Harry.." Zei ik. "O oke! Ik wacht op je in mijn kamer oke?" Vroeg hij waarop ik knikte. Harry kwam naar buiten lopen en ik rende op hem af. "Harry ik-" Hij stikte bijna in zijn water en begon te hoesten. "O sorry!" Zei ik snel. "Geeft niet, maar wat is er?" Vroeg Harry. "Ik wil sorry zeggen voor wat ik heb gedaan... ik had het nooit mogen doen!" Zei ik. Hij lachte zachtjes. "Het geeft niet." Zei hij en gaf me een knuffel. Er waaide een opgeluchte zucht uit mijn mond. "Ga je mee?" Vroeg Harry waarop ik knikte. We liepen naar binnen en ik ging op de zitzak zitten naast Niall. "Weet je eigenlijk al of je uhh.. zwanger bent?" Fluisterde hij. Ik schudde nee en keek hem aan. "Zullen we dan een test gaan halen?" Vroeg hij en ik knikte. We stonden op en liepen meteen de deur uit.
We stonden bij de apotheek en ik liep naar de balie. "Hallo." Zei ik. "Hallo mevrouw, kan ik u helpen?" Vroeg ze. "Ja, heeft u misschien zwangerschapstesten?" Vroeg ik. Ze knikte en gaf me een doosje. Ik gaf haar 7.50 en we liepen de winkel uit. Er werden een paar foto's gemaakt dus het laatste stukje gingen we rennen.
Eenmaal in het gebouw liep ik meteen door naar de wc's. Niall moest buiten wachten want hij was geen meisje. (of welll???;).)
Ik deed de test en ik moest 10 minuten wachten.
Na 10 lange minuten kreeg ik een piepje te horen. Ik keek op het schermpje. Dit zag ik: ||.
Ik keek op het doosje wat het betekende.
| Betekent: niet zwanger.
|| Betekent: zwanger.
Ik schrok en liep naar buiten. "Niall... ik ben zwanger." Zei ik zacht.
Pam pam paammm!!! Ik zei toch dat Larry dit hoofdstuk alweer terugkwam;). Hoop dat het een leuk hoofdstuk wass!!!
Vote, Comment please;{D
Xx Rachel.
JE LEEST
Ups and Downs
FanfictionLouis is 17 jaar (bijna 18) en zit op de middelbare school, het laatste jaar. Louis word gepest en getreiterd op school omdat hij Gay is, een hoge stem heeft, houd van strepen en omdat kinderen hem gewoon raar vinden. Hij kon er na al die jaren nie...