Heeeiii!!! 4 dagen vrijjj!!!! YEAASS!! Ik hoop dat het hoofdstuk leuk wordd!! Veel leesplezierr xx.
Louis pov-
We zitten weer in de auto opweg naar het gebouw van het management. Ik ben echt super zenuwwachtig. Ik zweet, ik tril en ik tik de hele tijd met mijn vinger op het stuur. Ik ben gewoon zo bang dat ze nee zeggen. Als we bij een stoplicht komen rem ik. "Lou..." Vraagt Harry. "Ja sweety?" Vraag ik terug. "Ik ben bang." Zegt hij stilletjes. "Liefje ik ben ook bang, maar ik ben bij je en Eleanor is er ook." Zeg ik geruststellend. "Ja inderdaad! En als ze nee zeggen krijgen ze met mij te maken. Jullie zijn gemaakt voor elkaar!!" Roept Eleanor ineens door de auto. Het stoplicht springt weer op groen dus ik rij weer verder.
Een kwartiertje later zie ik het gebouw en parkeer mijn auto. We stappen uit en lopen naar de ingang. De bewakers laten ons erin en we lopen naar de lift. Ik druk op het knopje waar '6' opstaat en we gaan naar boven. Harry en ik houden elkaars handen vast en Eleanor kijkt me medelevend aan. We horen een piep en de liftdeuren gaan open. We zoeken naar het bordje waar Paul opstaat. Als we de kamer hebben gevonden lopen we naar binnen. "Ow, hallo Louis, Harry en een meisje die ik niet ken." Zegt Paul en glimlacht. "Paul, wij hadden een vraagje." Zegt Harry zacht. Paul doet zijn mapje dicht als teken dat hij luistert. "Harry en ik wilden samen gaan wonen. Maar omdat dat teveel opvalt voor de fans hadden we het idee om Eleanor bij ons te laten wonen. We hebben het al aan onze ouders gevraagt en die vinden het goed. We hoeven nu alleen nog uw toestemming en dan kunnen we voor huizen gaan kijken." Zeg ik. Paul blijft stil en trekt een moeilijk gezicht. "Jongens ik snap dat jullie bij elkaar willen zijn enzo maar dit kan echt niet! Fans zullen Eleanor gaan zien als een vriendin zonder huis die bij jullie intrekt. Het spijt me maar ik moet nee zeggen." Zegt Paul. De tranen verschijnen op mijn ogen en ik kijk naar Harry waarbij ik de tranen al zie lopen. "Oke meneertje Paul!! Louis en Harry zijn freaking smoorverliefd op elkaar! Zie je niet dat je ze breekt hiermee?! Laten we het tenminste proberen!! Jezus christus zeg." Roept Eleanor. Paul doet zijn mond open maar er komt niks uit. Dan krijgt hij een glimlach. "Ik heb een idee waarbij Louis en Harry samen kunnen wonen maar Eleanor krijgt een hele andere rol." Zegt Paul en ik knik blij. "Kennen jullie het woord beard?" Vraagt hij en we schudden alledrie onze hoofden. "Nou ik zou jullie het eens uitleggen. Dat is iemand die speelt als je geliefde maar dat is dan niet zo. Eleanor word hierbij Louis' vriendin en Harry word deze keer de beste vriend die bij jullie komt wonen." Zegt Paul en mijn glimlach sterft als sneeuw voor de zon. "Maar Paul, ik wil de wereld laten zien dat de enige liefde die ik wil hebben Harry is en niemand anders." Zeg ik. "Het is de beard en samenwonen. Of helemaal NIET samenwonen." Zegt Paul vastbesloten. Ik zucht en kijk Harry aan. "Mogen we heel even bespreken?" Vraag ik en Paul knikt. "Eleanor we zijn er zo weer blijf jij hier?" Vraag ik en Eleanor knikt en geeft me een knuffel. "Succes buddie." Zegt ze. Harry en ik lopen de deur uit. "Het is beter dan helemaal niks." Zegt Harry meteen. "Ja maar ik wil gewoon dat de hele wereld het weet schat. Dat ze weten dat jij mijn grote liefde bent en niemand anders." Zeg ik. "Liefje, we kunnen met de gordijnen dicht altijd alles samen doen. En Eleanor vind ons perfect dus ze haalt ons heus niet uit elkaar." Zegt Harry. Daar heeft hij wel een punt. "Oke." Zeg ik. "Oke wat?" Vraagt Harry. "We doen het." Glimlach ik.
Eleanor pov-
Harry en Louis lopen naar buiten en ik draai me om naar Paul. "Weet je 100 procent zeker dat hij zo de mijne word?" Vraag ik aan Paul. "Ja 100 procent, ik laat Harry extra vaak hierheen komen voor interviews en photoshoots enzo en dan is Louis helemaal voor jou." Zegt Paul en ik glimlach. "Mooizo." Zeg ik blij. Eindelijk krijg ik mijn grote liefde. Louis en Harry komen binnenlopen. "We doen het." Zeggen ze tegelijk en mijn hart maakt een sprongetje. "Oke dan, mooizo, Eleanor en jij gaan nu meteen een leuke selfie maken bij mijn raam met het fantastische uitzicht. Dan denken de fans dat jullie met elkaar hebben. En zet eronder: Finally found the love of my life." Zegt Paul en ik glimlach steeds breder.
Louis pov-
Ik pak aarzelend mijn telefoon en Eleanor en ik poseren bij het raam. Eleanor legt haat hand op mijn borst en ik probeer zo blij mogelijk te lachen. Ik zie dat dit Harry pijn doet. Als de foto eindelijk is genomen stap ik snel naar Harry en schrijf bij de foto: Finally found the love of my life. Ik zet hem op mijn twitter en instagram en sluit mijn telefoon weer af. "Dankjewel Paul." Zeg ik en hij knikt. We lopen uit het kamertje weer naar de lift. We stappen in en Eleanor kijkt me de hele tijd glimlachend aan. "Wat is er Mate?" Vraag ik. "Uhh nee niks haha, ik ben gewoon heel blij voor jullie." Zegt ze en ik lach. "Ik ben ook super blij dat ik eindelijk samen met mijn echte grote liefde kan zijn." Zeg ik en zoen Harry. We horen dezelfde piep als een uur geleden en we stoppen snel met zoenen. We lopen de lift uit naar buiten en stappen de auto in. De rit naar huis is hwt stil. Maar wel een lekkere stilte. Harry en ik hielden onze handen vast en Eleanor zat op haar telefoon. Ookal moet ik doen dat Eleanor mijn vriendin is, ik mag nu samen zijn met Harry. Mijn ECHTE grote liefde.
Deze tijd gaat geweldig worden!!
YEAASS!! Oke... dit hoofdstuk schrijven heeft superlang geduurt maarja... hij is er!! En jullie dachten zeker dat Eleanor zo lief en aardig was hè? Ahhaha NOT!! Zo is ze in het echt ook niet dus hier ook niet;). Hoop dat het leuk wasss!!!
Doeggg xxx Rachel.
JE LEEST
Ups and Downs
FanfictionLouis is 17 jaar (bijna 18) en zit op de middelbare school, het laatste jaar. Louis word gepest en getreiterd op school omdat hij Gay is, een hoge stem heeft, houd van strepen en omdat kinderen hem gewoon raar vinden. Hij kon er na al die jaren nie...