Eleanor pov-
Ik werd wakker door mijn wekker die rinkelde. Ik deed hem uit en pakte meteen mijn telefoon. Ik ging naar mijn contacten en belde Paul. "Haii, met Eleanor ik had een ideetje." Zeg ik. "Hoi, wat is het idee?" Vraagt hij. "Dat Louis en ik naar een pretpark gaan zonder Harry." Zeg ik en krijg een glimlach. "Okay dat is goed. Ik zeg dan wel dat het moet en dat Harry niet mee mag want anders gaan de fans raar denken. Is dat goed?" Vraagt hij. "Perfect! Bel hem maar ofzo." Zeg ik en hang op. Op naar een gezellig dagje pretpark met mijn vriendje!
Louis pov-
Ik hoorde zacht getril en gerinkel en deed mijn ogen voorzichtig open. Ik zag dat ik werd gebeld door Paul en nam meteen op. "Hoi Paul." Zeg ik slaperig. "Hallo Louis, ik wilde even zeggen dat je vandaag naar het pretpark gaat samen met Eleanor en Harry mag niet mee. Voor de fans." Zegt hij en ik zucht. "Alsjeblieft laat Harry meegaan. Pleeaassee??" Smeek ik. "Nee Louis, wil je je fans kwijt?" "Nee..." "Nou dan. Harry mag niet mee. Verder heb ik alles al geregeld, ik heb een pretpark gehuurd voor jullie tweetjes. Veel plezier!" Zegt hij. "Ja, doei." Zeg ik chagrijnig en hang op. Ik draai me om naar Harry en zie dat hij ernstig kijkt. Hij zweet ook al zo erg. "Hazz, Hazzi, babe word wakker." Fluister ik en schud hem voorzichtig heen en weer. Ik hoor gekreun en zwaar gekuch. "Lou..." Kreunt hij en hoest weer. Ik voel aan zijn voorhoofd. Hij is erg heet. "Voel je je niet lekker?" Vraag ik. "Nee... ik heb het ijskoud." Zegt hij. Ik sta op en pak de koortsmeter. Ik steek hem in zijn oor en wacht even. Als ik een piepje hoor kijk ik wat erop staat. "42 graden?!" Vraag ik geschrokken. Ineens rent Harry naar de wc. Ik ren achter hem aan. Als ik binnenkom in de wc zie ik dat hij aan het spugen is. Ik wrijf zachtjes over zijn rug. Als hij klaar is spoelt hij door en veeg ik zijn mond schoon. "Ga jij maar nog lekker slapen." Zeg ik en glimlach lief. Ik breng hem weer naar bed. "El en ik gaan naar een pretpark. We zijn om 5 uur weer thuis okay?" Vraag ik. "Wat moet ik dan?" Zegt hij. "Wil je anderz beneden slapen? Daar ligt ook het eten enzo." Zeg ik en hij knikt. Hij komt langzaam en vermoeid van het bed. Hij zakt weer terug op het bed en houd zijn hoofd vast. "Duizelig..." Zucht hij en ik ga naast hem zitten. "Ik help je wel." Zeg ik en help hem weer omhoog. Ik ondersteun hem terwijl we lopen. Als we de kamer uitkomen zie ik Eleanor door de gangen lopen. "EL!!" Roep ik en ze draait zich om en loopt mijn kant op. "Wooww... wat is er met Harry?" Vraagt ze. "Hij is doodziek. 42 graden koorts." Zeg ik en ze krijgt grote ogen. Ze ondersteunt hem ook. We lopen voorzichtig van de trap en ik leg Harry op de bank. "Lou.. e-emmer snel!" kreunt Harry en ik ren naar de keuken. Ik grijp naar de emmer en ren terug. Ik geef hem snel aan Harry en hij begint weer te spugen. Als hij klaar is hoor ik zacht gesnik. "Hé hé babe wat is er?" Vraag ik. "Ik wil niet ziek zijn... ik ben haast nooit ziek en als ik het ben ben ik het ook echt goed en lang ziek..." Huilt hij. "Aww.. het komt heus wel goed. Ik zorg dat ik morgen en overmorgen thuis ben okay?" Vraag ik en hij knikt. "Louis! We moeten opschieten van Paul!!" Roept Eleanor. "Ik kom!!" Roep ik terug. "Ik zie je vanmiddag schat. Please doe voorzichtig en als het echt niet goed gaat bel je me okay?" Vraag ik en hij knikt. Ik geef hem nog een kus en ren dan naar Eleanor. We doen onze schoenen aan en jas en lopen hand in hand naar buiten. We stappen de auto in en beginnen te rijden.
Als we zijn aangekomen stappen we uit en lopen het pretpark in. "Hallo, zijn jullie degene die het park hebben verhuurd?" Vraagt de vrouw en wij knikken. Ze laat ons binnen en we beginnen te rennen naar The Falling Dead. Deze achtband gaat bij elkaar meer dan 20 keer over de kop en gaat super snel. We gaan vooraan zitten en doen de beugels goed. "Ready to die?" Vraag ik op een piraten stem. "Owww yeah i am!!" Lacht Eleanor en hij begint te rijden. We gaan iets van 10 meter stijl omhoog. Ik begin nerveus te lachen wat ik altijd doe. "Aww Lou jou lachje zo cu-" Ze kan haar zin niet eens afmaken want we vallen keihard naar beneden. We beginnen te schreeuwen en te lachen. Er komt een fotomoment aan dus ik probeer zo breed mogelijk te lachen.
Na een minuut of 2 komt het wagentje tot stilstaan en stappen we lachend uit. "Dat was zo geweldig!!!" Roept Eleanor en ik lach. "Kom we gaan bij de foto kijken." Grinnik ik. We rennen ernaartoe en zoeken onze foto. Als ik hem zie proest ik het uit van het lachen. "HAHAHHAHAHAHA ELEANOR KIJK NAAR JOU GEZICHT!!!!! HET LIJKT NET ALSOF JE EEN ALIEN ZIET!!!!" Lach ik. "Hallo en jij dan? HAHAHHAHA Net een downie!!!" Lacht ze. We lopen lachend uit het hokje en gaan zitten op een bankje. "Selfietime?" Vraag ik en ze knikt. Ik klop op mijn been als teken dat ze op mijn schoot mag zitten. Ik pak mijn telefoon en doe hem op selfiecamera. We doen een soort van duckface en maken de foto. We lachen erom en ik zet hem op twitter.
Louis_Tomlinson: with this weird girl :'D .
Ik tweet hem en we lopen weer door het park. "Ik ben zo blij dat ik jou heb leren kennen Lou." Zegt ze en geeft lopend me een knuffel. Ik doe mijn arm om haar middel. "Ik ook, als ik jou nooit had ontmoet was ik er waarschijnlijk niet meer..." Zeg ik. "I love you buddie." Zegt ze. "I love you to very much mate." Zeg ik en we lopen door.Okay het spijt me voor de late update!! En jullie weten echt niet hoe moeilijk Elouner is om te schrijven:'D. Oja en die foto... ik vond het schattig *shocking face* Maarja. Volgens mij is het echt een barslecht hoofdstuk maar ik MOEST vandaag echt updaten. Ik weet ook niet wanneer er een One Shot komt... sorry voor het weinige updaten!!
Hope you liked it xx
Doegg Rachie x
JE LEEST
Ups and Downs
FanfictionLouis is 17 jaar (bijna 18) en zit op de middelbare school, het laatste jaar. Louis word gepest en getreiterd op school omdat hij Gay is, een hoge stem heeft, houd van strepen en omdat kinderen hem gewoon raar vinden. Hij kon er na al die jaren nie...