Snel weer even een hoofdstukje:). Het is toch weekend dus ja:'D. Veel leesplezier!! Xx.
Louis pov-
Ik werd wakker en zag dat ik op de grond lag. Ik keek om me heen en zag allemaal veren op de grond liggen. Ik nieste en er vlogen 2 veertjes uit mijn neus. "Gadver." Fluisterde ik. Ik zag een grote berg met veren en besloot om te gaan kijken. Er sprong iemand uit en ik schrok me kapot. "Jezus wil je me dood hebben ofzo?" Zei ik geschrokken. "Oh sorry Lou." Zei Harry zacht lachend. Ik glimlachte en gaf hem een kus. "JONGENS OPSTAAN!! WE GAAN VOOR DE LAATSTE KEER REPETEREN WANT VANAVOND MOETEN JULLIE OPTREDEN!!!" Schreeuwde Simon. "Wil je me doof hebben ofzo?" Vroeg ik geïrriteerd. "Niet zo brutaal Louis." Zei hij streng waarop ik zuchtte. "Hè wat? Eten? Wat zei die nou?" Vroeg Niall met een ochtendstem. "Hij zei dat we gingen repeteren want vanavond moesten we optreden." Zei ik en lachte toen Niall een veer uit zijn oor haalde. Liam was hard aan het niezen en had hele rode ogen. "Wow Li, wat is er met jou?" Vroeg ik. "Allerg-*Niest*-ies." Zei hij en nieste weer. "Voor de veren?" Vroeg Harry waarop Liam knikte en weer nieste. Liam rende de kamer uit en Zayn ging achter hem aan. "Laten we maar eventjes opruimen." Zei Harry en pakte een vuilniszak. Ik knikte en pakte de veren op. Nialk had ook een vuilniszak vast en deed de veren erin. Ik begon een toon te neuriën. Ik weet niet welke maarja. "Wat neurie je?" Vroeg Harry. Ik deed mijn schouders omhoog en ging weer verder. Harry begon iets te zingen. "Baby you light up my world like nobody else, the way that you flip your hair gets me overwhelmed, but when you smile at the ground is it hard to tell... you don't know-ow-ow, you don't know you're beautiful." Zong Harry. "Waar haal je dat ineens vandaan?" Vroeg Niall. "Ik heb eigenlijk geen idee... ik begon ineens te zingen." Zei Harry en ging weer verder met opruimen. Zayn kwam met Liam binnenlopen. Liam was helemaal vol met vlekken en hij had hele rode ogen. "Wow Liam." Zei ik. "JONGENS OPSCHIE... Liam wat is er met je gebeurt?!" Vroeg Simon. "De veren... daarvoor met ik allergies." Zei Liam en nieste. "Kan je nog zingen?" Vroeg Simon meteen. "Jezus, ben je niet bezorgt om zijn gezondheid ofzo?" Vroeg ik. Simon keek me streng aan. "Jongens, ga naar de zaal en ga alvast inzingen. Hup!" Zei hij. Ik zuchtte luid en liep de gangen in. Harry kwam aanrennen. "Hey babe." Zei hij en gaf me een zuigzoen. Ik kreunde maar sloeg meteen een hand voor mijn mond. "Ahhww! Vond Louis het een beetje lekker?" Zei Harry sexy. "Hazz stop." Zei ik lachend. We liepen langs de wc's en ik werd er in geduwd. Harry duwde me een hokje in en hij ging mee. Hij begon me ruig te zoenen. Ik trok hem van me af. "Wat doe jij nou?" Vroeg ik. "Zoenen, kom op Lou we hebben al meer dan een maand met elkaar. Wanneer gaan we HET nou doen?" Vroeg Harry. "Ooo! Daarom! Oke, doe maar. Ga je gang." Lachte ik.
(Kinderen onder de 13 jaar lezen als je het echt graag wilt!)
Harry begon weer te zoenen en trok mijn broek uit. Hij kneedde in mijn jantje en trok daarna mijn shirt uit. Hij begon eerst een beetje tegen me aan te schuren maar daarna trok hij mijn boxer uit en begon hij me af te trekken. Hij deed ook zijn kleren uit en draaide me om. "Klaar voor?" Vroeg hij. "Ja." Hijgde ik. Hij deed hem erin en begon langzaam te bewegen. De wc vulde zich met kreunen. Harry ging steeds harder en ik voelde dat hij klaarkwam. We hoorden Simon schreeuwen dus kleedde ik me gelijk aan. "En?" Vroeg Harry en gaf me een zacht kusje. "Het was geweldig schat. Maar we moeten opschieten want dalijk word Simon weer chagrijnig." Zei ik lichtelijk geïrriteerd. Harry knikte en trok snel zijn kleren aan. We liepen het hokje uit en liepen snel naar de zaal. Iedereen stond te wachten en Simon keek boos naar ons. Ik gaf hem een dodelijke blik en ging op mijn plek staan.
Na het zingen moesten we in de make-up. Harry was in een andere kamer gezet. Vraag me niet waarom. Simon kwam binnenlopen. "Louis, ik wil even met je praten." Zei hij. "Oke, praat." Zei ik arrogant. "Ik heb gehoord van Niall dat jij en Harry een stel zijn." Zei hij. "Ja, dus?" Vroeg ik bot. "Willen jullie wat minder klef doen? Jullie komen altijd veelste laat." Zei hij nu ook bot. "Ik maak het zelf uit of ik klef ga doen of niet, maar ik ga proberen om op tijd te zijn." Zei ik. Simon knikte en liep de deur uit. "Jezus wat kan hij moeilijk zijn." Zei ik tegen de vrouw. "Ja, maar soms kan hij ook heel aardig zijn hoor! Heel soms dan." Grinnikte ze. Ik keek op haar naamkaartje. "Hé! Jij heet ook Louis!" Zei ik. "Ja maar bij mij spreek je de s ook uit." Zei ze waarop ik knikte.
We liepen het podium op en we hoorden meteen keihard gegil. "Geef een applaus voor..... ONE DIRECTION!!" We begonnen te zingen en om eerlijk te zijn klonken we echt heel goed! We kregen allemaal goed commentaar en we moesten wachten op de uitslag.
Na anderhalf uur moesten we weer terugkomen. "Ik ga beginnen met de gene die de meeste stemmen hadden. Die zijn meteen door. En diegene is............ ONE DIRECTION!!!!" Ik kon mijn oren niet geloven en begon te springen en te lachen. Ik gaf Harry een knuffel en we renden het podium af. Eenmaal in kamer begonnen we feest te vieren. Kan deze dag nog leuker worden?! "LOUISSS!!!!" Hoorde ik achter me. "ELLLIIII!!!" Riep ik en ze sprong in mijn armen. "Goed gedaan!! Ik ben zo trots op je!!" Zei ze en gaf me een kus op mijn wang. "Dankjewel!!" Zei ik terug. We zette muziek keihard aan we begonnen te dansen. BEST DAY OF MY LIFE!!:D.
jeeii!! Finally weer een hoofdstuk;). Hoop dat hij leuk wass!!:).
Vote, Comment please??
Xx Rachel.
JE LEEST
Ups and Downs
FanfictionLouis is 17 jaar (bijna 18) en zit op de middelbare school, het laatste jaar. Louis word gepest en getreiterd op school omdat hij Gay is, een hoge stem heeft, houd van strepen en omdat kinderen hem gewoon raar vinden. Hij kon er na al die jaren nie...