025.

509 25 1
                                    

Thanks voor het lezen van mijn nieuwe boek!!:). Veel plezier met dit nieuwe hoofdstuk! Xx.

Harry pov-

We zitten in de bus en ik zit weer naast Louis. Zijn hoofd ligt op mijn borst en hij knuffelt met Kevin. En hij slaapt ook nog!! How cute?!?! Ik speel met zijn haar en lach als hij begint te mompelen. "Wat zegt hij allemaal?" Vraagt Niall lachend. "Weet ik niet, maar het is wel super schattig!!" Fluister ik terug. Niall blijft glimlachend naar me kijken. "Wat is er nou??" Zeg ik lachend. "Jullie zijn gewoon zo schattig!!" Zegt hij met een piepstem. Ik grinnik en focus me weer op Louis. Als ik zie dat hij me aanstaart schrik ik. "Hoelang ben jij al wakker?" Vraag ik. "Net." Zegt hij en gaapt. "JONGENS WE ZIJN ER!!" Roept Paul. Ik til Louis op en zet hem op de grond. Ik geef hem nog een lange zoen en lopen dan weer gescheiden de bus uit.

"Oke jongens, het concert is vervroegt... jullie hebben nog 2 uurtjes om je goed voor te bereiden. Dit keer mag je dat zelf doen!! Succes!" Zegt hij en loopt weg.

"Oke, nog ongeveer 3 uur en dan zijn we klaar met het concert enzo. Heb je zin om dan gezellig wat te gaan winkelen?" Vraagt Louis en ik knik snel.

Na de 2 uur staan we alweer backstage. Elke keer ben ik weer zenuwachtig. Als ik daar sta denk ik aan mijn familie die daar ergens zit te kijken naar mij, ons. Ik kan gewoon nog steeds niet geloven dat ik hem heb gevonden. Mijn droomman. "Hazz kom nou!" Hoor ik Louis roepen. Ik schrik op van mijn gedachten en knik snel. We rennen het podium op en beginnen met Torn.

We liepen naar onze kleedkamers en gingen zitten op de bank die er stond. Louis sloot de playstation aan en hij begon met Fifa. "Ik ga even douchen, doei babe." Zeg ik en geef hem een kus en loop richting de douche.

Ik pak schone kleren en een handdoek. Ik doe de douche aan en wacht totdat het warm is.

Als het warm is stap ik eronder en laat de warme stralen over me heen glijden. Ik doe het water door mijn gezicht en wrijf in mijn ogen zodat ik weer kan zien. Als ik ze open doe schrik ik me kapot en val. Ik stoot mijn hoofd tegen de doucheknop en alles word zwart.

Louis pov-

Ik loop heel rustig naar binnen in de badkamer. Ik zie Harry zich afspoelen en bijt op mijn lip. Ik kleed me razendsnel uit en doe heel voorzichtig de deur open. Harry doet zijn ogen open en ik zie dat hij schrikt. Hij valt en stoot nogal hard zijn hoofd. Hij blijft met zijn mond een stukje open liggen. Mijn hart begint sneller te kloppen en ik hurk meteen bij Harry neer en pak zijn hoofd vast. "Harry. Harry? Harry?!" Fluister ik in paniek. Ik schud zijn hoofd. "HARRY?!" Roep ik nu. Zijn ogen gaan ineens wijd open. "LOUIS?! WAAROM LIET JE ME ZO SCHRIKKEN!!" Roept hij. "Omg sorry! Sorry sorry sorry sorry SORRY!!!" Zeg ik en bij elke sorry geef ik hem een kusje. Ik kijk hem aan in zijn ogen en hij krijgt een glimlach. "Hahahahaha! Je liet me wel goed schrikken." Lacht hij. Ik lach mee. "Doet het pijn bij je hoofd?" Vraag ik ineens bloedserieus en voel bij het plekje waar die is gevallen. "Auw! Doe dat maar niet schat. Maar verder gaat het goed." Zegt hij en staat op. "Zal ik je wassen?" Vraag ik met een sneaky glimlach. "Shure, maar dan ga ik jou wassen." Zegt Harry en geeft me een kus. Ik knik en pak de shampoo. Ik spuit wat op mijn handen en doe het in Harry's haar.

Ik spoel het af en pak de zeep. Ik doe het op mijn handen en ga over Harry's lijf. Ik zie dat hij aan het genieten is. "Awww.. vind Hazza het een beetje lekker?" Vraag ik kinderlijk. Hij knikt en bijt op zijn lip. Ik kus hem en ga met mijn hand naar zijn jantje. Ik maak hem schoon door erop te wrijven. Daarna doe ik de rest en spoel het af. "DONE! Oke nu ben jij bij mij!" Zeg ik lachend. Hij knikt en begint.

Na het douchen kleden we ons aan en zoenen nog wat op de bank. "Gaan we nu winkelen?" Vraagt Harry en ik knik.

"Daaaggg!!" Roepen we en lopen het gebouw uit.

"Oke eerst naar Starbucks, daarna naar de supermarkt voor Carrots, daarna naar een kledingwinkel. Oke?" Vraag ik waarop Harry knikt.

We lopen langs de winkels terwijl we elkaars handen vasthouden. Ineens hoor ik allemaal flitsen en trek snel mijn hand weg en ren binnen in de Starbucks. "Ik hoop niet dat we zijn gesnapt!" Zeg ik en geef hem snel een klein kusje.

Ik neem een ijskoffie en Harry neemt een Cappuchino.

Daarna lopen we naar de supermarkt.

Ik ren langs de paden en zie allemaal zakken Carrots liggen. Ik stop als mijn ogen op een zak valt met een foto van mij erop. Die foto was van toen ik dat pak aanhad! Ik begin te lachen en pak de zak. Ik loop naar het fruit en zie Harry staan bij de bananen. Ik grinnik en loop naar hem toe. "En al wat gevonden schat?" Fluister ik. Hij knikt en pakt bananen en stopt ze in het mandje. Ik gooi de wortels er ook in en we lopen richting de kassa. We lopen langs de tijdschriften en ik zie er 1tje met One Direction op de voorkant. Ik pak hem en gooi het in het mandje.

We rekenen af en lopen de supermarkt uit.

"Heb je nog zin om naar de kledingwinkel te gaan Lou?" Vraagt Harry uitgeput. "Nehh.. zullen we gewoon weer naar het gebouw gaan?" Vraag ik. Harry knikt en we lopen weer terug. Eenmaal bij het gebouw staat de bus er al en zijn de jongens bezig met inladen. "Hèhè! Daar zijn de tortelduifjes eindelijk." Zegt Liam. "Nee!! Geen tortelduifjes!! TortelKEVINS." Zeg ik lachend.

We zitten weer in de bus en we lezen het tijdschrift. 8 hele bladzijdes gaan over mij in me carrotpak. 2 bladzijdes gaan over Harry en mij. En de laatste 19 bladzijdes gaan gewoon over ons allemaal. Het is zo raar om jezelf in posters en boekjes te zien!! Maar wel super leuk!!

Pfoeehh... zat helemaal te stressen omdat ik gister niet had geupdate.. sorry daarvoor!! Hoop dat het leukk wasss!!;). Vanavond laat komt er nog een hoofdstuk van I don't Know who I am.

Loveuall! Xx Rachel.

Ups and Downs Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu