- Vanna, nie! - krzyknęłam widząc, że już otwiera wejście do sekretnej jaskini.
- Cóż, to komplikuje sprawę. - powiedział Zed. Podeszłam do niego i go walnęłam po głowie. - Ała! Za co?
- Za żywota. - odpowiedziałam.
- Jest już za późno. - powiedziała Addison.
- Nigdy nie jest na nic za późno. - powiedziałam i próbowałam popchnąć kamienie. - Przeszukajcie pomieszczenie. Musi być tu jakaś tajna dźwignia czy coś, która otwiera drzwi do jaskini. - powiedziałam i usłyszeliśmy wycie.
- Co oni powiedzieli? - zapytała się mnie Addi.
- „Pomocy! " wyją o pomoc. - odpowiedziałam.
- Musimy to otworzyć. Użyje z-opaski. - powiedział Zed gotowy ściągnąć z-opaskę.
- Nie, Zed, zaczekaj. Ja to zrobię. - powiedziałam do niego i zdjęłam medalion z kamieniem księżycowym. Zaświeciło się światło i jaskinia się otworzyła.
- O mój boże. - powiedziała Eliza.
- Mówiłem Ci, że jest super. - powiedział Zed do niej.
- Wow. Chodźmy. - powiedziałam i weszliśmy.
Zobaczyliśmy Vannę która sięgała po medalion Wyatta.
- Ani mi się waż Vanna. - powiedziałam a ona cofnęła rękę. - Tak lepiej. Vanna przestań! - powiedziałam gdy zahipnotyzowała znowu Zeda i Elizę, ale Addi nie.
- Zpóźniłaś się. Już prawie tu są. - powiedziała uśmiechając się nie miło.
- Wypuść moich przyjaciół. Vanna, ufałam, dobru w tobie kiedy powinnam była słuchać moich przyjaciół. Teraz tu musisz zaufać mi. - mówiłam do niej.
- Nie mogę tego zrobić, Maddison. Miło było mieć przyjaciela po raz pierwszy od 1012 lat, ale moja rodzina jest na pierwszym miejscu. Teraz będziesz Zvannaizowana. - powiedziała a jej oczy zaświeciły się na czerwono. Chyba coś teraz powinno się wydarzyć.
- Ymm... Co ty robisz? - zapytałam.
- Co... Nikt nigdy nie był odporny na moją moc. Kim ty jesteś? - zapytała mnie.
- Nie wiem już sama. Jestem wilkołakiem, ale nie wiem czy na pewno. - powiedziałam.
CZYTASZ
Wolf-boy // Wyatt Lykensen ✔️
FanfictionCześć 1. Madison Wells to siostra bliźniaczka Addison Wells. Obie mają białe włosy. Pewnego dnia do miasta w którym mieszkają, Seabrook pojawiają się wilkołaki. Przez to zombi są porównywane do wilkołaków i zostają zawieszone prawa. Razem z wilkołak...