- Witajcie kochani! Dziś nasi bohaterowie będą odpowiadać na pytania zadane przez was. Z góry. Jeśli będzie więcej zadanych pytanek pojawi się druga część. Ale pora przedstawić naszych gości. Nasza wspaniała Madison! - krzyknęłam
- Hejka. Miło was wszystkich poznać. - przywitała się.
- Nasz wspaniały Wyatt! - krzyknęłam ponownie.
- Witam wszystkich. - przywitał się.
- Nasza trochę niebezpieczna Willa! - krzyknęłam ponownie.
- Hej wszystkim. - przywitała się.
- Nasza słodka Wynter! - krzyknęłam ponownie.
- Hejka kochani! Tak przy okazji nie jestem słodka. - zirytowała się.
- Nasza cheerleaderka Addison! - krzyknęłam ponownie.
- Hejka wszystkim. - przywitała się.
- Nasz zombi Zed! - krzyknęłam.
- Siema ludzie. - przywitał się.
- Nasza informatyczna Eliza! - krzyknęłam.
- Cześć. - przywitała się.
- I nasz przewodniczący Bucky! - krzyknęłam po raz ostatni.
- Witam moich fanów. Dla was specjalnie jazzowe rączki. - przywitał się i wykonał jazzowe ręce.
- Tak. Bardzo się cieszę, że tutaj z nami jesteście. Trochę teraz się u was dzieje prawda? - zapytałam.
- Oj nawet nie wiesz jak dużo. - odpowiedziała Addi. (ogólnie dopiero w następnym rozdziale dowiedzą się o Harrym i reszcie, ale musiałam tak zrobić. Przepraszam).
- Dobra czas na pytania. Pierwsze pytanie jest do Bucky'ego. Szlaaag pyta się. Lubisz mnie?
- Jeżeli lubisz zombi albo wilkołaki to nie. - odpowiedział.
- Hej! - oburzyli się zombi i wilkołaki.
- Dobra następne pytanie mamy do Willi i Wynter. Ekchm może być ciekawie. Pytanie od Wikusia_Check.
Macie kogoś na oku? Jeśli tak to kogo. PS. Uwielbiam was.- No... Mi się nikt nie podoba. - odezwała się Willa. - Odpowiadając na drugie. Miło mi. Też cię lubię. - dodała z uśmiechem.
- Mi narazie też nikt... - odpowiedziała Wynter. - Też cei uwielbiam! - krzyknęła i podskoczyła w miejscu. Następnie popatrzyła na Madison.
- Przesadziłam? - zapytała.- Trochę. - przyznała.
- Zły wilk, zły wilk! - uderzała się rękami zaciśniętymi w pięści w skronie.
- Następne pytania są do Addison. Pytanie pierwsze od Szlaaag. Oceń każdego od 0 do 10.
- Okej...
Zed- 10.
Madie- 10.
Eliza- 10.
Bucky- 5.
Willa- 7.
Wyatt- 8.
Wynter- 9.
- mówiła szczerze ale nie chcąc nikogo urazić.- Dobrze następne pytanie do ciebie jest od Wikusia_Check.
Jak myślisz jak człowiekiem to kim jesteś?- Nie wiem. Wciąż próbuje znaleźć swojej miejsce. - powiedziała.
- I znajdziesz. Niedługo. - dodałam tajemniczo. - Dobra. Następne pytanie jest do Elizy od Wikusia_Check.
Dziewczyno jesteś zajebista, nie zmieniaj się! Czy nasza niezależna Eliza skończy ze strajkami, rewolucjami itd?
CZYTASZ
Wolf-boy // Wyatt Lykensen ✔️
FanficCześć 1. Madison Wells to siostra bliźniaczka Addison Wells. Obie mają białe włosy. Pewnego dnia do miasta w którym mieszkają, Seabrook pojawiają się wilkołaki. Przez to zombi są porównywane do wilkołaków i zostają zawieszone prawa. Razem z wilkołak...