Išlipau iš dušo kaip naujai gimęs žmogus. Jaučiausi atsikračius tarsi antros odos, taip buvo gera nusiprausti. Vonios kambarys buvo toks didelis kad čia galėjai sutalpinti mano lova, naktinius staliukus ir spinta. Ir net neabejoju kad būtų likę vietos.
Kai Hardinas mane paliko viena tame kambaryje iškart atidariau spinta ir tikrąją to žodžio prasme išsižiojau. Ten buvo visko... Kaip kokioje parduotuvėje, nuo apatinių, iki papuošalų. Įvairaus dydžio ir spalvų suknelių, batelių su aukšta ir žema pakulne, su dirzeliais ir be jų, apatiniai visi buvo daug maž per daug atviri kad tokius nešiočiau bet pasikuitusi radau tinkamiausius, aišku ir tie buvo neriniuoti ir per daug seksualus, galėjau likti be jų, arba dėtis tokius kokius radau.
Su suknelėmis buvo sunkiau. Nors Hardinas sakė dėtis ilga ir padorią, išsirinkau visiškai priešingai. Juoda, trumpa, su papuošimais. Tada dar prie jos išsitraukiau aukštakulnius su aukštu kulnu ir išsiemiau auskarus.
Kitoje spintos pusėje radau visas reikalingas makiažo priemones, kūno prausiklius ir plaukų priežiūros priemones. Akivaizdu kad šioje srityje Hardinas norėjo kad jo kekšės būtų gražios, pasitempusios ir skaniai kvepėtų.
Jeigu jis to nori, būsiu tokia ir aš. Nužiūrėjau save veidrodyje, apsisukau visu 360 laipsnių kampu nužiūrėdama savo kūną. Visa laiką turėjau gražią figūra su gražiais išlinkiais, tik niekad tuo nesididžiavau ir nesinaudojau, dabar, akivaizdu atėjo laikas ta pademonstruoti. Vis dar šlapia kūną nusišluosčiau su dideliu ir minkštu rankšluosčiu. Tada paėmiau į rankas buteliuką su kūno lasjonu, šiek tiek išspaudžiau į delną ir pasitepiau rankas ir kojas. Šiek tiek palaukus kol priemonė įsigers į rankas pasiėmiau apatinius ir lėtai užsidėjau. Išsirinkau juodus, kad derėtų prie suknelės, netrukus užsitempiau ir ją. Ir turėjau pripažinti kad atrodžiau įspūdingai... Tik šiek tiek makiažo, susitvarkysiu plaukus ir busiu pasiruošusi. Ruošdamasi toliau išgirdau balsus man po kojomis... Kiek prisiminiau namo išdėstymą po manimi buvo didžiulė svetainė, kurioje tikriausiai ir vyks visas veiksmas. Ir jeigu ten jau pradėjo rinktis jo vyrai, Hardinas manęs tuoj pasiges, o aš nenorėjau kad jis mane pirmas pamatytų ir lieptų persirengti. Aš nusileisiu į apačią kad mane visi pamatytų, abejoju ar jis prie visų puls man prieštarauti ir lieps persirengti. Savo planą noriu įgyvendinti sėkmingai.
Užsukau tušo tūtelę ir padėjau ant spintelės. Laikas išeiti.
Išsmukau į kolidoriu ir greitai apsidairiau ar nieko nematyti, bet čia išskyrus manęs daugiau nieko nebuvo. Iš apačios dabar sklido dar didesnis šurmulys, girdėjosi vyrų balsai, skambančios taurės. Tikiuosi Hardinas ten kur ir visi, nes šis spektaklis skirtas būtent jam.
Priėjau laiptus ir pradėjau leistis koja už kojos, nors maniau kad būsiu drąsi, dabar atsirado šiek tiek jaudulio, kas jei jis mane nuskriaus visų akivaizdoje?
Bet ne, nemanau kad jis parodis savo blogąją puse, kiek teko matyti, jis nori būti visur geriausias. Foje, prie lauko durų buvo sukabinti vyrų ir moterų švarkai, kai kur mėtėsi pigios rankinės, kelios šiukšles buvo prie pat durų.
Vaidina mafijozus, bet elgiasi kaip purvini kiaulės, pamaniau ir patraukiau į svetainę.
Man įžengus į ją visi nutilo ir įsiziurejo į mane..
Nesitikėjau kad čia jų tiek daug... Visur vyrai, o prie jų šonų stovėjo moterys nuleidusios galvas, nuolankios kaip šuniukai. Visos jos buvo gražios, su pačiomis gražiausiomis suknelėmis, akivaizdu kad vyrai jas demonstravo vieni kitiems norėdami pasigyrti.
Kai mano akys sustojo ties viena mergina garsiai nurijau seiles pamačius viena baisų dalyką.
Jai ant kaklo buvo juodas antkaklis su krintančia geležine grandine. Grandinės galas buvo vyro rankoje kuris išsišiepęs žiūrėjo į mane.-Kieno ši graži kekšytė?
Jis nesidrovėdamas paklausė visų. Jo balsas buvo žemas ir šiurkštus, akivaizdžiai prarukytas. Niekas neatsakė, visi dar kartą mane nužiūrėja nusisuko ir tęsė pokalbius vienas su kitu.
Ir tik tada, kambario gale tarp vyrų, pačiame viduryje pamačiau Hardina. Kurio akys buvo įsmeigtos į mane. Akys kurios liepsnojo pykčiu.
Nusišypsojau ir pagriebiau šampano taure kuria nešiojo tam pasamdyti tarnai, pakėliau į viršų jį sveikindama ir užsiverčiau.
Spektaklis prasideda.
YOU ARE READING
Kruvina širdis.
RomanceVisada buvau drąsi, be baimė, pilna optimizmo. Šypsojausi visiems ir visada. Mūsų miestas - Los Andželas buvo mano saugus burbulas kuriame gyvenau, turėjau šeima, jaunesne sese, nuostabius draugus, buvau be pradedanti gyventi suaugusiųjų gyvenimą. V...