-Kaip suprasti??
Stovėjau prieš Hardina ką tik neseniai išėjusi iš dušo.
Nuo plaukų galiukų vis dar varvėjo vandens lašiukai tiesiai ant grindų.-Suprasti ką? - jis apsimetė nustebęs nors puikiai suprato apie ką aš.
-Ta ekonomė - ranka mostelejau ore nors jos čia nebuvo - aš maniau kad tai bus sena moteris, o ji... Jauna.. Vos vyresnė už mane..
-Taip.. Ir kas negerai? - Hardinas arba labai gerai mokėjo vaidinti arba tikrai nieko nesuprato.
-Ji jauna.. - dar kartą pakartojau vildamasi kad jis supras kur lenkiu.
-Taip ji jauna - Hardinas linktelėjo galva ir nuėjo atsisėsti ant svetainėje esančios sofos - jos mama dirbo ekonome, iš vietinių kalbų sakė kad ji buvo nuostabi darbininkė kuri ir savo dukra to paties išmokė, kodėl turėjau jos nepasirinkti? Kitos ekonomės visu spinduliu nerasi.
-Tu rimtai? Ji čia dirbs?
-O kas negerai? - mačiau kaip vaikinas netenka kantrybės - juk tu mums nepagaminsi valgyti, drabužių neskalbsi ir namų netvarkysi. Kažin ar moki!
Širdį skaudžiai sudūrė jo žodžiai. Jaučiausi įskaudinta. Papūčiau lūpas ir įžūliai į jį pažvelgiau
-Puiku, bet iš jos nesimokinsiu nieko - piktai košiau žodžius - net nesvajok.
-Ko tu tokia užsispyrusi? Ką ji tau blogo padarė? - jis vis dar ramiai kalbėjo bet vos tvardėsi - net jos nepažįsti bet kažkodėl nusistatėj prieš ją vos pamačius.
-Beviltiška su tavimi kalbėti.. - atsidusau. Likau visiškai nesuprasta, jeigu jis nori kad ji čia dirbtų, puiku.
-Baik ožiuotis ir eik kažko užkąsti - Hardinas pakilo nuo sofos - turėjau gerų žinių, buvau geros nuotaikos, bet tu viską sugadinai.
-Kokiu žinių? - smalsiai paklausiau.
-Dabar jau įdomu?
-Kokių gerų žinių?? - primygtynai klausiau.
-Tokių kad pasikeitė planai, Stefanas ir Ariana grįšta rytoj vakare - vaikinas išsitraukė telefoną - vakare, septintą bus vakarienė. Susipažinsi su jo mergina.
-Nors kažkas išgelbės mane nuo tavęs ir tos tavo ekonomės - tyliai sušnabždėjau kad jis manęs neišgirstų - gal galiu išeiti į galinį kiemą?
-Mhm - jis nepakeldamas akių linktelėjo galva - eik.
Nieko nelaukusi nuėjau į savo kambarį, išsitraukiau maudymosi kostiumėlį kurį paskutine minute pačiupau parduotuvėje ir persirengiau.
Kieme švietė kaitri saulė, o namas turėjo didelį baseiną prie kurio ir žadu būti.
Prieš išeidama iš kambario priėjau prie knygų lentyno. Vakar knygos patraukė mano akį, bet buvau per daug išvargusi kad domėčiausi.
Dabar paėmiau 'Vėtrų Kalną' ir išėjau degintis.
YOU ARE READING
Kruvina širdis.
RomanceVisada buvau drąsi, be baimė, pilna optimizmo. Šypsojausi visiems ir visada. Mūsų miestas - Los Andželas buvo mano saugus burbulas kuriame gyvenau, turėjau šeima, jaunesne sese, nuostabius draugus, buvau be pradedanti gyventi suaugusiųjų gyvenimą. V...