38.

985 54 0
                                    

-Esi skridusi lėktuvu? - Hardinas pasisuka į mane profiliu klausdamas.

Visa kelią kol važiavom žiūrėjau pro langą, į lekenčius miesto vaizdus. Mintyse atsisveikinau su gimtuoju miestu.

-Nesu - papurtau galva - tai bus pirmas kartas. Tikriausiai parūpinai pirma klase? Juk toks kaip tu nekeliauja su prastuomene..

-Skrisime mano nuosavu lėktuvu - iš vaikino burnos išskirdę žodžiai mane pribloškė - pats pilotuoti nemoku, bet turiu pilotą kuris mus saugiai nu skraidins.

-Tu turi nuosavą lėktuvą? - išpūtusi akis žiūrėjau į jį - kuo dar mane nustebinsi?

-Daug kuom - jis pamerkė man akį - tu, galima sakyti manęs visai nepažįsti.

-Kaip galėjau pažinti, jei tos pažinties aš nenorėjau? - prunkštelėjau - juk tu mane pagrobėj.

-Tiesa sakant aš tavęs negrobiau - jis papurtė galva - aš tave nusipirkau.

-Kaip daiktą - pabrėžiau - nusipirkai mane kaip daiktą Hardinai.

-Prašau - jis nusisuko į langą - baigiam šį pokalbį.

-Ak nori pamiršti? Aš lengvai to nepamiršiu.

Jis staigiai atsisuko, palinko į mane ir grėsmingai sušnabždėjo

-Baik mane provokuoti. Kad siom dienom esu tau geras, nereiškia kad negaliu būti blogas.. Labai blogas. Tau nepatiktų. Tad džiaukis kad esu geros nuotaikos ir turiu kantrybės.

-Pfff

Suprunkščiau piktai bet daugiau nieko nebesakiau.
Automobilis kuriuo važiavome pasiekė didelius vartus už kurių buvo didelis plotas, pakilimo ir nusileidimo takai. Automatiniai vartai prasivėrė mus praleisdami, ir mes nuriedėjom toliau. Po minutės mano kojos nusileido ant tvirtos žemės, giliai įkvepiau gryno oro ir mano akys nukrypo į gražuolį balta lėktuvą prie kurio stoviniavo keli žmonės.

-Pone Hardinai - prie mūsų priėjo žemas praplikęs vyras su kostiumu - malonu jus matyti, ir jums pasitarnauti.

-Sveikas Trevorai - Hardinas linktelėjo vyriškiui - pasiruošęs kelionei? Oras geras pakilimui?

-Kuo puikiausias Hardinai - vyras šyptelėjo kai mūsų akys susitiko - jeigu jūs pasiruošę, galim tuoj pat kylti į padanges.

-Pirmiau pasirūpinkite kad iš automobilio bagažinės būtų išimtas visas mūsų bagažas - vaikinas mostelėjo į automobilį - suneškite viską į lėktuvą.

Pilotas linktelėjo ir pašaukė kelis vyrukus ir nužingsniavo prie bagažinės. Hardinas paėmė mane už rankos ir pradėjo vesti į lėktuvo vidų.

Kruvina širdis. Where stories live. Discover now