HARDINAS
-Mesk tai iš galvos - Stefanas purto galva suraukes antakius - jeigu tai padarysi, liksi iki gyvenimo galo priklausomas jai.
Sėdėjau ant stalo krašto ir rankose laikiau cigaretę iš kurios dūmai kilo ir rangėsi man prieš veidą.
-Man nesvarbu - purtau galva - tu nesuprasi.. Bet manau kad ją įsimylėjau..
-Turbūt juokauji? - Stefas suraukė antakius - jūs kiek pažįstami? Savaite? Dvi?
-Laikas nesvarbus šiuo klausimu - suurzgiu - atrodo kad ją pažįstu šimtą metų..
-Tau galva susisuko brolau..
Stefas nepatenkintas suprunkštė ir užgesino savo cigarą į peleninę. Po minutės įsijungė mano kompiuterį ir suvedęs kažka įsispoksojo į ekraną
-Ji žino? - pakelęs galva paklausė manęs.
-Ne - papurčiau galva.
-Tuomet žinai kad nieko nebus.
-Mano mama irgi nieko nežinojo - paprieštarauju - bet tėvas paslapčia tai padarė.
-Gerai, kaip žadi gauti jos kraujo? Kaip priversi ja suvilgyti lūpas tavuoju krauju?
Į šį klausimą neturėjau atsakymo. Akivaizdu kad Erina sužinojusi ką ruošiuosi daryti pasiustų ir nė už ką nesutiktų to padaryti...
-Nežinau Stefai. Tikėjausi tavo pagalbos - sąžiningai atsakiau savo draugui ir laukiau jo reakcijos.
-Kuo čia dėtas aš?
-Sugirdyk jai per prievartą mano kraujo - netekęs kantrybės surikau - įpjauk šiek tiek jai į delną ir išsunk kelis lašiukus kad galėčiau išgerti, ir dar šiek tiek kad padaryčiau pakabuką..
-Tikriausiai tu juokauji... - jis išpūtęs akis žiūrėjo į mane - liepi tai atlikti man? Kad tu nebūtum kaltas prieš ją? Nes jeigu tai padarysi tu, ji tavęs nekęs visa savo gyvenimą?
-Būtent - linktelėjau galva - žinau kad prašau daug... Bet liksiu skolingas tau, visa savo gyvenimą. Padarysiu bet ką..
Draugas išsiėmė nauja cigarą ir prisidegęs išpūtė dūmus prieš save, maniau kad daugiau nieko nesakes pakils ant kojų ir paliks mane vieną su savo sumanymais.. Bet po kurio laiko jis linktelėjo galva ir pažiūrėjo man į akis.
-Sutinku.. - jis žvelgė į mane rimtai - žinai kad dėl tavęs padarysiu viską, tu man kaip brolis. Tik prisiek man, kad ta mergina nekentės daugiau, suteiksi jai visą saugumą ir laimę.
-Prižadu - linktelejau galva - taip ir padarysiu.
-Tuomet ši vakarą, jus busit sujungti iki gyvenimo galo - Stefanas pakilo ant kojų pasiruošęs išeiti - turi laiko persigalvoti.
-Savo nuomonės nekeisiu - griežtai tariau.
Jis dar kartą linktelėjo galva ir išėjo.
YOU ARE READING
Kruvina širdis.
RomanceVisada buvau drąsi, be baimė, pilna optimizmo. Šypsojausi visiems ir visada. Mūsų miestas - Los Andželas buvo mano saugus burbulas kuriame gyvenau, turėjau šeima, jaunesne sese, nuostabius draugus, buvau be pradedanti gyventi suaugusiųjų gyvenimą. V...