O bir erkekti.Nasıl sevmesi gerektiğini bilmeyen,kız delisi,karaktersiz,pislik bir erkek.
Asıl sorun şuydu,Neden 'iyi' bir erkek olabilecekken sadece erkek olmayı tercih ediyordu?
"Hadi Maggie!Böyle devam edersen 1 haftaya anca biter!" dedi. Nasıl süpürmemi bekliyordu ki?
Süpürmeyi bırakıp ters bakışlarla ona baktım."Kes sesini,Cameron."
"Ne?" dedi havuzun başındaki çöpleri toplarken.
Bu çocuk kesinlikle aptaldı!
"Sen ona bakma.." dedi mutfaktan Mahogany.
Sesimi çıkarmadan süpürmeye devam ettim.
Saatlerdir süpürüyordum ama o aptal Dallas elindeki çöpleri içeri taşırken tekrar etrafı kirletiyordu.
Aptal.
"Yeter artık." dedim ve süpürgeyi kenara atıp koltuğa uzandım."Benden bu kadar."
"Kalk,Spout!" dedi Cameron içeri doğru elindeki çöp poşetleriyle gelirken. "Daha yarısını bile bitiremedin!"
"Kes sesini,Cameron. Sen her 10 dakikada bir çöpleri yere döke döke içeri girersen zaten bitiremem!"
"Sen yine çizgiyi geçmeye başlıyorsun.." dedi koltuğun başında dikilip bana bakarak.
"Evet, aşıyorum." dedim.
Gözlerime uzunca baktıktan sonra derin bir nefes aldı. "Kalk." dedi ve çöp poşetlerini kenara koydu.
"Kalkmıyorum."
"Maggie, kalk."
"Cameron, kalkmıyorum."
"Kalkmıyor musun?"
"Evet." dedim. Ayaklarımdan tutup beni koltuğuna ucuna doğru kendisine çekerken tekrar sordu "Kalkmıyor musun?"
"Bıraksana!" dedim. Koltuğun ucuna kadar geldiğimde durdu. Şuan kalçam koltuktan düşmek üzereydi.
Elini koltuğa yaslayıp üzerime doğru eğildi. "Bıraktım."
Yüzüme yakın yüzünden kurtulmak için ellerimi göğsüne yerleştirip onu sertçe ittim.
"Teşekkürler." dedim ayağa kalkarken.
"Çocuklar, sakin olun! Temizlik şirketini aradım. Şimdi gelirler." Diyen Mahogany'e aynı anda sinirle döndük.
"Aramayı şimdi mi akıl ettin?!" dedi Cameron. Mahogany onun bu sinirli sesine karşı omuz silkip "Evet." dedi.
Cameron başını iki yana sallayıp ofladı. "Ben çalışma odasına çıkıyorum."
"Git ve gelme" dedim ağzımda söylenirken. Elini belime yerleştirip beni kendine çekti. "Ne dedin sen?"
Geri çekilmeye çalışıp ona cevap vermedim. En sonunda elini belimden çekip bana ters bir bakış atarak yukarı çıkmaya başladı.
"Kafasını koparmak istiyorum." dedim sinirle yürürken. Arkamdan kahkaha atan Mahogany'nin sesi eşliğinde merdivenlerden çıktım.
Koridorun sonundaki odanın kapısı kapanırken kendi kendime söylendim.
Eminim erkek olsam ondan daha iyi biri olurdum.
Odamın kapısını açıp içeri girdim. Kapıyı sertçe kapatarak yatağıma oturdum.
Bu çocuk beni hasta edecekti.