•23.5•

5K 411 72
                                    

Küçük bir gerçek,

Öleceksiniz.





*******


-Maggie-


Sanırım hayatımda yaptığım en büyük hata o 10 Mayıs sabahı uyanıp kapıyı açmaktı..


Gece saat üç gibi Brent ve Matt evden çıkmış ve bana hiçbir şey demeden gitmişlerdi.


Sabah ise saat on birde kapının sesiyle yatağımdan fırladım


"Geliyorum." diye bağırdım aşağıdan çalan kapıyı açmak için koşarken.


Sabah aniden eve gelebilecek kişilerin listesini çıkarmam gerekseydi eminim listeye avukat kelimesini eklemezdim.





"Buyrun?" dedim kapıyı açıp.

"Bayan Spout?" dedi takım elbiseli genç bir adam.

"Evet?" dedim.

"İçeri girebilir miyim?" dediğinde "Tabii," dedim ve kapının önünden çekildim.


Adam içeri doğru geçip salondaki koltuklardan birine oturduğunda "Oturmaz mısınız?" dedi karşındaki boş yeri gösterip.

Kafamı sallayıp oturduğumda "Ben avukat Jack Harrison." dedi. "Öncelikle sizden sakin olmanızı istiyorum."

Kaşlarımı kaldırdığımda "Bay ve Bayan Spout," diye ekledi. "Dün gece kaza yaptılar."

Aniden koltuktan kalkıp "İyiler mi?" diye sorduğumda yutkunup yüzünü yere eğdi. "Şaka değil mi?" dedim.


"Üzgünüm," dedi. "Sabah saat beş sularında iç kanamadan hayatlarını kaybettiler."


Ellerim titremeye başladığında koltuğa geri oturdum.


"Lütfen bana şaka yaptığınızı söyleyin." dedim.


"Üzgünüm," dedi ve çantasından bir paket çıkarıp uzattı. "Bunu size bırakmamı söylemişlerdi."


"Pe-peki." dedim ve uzattığı paketi aldım. Ellerim titriyordu fakat bir türlü ağlıyamıyordum.


Bu durumlarda nasıl ağlayabilirdim ki? Ağlasam değişecek miydi?





Avukat başsağlığı dileyip evden çıktığında koltuğa oturup elimdeki pakete baktım.





Şaka gibi geliyordu.Kötü bir şaka..





Paketi açıp içine baktığımda bir hesap cüzdanı ve CD buldum. Hesap cüzdanının üstünde "Maggie Spout" yazıyordu.

CD'yi çıkarıp etrafıma boş bakışlarla baktım.

CD'yi izlemeye korkuyordum.


Bana ne kadar kötülük yapsalar da onlar benim ailemdi. Benden bir parçalardı.


Koltuktan kalkıp televizyona yaklaştığımda dizlerimin titrediğini farkettim.

Yere çöküp oynatıcının düğmesine basarak CD'yi içine yerleştirdim.

Oynat düğmesine basıp yerime geçtiğimde ekranda beliren 26 OCAK yazısı dikkatimi çekmişti.

26 Ocak benim evden ayrıldığım gündü.


"Merhaba Maggie," dedi kameranın karşısındaki babam.

"Baba?" dedim sesim titrerken.

"Bunu izlemek zorunda olduğun için üzgünüz." dedi annem aynı şekilde titreyen sesiyle.

"Seni seviyoruz." dedi babam araya girip. "Sana yaşattırdığımız her şey için üzgünüz fakat yaptığımız her şey seni hayata hazırladı Maggie,"

"Belki şuan bizden nefret ediyorsundur," dedi annem gözünden akan yaşı silerken. "Ama biz seni her zaman sevdik Maggie."

"Anne.." dedim elimle ağzımı kapatıp göz yaşlarımın akmasına izin vererek.

"Paketin içindeki hesap cüzdanı senin için... Yani üniversite için yeter mi bilmiyoruz ama biriktirebildiğimiz tüm para buydu."

"Sana daha iyilerini yaşatmak isterdik." dedi babam araya girip. "Bizi affet Maggie."

Göz yaşlarım artarken bağırmaya başladım."Hayır!" diyordum sanki duyacaklarmış gibi. "Lütfen!"

"Seni seviyoruz." dedi annem hıçkırarak ağladığında. "Kendine iyi bak."

Ve tam o anda kayıt bitmiş,ekran kararmıştı.

Bu kadardı.





-Cameron-


"Bay Dallas," dedi Candice elindeki paketi masamın üstüne bırakıp. "Bir avukat bunu size bırakmamı istedi."

"Kimdenmiş?" dedim kafamı kağıtlardan kaldırıp paketi elime alarak.

"Bay ve Bayan Spout'un size vermek istediği küçük bir şeymiş."  dediğinde gözlerimi şaşkınlıkla açtım ve yutkundum. "Peki Candice çıkabilirsin."

Candice kafasını sallayıp odamdan çıktığında paketi açtım ve içinden çıkan CD'ye baktım.

"Bu da ne şimdi?" dedim kendi kendime.


Laptobumun kapağını açıp CD'yi hızla taktığımda oynat tuşuna bastım. Yaklaşık 10 saniye sonra açılan oynatma penceresinde 3 MAYIS  yazıyordu.

Kayıt bir hafta önce çekilmişti.


"Merhaba Cameron," dedi bir adam. "Ben Maggie'nin babası Bob."

"Bay Spout?" dedim.

"Son kaydı sana çekmemiz gerektiğini düşündük." dedi yanındaki kadın.Büyük ihtimalle Maggie'nin annesi olmalıydı.

"Kızımız," dedi Bay Spout devam edip. "Senin yanında mutlu görünüyor...Yani Matthew ve Brent bize öyle dedi."

"Maggie'ye iyi bak Cameron," dedi aniden Bayan Spout ortaya atlayıp. "O hassas bir kız ve sevgiye ihtiyacı var."

Yutkunduğumda kayıt devam etti. "Güvenebildiği tek kişi sensin." dedi Bay Spout. "Sana güvenmese o evde durmazdı."

"Sanırım kavga etmişsiniz," dedi Bayan Spout devam eder gibi. "Her ne yaptıysan lütfen düzelt Cameron.Maggie'nin sana ihtiyacı var."

"Seni tanımasak da Maggie sana güveniyorsa biz de güveniyoruz." dedi Bay Spout. "Güvenimizi boşa çıkarma."

"Maggie'ye iyi bak Cameron," dediler aynı anda. "Lütfen."


Ve tam o anda kayıt bitmiş, ekran kararmıştı..

Home | Cameron DallasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin