•11•

10.1K 498 171
                                    

-Cameron-

Tabi ki Maggie'ye gideceğimiz yerin Shawn'ın partisi  olduğunu söylemedim.

Düşünsenize, onu tanıdığımı söylediğimde bile kafayı yemişse partiyi duysa neler yapardı?

Siyah deri ceketini giymişti..Ben de giymiştim. 

Tek fark ayağımızdaki botlardı. O zımbalı ben ise düz bir bot seçmiştim.

Aslında kapının önünde çarpıştığımızda odama dönüp üstümü değiştirmem gerektiğini düşünmüştüm.

Her neyse..

Arabaya bindiğimizde anahtarı takmadan önce ona baktım. Hemen kafasını  cama yaslamıştı. 

Bu 1 aylık sürede onun her arabaya bindiğinde kafasını cama yasladığını farketmiştim.

"Kemerini tak." dedim aynaları kontrol edip anahtarı çevirerek.

Sesini çıkarmadan kemerini  bağlayınca "Aferin." dedim ve direksiyonu çevirip garaj kapısının kumandasına bastım. Kapı açılınca gaza basarak garajdan çıktım.

Shawn'ın evi bizimkinden  uzaktı. Sonuçta ormana yakın taraflarda oturuyorduk.

"Nereye gidiyoruz?" dedi.

"Bir yere işte." dedim soğuk sesimle.

"Neden böyle davranıyorsun ki?" dedi. Sesimdeki soğukluğu anlayabilmesi iyi bir şeydi.

"Bilmem."

"Ah, Cameron. Kes şunu."

"Neyi keseyim?" dedim omuzlarımı kaldırıp direksiyonu sıktım.

"Şunu." dedi ve bana doğru döndü. Yüzüne bakmak istiyordum ama trafikteydik.

"Daha açık konuşabilir misin?" dedim.

"Neden sabah iyiyken birden böyle oldun?"

Ah, üzgünüm. Daha 2 saat önce ağaç evde elini tutup gözlerine baktığım hatta öpmek istediğim kız birden salonumda bir çocukla sarılınca böyle olmamam gerekirdi. Benim hatam(!)

"Bilmem."

Oflayarak tekrar arkasına yaslandı.

Benden ne bekliyordu ki?

Tamam, belki aşkı tam çözememiş olabilirim ama bir kıza iyi davranmam gerektiğini biliyordum. Ki ben şuana kadar yattığım ya da takıldığım hiçbir kıza iyi davranmadım. 

Kısacası Maggie benim ilkimdi.

Hani ilk öpücüğünüz ya da ilk ilişkiniz sizin için önemlidir ya, işte bu olay da tam olarak böyleydi.

Maggie benim ilk iyiliğimdi. Belki de sonuncu olacaktı.

Eve yaklaştığımızda "Cameron?" dedi sesindeki heyecanla.

"Evet, Maggie. Shawn'ın evine geldik." dedim direksiyonu sağa doğru kırıp arabayı park etmeye çalışırken.

"Cameron.." dedi yine. Arabayı durdurup "Yine ne var?" dedim.

"Teşekkürler." dedi.

"Ne için?"

"Bilmem." dedi ve az önce benim yaptığım gibi omuz silkip arabadan indi.

Ah, harika! :alkışemojisi: -yazar notu: en sevdiğim şey emojileri koymak yeerine böyle yazmak dndmdkd-

Arkasından dik dik bakıp anahtarı delikten çıkardım.

Home | Cameron DallasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin