23

3.1K 392 137
                                    

Hepinize merhaba !!! Dün yeni bir fic yayınladım Changlix için profilimde bulabilirsiniz hepiniz bekliyorum !! 

Yine aklıma bir fikir olmadığı için zorlanarak yazdığım bir bölümdü umarım beğenirsiniz :)




- Jisung'dan -

Yumuşak dudakları dudaklarımın arasında ezilirken. Herşey bir rüyaymış gibi geliyordu. Gerçek olduğuna inanamıyordum.

Kısa süren öpüşmenin ardından her ne kadar istemesem de dudaklarımı geri çektim ve gözlerimi kapalı bir şekilde alnımı alnına yasladım.

" Gerçekten öpeceğini düşünmemiştim."

Kendimi geri çekerek gözlerimi açtım ve kaşlarımı çatarak sordum.

" Öpmememiş olmamı mı isterdin ? "

" Hayır ! Mümkün olsa ömrümün sonuna kadar dudaklarım dudaklarında yaşayabilirim. "

Ondan uzaklaşarak bağırdım. " Lee Minho senin içine kim girdi ? "

O benim aksime oldukça komik bir şey söylemişim gibi kahkaha atmaya başladı. Ben ise olduğum yerde kızarmak ile meşguldüm. 

" Kimse girmedi sadece olduğum kişi gibi davranıyorum. " 

" Bu kadar romantik olduğunu bilmiyordum. " 

" Neden daha hakkımda bilmediğin çok şey varmış gibi hissediyorum. " 

Yüzüme kendini beğenmiş bir gülümseme yerleştirdim. " Öyle bir şey olması imkansız seni yıllardan beri tanıyorum. " 

Minho sanki bunu yeni öğreniyormuş gibi gözlerini kocaman açmıştı. " Ah doğru ! "

Hala ona gülerek bakarken çalan telefonum bakışlarımı ondan çekip cebimdeki telefonu çıkardım.

" Efendim Jeongin ? "

" Hyung sizi rahatsız etmemem gerekiyordu ama iki saattir sizden haber alamıyoruz öpüşüp barışmışsınızdır heralde ama her neyse asıl sıkıntı biz şu an revirdeyiz Hyunjin hyung bacağını kırdı galiba. "

Jeongin o kadar hızlı konuşmuştu ki ilk başta ne anlattığını anlamamıştım bile.

" Hyunjin bacağını mı kırdı ?"

" Hyung evet revirdeyiz dedim ya daha kesin bir şey yok. "

" Tamam geliyoruz. "

Telefonu kapatıp hızlı adımlarım ile kapıya yürüdüm. Minho ise ne olduğunu bilmese bile peşimden geliyordu.

-------

Çabucak revire geldiğimizde hızımı kesmeden içeriye girdim. Zaten bizimkilerin burda olduğu dışarıya gelen seslerden çok rahat anlaşılıyordu.

" Minik tilkim yamacıma gelsene nereye gidiyorsun. "

" Hyung şov yapıcam diye düştüğün hallere bak. "

" Şu hyung meselesini halledelim tilkim. Artık hyung yok biliyorsun."

Daha fazla bu saçma muhabbete dayanamadan boğazımı temizledim.

" Aa Jisung bir siz eksiktiniz. Kusura bakmayın öpüşmenizi böldük ama benim bacağım daha önemliydi. "

Arkamdaki Minho bana daha da yaklaşarak sessizce sordu. " Kırılmış mı ? " 

Dream Of The Book | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin