17

3.7K 433 325
                                    


İyi akşamlar !!! Medya eşittir hepimizin Minho'ya yapmak istediği şey.
Vee iyi okumalar !!!

- Jisung'dan -

Ben hala söylediğim şey yüzünden beklenti ile Seungmin'in yüzüne bakarken kapıdan gözlerini ovuşturarak içeri giren Minho ile düşüp bayılacaktım. 

" Aa çocuklar bende sizi arıyordum, burada mıydınız ?" 

Seungmin ile Minho'nun sorusuna cevap veremeden sadece birbirimize bakmaya başlamıştık. Acaba ne söylediğimi duymuş muydu ? Umarım duymamıştır. 

" Ne oldu neden böyle bakışıyorsunuz ? Uyku tutmadı kalktığımda sizi aradım ama yoktunuz bende su içmek için buraya geldim. Sizde buradaymışsınız." 

Söylediği şeyler ile Seungmin ile ikimiz rahat bir nefes verdik.  

" Siz burada ne konuşuyordunuz ?"

Sorduğu soru ile bende cevap verdim. " Ha ? Yok bir şey. Bugün kavga ettik ya onu konuşuyorduk." 

Sonra aklıma gelen şey ile kaşlarım çatıldı. " Minho neden ben gelmeyin dediğim halde geldin ?"

Minho sorduğum soru ile bir süre sesini çıkarmadı. " Seni onunla yalnız bırakmamı mı tercih ederdin ? Ya sana bir şey yapsaydı ?" 

" Ben kendim hallederdim eğer sen gelmeseydin büyük ihtimalle kavga olayı çıkmazdı ve yarın hocanın yanına gitmek zorunda kalmazdık." 

" Evet doğru diyorsun ama -" 

Ben merakla Minho'nun cümlesinin devamını beklerken Seungmin konuştu. " Ama ?" 

Minho kafasını sallayarak ellerini saçlarından geçirdi. " Bir şey yok benim uykum geldi sizde çok geç kalmayın ." dedi ve arkasında iki şaşkın insan bırakarak hızlıca mutfaktan çıktı. 

Ne olmuştu şimdi ? 

----------

- Minho'dan - 

Jisung sorduğu soruda son derece haklıydı. Neden gitmiştim ki ? Eğer gitmemiş olsaydım olay bu kadar büyümezdi. 

Gerçekten neden gittim ?. Yoksa Jisung'u mu kıskandım ?. Karmaşık düşüncelerim ile olduğum yerde durdum ve sonra kafamı iki yana salladım.  

Yok be ne kıskanması Minho. İyice saçmalamaya başladın sen. Sadece sinirlendim sonuçta kim kimi rahatsız edebilir ki. Benim yerimde başka birisi de olsa o da aynısını yapardı. 

Tekrar yürümeye başlarken düşünmeye devam ettim. Kesinlikle kim olsa aynısını yapardı. Ama neden Hyunjin gitmedi ? Jisung'un en yakın dostu ama o gitmedi ben gittim. Ama o Hyunjin'in tuhaflığı neden gitmedi ki ?

Ah! Tanrım kafayı yiyeceğim şimdi. Bu sırada daha fazla ayakta durmamış ve koltuğa oturmuştum. 

Ne kıskanması ya ben Jeongin'den hoşlanıyorum?. " Ya da öyle zannediyorum." 

" Efendim ? " 

Kapıdan gelen Jisung'un sesi ile düşüncelerimden sıyrılıp oraya döndüm. " Ha?"

" Minho yarım saattir sana sesleniyorum duymuyor musun ?" 

" Ha dalmışım kusura bakma." 

" Peki neyi öyle zannediyorsun ?" 

" Ne neyi ?" 

" Sana seslendiğimde duymadın en sonunda da ' öyle zannediyorum.' dedin." 

Dizlerimin üzerinde olan ellerim ile pijamamı kavradım. Tanrım onu sesli mi söyledim ben ? 

Dream Of The Book | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin