Teşekkürler

1.4K 133 419
                                    

İlk önce bu kitap için ne demem gerek bilmiyorum. Yazarken aşırı bağlandığım bir kitaptı bu yüzden aslında hiç bitirmek istemedim denebilir ama ne kadar uzarsa o kadarda kötüleşeceğini biliyordum bu yüzden artık finalin gelmesi gerekti. Çok duygulandım şu an çocuğum gibiydi bu kitap. Yazmaktan aşırı zevk alıyordum. Hmm bir şunu demem gerekir ki, Minsung'u yazarken diğer shiplere belki doğru düzgün odaklanamamış olabilirim ama lütfen bunu mazur görün bu benim ikinci kitabım.

Ve bir şeyi itiraf etmem gerekirse bi ara yazmayı bırakacaktım çünkü o kadar tıkanmıştım ki aklımda hiçbir şey yoktu. Normalde bölümleri önceden yazar ve günlük olarak bölüm atardım ve o gün yazdığım son bölümü atmama rağmen aklımda hiçbir şey yoktu işte o zaman imdadıma Aysun yetişti. O olmasaydı sanırım uzunca bir süre devam edemezdim.

Aslında bu konuda hepinize teşekkür etmem gerekir. Çünkü hepinizin yorumları sayesinde hem güldüm hem de ağladım. ( Ağladım mecazi... ) Her şekilde benim yanımda gibiydiniz. Bu yüzden sizleri artık arkadaşım gibi görüyorum :). Hepinize bu kitabı okuduğu ve benimle birlikte buraya kadar geldiği için tek tek teşekkür ederim. Beni diğer kitaplarımda yalnız bırakmayın !!!

.

.

.

.

.

.

.

.

1- En sevdiğiniz karakter kimdi ?

2- Son bölüm sizi tatmin etti mi ?

3- En sevdiğiniz olay neydi ?

4- Bu kitabı tanımlamak isteseniz nasıl tanımlarsınız ?

5- Kitapla ilgili eksik olduğunu düşündüğünüz bir yer var mı ?

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Eğer hala okuyorsanız şimdi reklam zamanı ;

Yeni bir minsung fici profilimde yer alıyor... Biraz duygusal bir fic sizi oraya da bekliyorum efenim..

.

.

.

.

.

.

.

.

Evet bu son... Hepinizi çok seviyorum. Tekrar ve tekrar buraya kadar geldiğiniz için teşekkür ederim. Son kez... Sizleri seviyorum kendinize iyi bakın ! ^^

Dream Of The Book | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin