Sonunda bu bölüme geldik hm ?
Bugün yaşanan olaylar yüzünden belki kafanız dağılır umuduyla atıyorum. Umarım bir daha böyle bir olay yaşanmaz.Her neyse burada çok fazla konuşmayacağım bu yüzden hepinize iyi okumalar !^^
" Bebeğim sınav tercih sonuçları bugün mü yayınlanıyordu ? " Jisung bilgisayar ekranında olan gözlerini içeriye yeni giren sevgilisine çevirdi.
" Evet hatta açıklanmış onlara bakıyordum. "
Minho duyduğu cevap ile elindeki uğraştığı şeyi koltuğun üzerine atarak hızlı adımları ile sevgilisinin yanına gitti.
" Baktın mı ? "
Jisung üzgün yüz ifadesi ile kafasını salladı. Minho ise gördüğü yüz ifadesi ile olduğu yerde durarak ona baktı.
" Ne oldu neden öyle bakıyorsun ? Yoksa farklı yerleri mi kazanmışız ? "
Jisung bakışlarını sevgilisinden çekerek oturduğu yerden kalktı.
" Sung bir şey söylesene ne olmuş ? "
Jisung ayakta durarak kollarını açtı ve yüzüne bir gülümseme yerleştirdi.
" Tebrikler aynı yeri kazanmışız !. " Minho ise duyduklarını anlamak için bir süre kaşlarını çatarak Jisung'a baktı ve doğru duyduğundan emin olduktan sonra yerinde zıplayarak Jisung'un kollarının arasına koştu.
" Madem aynı yeri kazandık neden tam tersini düşünmemi sağlayacak hareketler yapıyorsun ?" Minho, Jisung'un kollarının arasından çıkarak kafasına hafifçe vurdu.
" Sana heyecan yaşatmak istedim biraz. " diyerek gülümsedi Jisung.
" Bunun heyecanı mı olur ? Aynı yeri kazanmadık zannedip üzülecektim. "
O sırada yanında sevgilisi ile birlikte aşağıya inen Felix ikilinin sarmaş dolaş hallerini görünce gülümsedi ve yanlarına adımladı.
" Neden evin içinde ayakta durarak birbirinize sarılıyorsunuz ? "
İkili duydukları ses ile Felix'e dönerken Changbin masumca sevgilisine baktı.
" Biz neden sarılmıyoruz sarışınım ? "
" Çünkü sana tripliyim Changbin. " Felix sevgilisinin yüzüne bile bakmadan konuşmuştu. Jisung ikisinin bu haline güldükten sonra sakince konuşmaya başladı.
" Üniversite tercih sonuçları açıklanmış aynı okuldayız."
Felix heyecan ile olduğu yerde zıpladı. " Gerçekten mi ? İkiniz adına çok sevindim !. " diyerek ikisine de aynı anda sarıldı.
Minho merakla Changbin'e baktı. " Siz bakmadınız mı ? "
" Ben onun bugün açıklanacağını unutmuşum bile. " dedi Changbin ve merakla bilgisayarın başına gitti ilk önce Felix'in sonucuna bakacaktı.
Felix, Changbin'in yanına gitmiş ve açılan ekrandaki sonucu görmesi ile gülümsemişti. İlk tercihine yerleşmişti. Changbin'de bu sonuca gülümseyerek heyecan ile kendi sonuca bakmak için sayfayı yeniledi. Tahmin ettiği gibi Felix ile aynı yeri kazanmıştı.
" Ama sen bu okulu yazmadığını söylemiştin. "
Changbin muzipçe sırıtarak sevgilisine döndü. " Sana sürpriz yapmak istemiştim bu yüzden tam tersini söyledim. "
Felix gülümsemesini tutamayarak sevgilisinin adını söyledi ve onu kollarının arasına aldı. Minho ve Jisung gördükleri bu görüntüye ilk başta gülerek bakmışlar ama sonra ikilinin öpüşmeye başlaması ile yüzlerini buruşturarak ikisini ayırmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream Of The Book | Minsung
FanficJisung sadece hayalindeki karakterin gerçek olmasını istedi. - Minsung - bxb Başlangıç : ~ 2020.12.25 ~ Bitiş : ~ 2021.02.01 ~