25

2.5K 365 263
                                    

Çok saçma bir bölüm oldu gibi. Ama yine de iyi okumalar !^^



" Yani diyorsun ki birbirimizin ruh ikiziyiz. " 

" Ha ? Yok ben sadece kitabın sonundaki cümle aklıma gelince söyleyeyim dedim. Hem sen gerçek bile değildin Minho bunun olması imkansız. " 

Jisung dışından bunu söylese bile içinde bir yer bunun tam tersini söylüyordu. Bu yüzden kafası zaten karışık değilmiş gibi daha da çok karışmıştı. 

" Aslında evet haklısın. " 

Minho bunu söyledikten sonra aralarında yine bir sessizlik oluşmuştu. Jisung hala ruh ikizi olayını düşünürken Minho ise tamamen farklı düşüncelere dalmıştı.

" Beni ailen ile tanıştıracak mısın Jisung ? " 

Jisung duyduğu soru ile şaşkınlıkla sevdiği adama döndü. Bu nerden çıkmıştı şimdi ?.

" Zaten annem ile tanıştın ya. " 

" Arkadaş olarak değil, senin erkek arkadaşın olarak. " 

Jisung daha Minho'nun burada kalacağından emin değilken bunu yapmanın çok erken olduğunu düşünüyordu. " Bunun için daha erken değil mi Minho ?" 

Minho ise aldığı cevap karşısında yüzüne sahte bir gülümseme yerleştirdi. Aslında o da bunun için erken olduğunu düşünüyordu ama yine de böyle bir cevap almak istemediğini fark etti.

" Beni tanıştırman için değil sadece merak ettiğim için sordum Jisung rahat olabilirsin. Her neyse odaya gidelim mi artık ? saat oldukça geç oldu. " 

Jisung, Minho'yu kırmış olduğu için hissettiği hüzün ile sadece kafasını sallamak ile yetindi  ve ayağa kalkıp Minho'nun elini tuttu. 

-------

İkisi de sessizce yürürken otele kadar gelmişlerdi. Jisung söylene söylene yürüyen Felix'i görünce Minho'yu da çekiştirerek oraya sürükledi. 

" Felix ne oldu ?" 

" Ha ? Efendim Jisung ? " 

Jisung ağzını açmış cevap verecek iken ortama bağırarak giren Changbin ile ağzını geri kapatmak zorunda kalmıştı. 

" Felix beni havuza atmadan önce bir dinleseydin keşke ! " 

Islak bir şekilde yanlarına gelen Changbin ile Jisung ve Minho ikilisi sorgularcasına ona baktılar. 

" Yaklaşık bir saat boyunca seni dinledim Changbin ve mantıklı hiçbir şey söylemiyordun. " 

" Onu neden havuza attın ki ? " 

Jisung sonunda merak ettiği şeyi sorduğu için içinden Minho'ya teşekkür ederken cevabı için merakla Felix'e bakıyordu. 

" Çok saçma sapan konuşuyordu bende daha fazla dinlemek istemedim. "

Jisung içinden ' Changbin gerçekten Felix'i delirtmiş olmalı ' diye geçirdi. Melek gibi arkadaşının içinden ne çıkmıştı öyle ?.

" Eğer beni havuza itmeseydin istediğin şeyleri söyleyecektim. " 

Felix'in sert olan yüzü bunu duyması ile yumuşamıştı ama Changbin'e göstermedi. " Öyle mi istediğim şey neymiş ki benim ? "

Jisung kısık sesi ile konuştu. " Felix yoldan herhangi birini çevirsek bile bunun cevabını verir bunu gerçekten sordun mu sen ?" 

Dream Of The Book | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin