Selamlar !! ve İyi okumalar ^^
Jisung olduğu yerde deli gibi gülmeye başladı." Güzel şaka anne. "
" Jisung ben ciddiyim biliyorum buna inanmak belki senin için çok zor ama bunların hepsi gerçek."
Jisung oturduğu yerden hızla kalktı ve eliyle Minho'yu işaret ederek konuşmaya başladı.
" Bu adamın bir kitaptan fırlaması yeteri kadar normalmiş gibi birde 100 yıldır süren bir laneti benim kaldırmam ve senin zaten bunların hepsini biliyor olman mı ! Tanrım ! "
" Jisung sakin ol otur da konuşalım. " Jukyung sakin sesi ile konuşup oğlunun kolundan tutarak onu tekrar oturttu.
" Bunların hiçbiri mantıklı değil anne neyi konuşacağız ki ?"
" Biliyorum oldukça mantıksız tatlım ama bunun yaşanması gerekiyordu çünkü ikinizin kaderi birlikte yazılmıştı ve bende sadece buna yardımcı oldum. "
Minho ise sonunda sessizliğinden kurtulmuş ve konuşmuştu. " Yani siz başından beri benim kim olduğumu biliyor muydunuz ? "
Jukyung sadece başını sallamak ile yetindi.
" Hala aklım almıyor anne. Peki babamın bundan haberi var mıydı ? "
" Evet tatlım baban da bunu biliyordu. "
" Babam da bunu biliyor. Peki bana neden söylemediniz ? "
Jukyung oturduğu yerde oğluna doğru eğildi ve elini tuttu. " Tatlım eğer sana bunu söyleseydik Minho'ya aşık olamayabilirdin hatta kitabı bile okumak istemeyebilirdin bu yüzden sana bunu söylememeye karar verdik. "
Jisung annesinin sözleri üzerine yanında sessizce oturan sevgilisine baktı ve düşündü. Eğer gerçekten kitabı okumamış olsaydı şu an yanında olamayacak ve ona aşık olamayacaktı. Jisung sessizce mırıldandı. " İyi ki de söylememişsiniz anne. "
Jukyung elleri arasında olan oğlunun ellerini sıktı. " Neyse kuşum bundan sonra bizden bir şey saklamanıza gerek yok. Aranızda olması gereken şeyler zaten olması gerekli olan şeylerdi. "
Jisung hala üzerindeki şaşkınlığı atamasa bile kafasını sallamak ile yetindi. Minho ise ilk zamanki kadar şaşkın değildi. Sadece bunların hepsinin olacağını biliyormuş gibiydi. Bu yüzden daha az şaşkındı.
" Sanırım bu yüzden akşam babana Minho ile bir ilişkiniz olduğunu söyleyebiliriz. "
Jisung annesinin konuşması ile daha fazla şaşkınlık yaşamak istemediğini fark etti ve ayağa kalkarak Minho'nun elini tutarak onu da ayağa kaldırdı. " T-tamam anne. Sanırım biz artık ödevi yapmaya devam edebiliriz. "
-------
İki genç sessizce odalarına çıkmış ve yatağa oturarak az önceki yaşadıkları olayları düşünmeye başlamışlardı. Jisung daha fazla düşünmek istemediğini fark ederek yanındaki çocuğa döndü ve konuşmak için ağzını açtı.
" Demek sen benim kaderimdin Minho. "
Minho yere bakan gözlerini kaldırarak sevgilisine çevirdi ve hala şaşkın olduğunu belirten sesi ile konuştu. " Eve sanırım öyleymiş. Yani bu demek oluyor ki sen sonsuza kadar benim yanımda mı olacaksın ? Hatta benimle evlenecek misin ? "
Jisung , Minho'nun sorusu ile kalbinin atışlarını duymaya başlamıştı. Az önce geçmiş olan heyecanı tekrar gün yüzüne çıkmıştı. " S-sanırım öyle. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream Of The Book | Minsung
FanfictionJisung sadece hayalindeki karakterin gerçek olmasını istedi. - Minsung - bxb Başlangıç : ~ 2020.12.25 ~ Bitiş : ~ 2021.02.01 ~