9.Bölüm

8.2K 222 60
                                    

Davul zurna sesiyle uyanmak nasıl bir duygu onu da tattım çok şükür!
Bu beni afallatsa da sonradan bugün Larin ve Azer'in düğününün olacağı aklıma geldi.
Cidden bir hafta sonum var onu da böyle geçireceğim aklıma hiç gelmemişti.
Benim burada kalmak için tek bir sebebim dahi kalmadı. Ama beyefendi boşanmıyor. Onun yanında kalacağımı düşünüyor galiba , maalsef yanılıyor ben üstüme başka kadını getiren adamla asla evli kalamazdım.

Banyoya girip duş aldım, banyodaki işlerim bitince bornozla dışarı çıktım. Ama işimi şansa bırakmamak için kapıyı kilitledim.

Kafamdan hınzır düşünceler geçince gülümsedim.
Bana bizi rezil mi edeceksin? Namusumuza laf mı getireceksin dememişler miydi? İyi o zaman bende dediklerini yapacağım.
Dolabımdan en kısa olan eteği aldım.
Evet bugün eğer Fazilet Hanım kalp krizi geçirmese bilin ki daha da geçirmez.
Beyaz eteğin üzerine uygun bir bluz de seçtim.
Eee tüm köy halkı burada olacak, o zaman da daha çok sinirlenecekler. İşime gelir!

 İşime gelir!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giydikleri

Saçlarıma hafif tam belirgin olmayan su dalgası verdim.
Asla onlara karşı güçsüz görünmeyeceğim! Asla!
Belki güçsüz olabilirim bilmiyorum...
Ama asla güçsüz gözükmeyeceğim.

Merdivenlerde yankılanan topuklu ayakkabılarımın loş sesiyle aşağı indim.
Davul zurna ara vermişti. Yoksa tabiki duyulmazdı.
Herkes merdivenlere doğru bakıp beni gördüler.
Fazilet Hanım kocaman açtığı gözleriyle ve elini ağzına kapatmış şekilde bana bakıyordu.

Oyun öyle değil böyle oynanır Fazilet Hanım.
Senin karşındaki kim bakta sonra oyununu oyna.

Herkesin ağzı açık bana bakması, kimilerinin aralarında fısıldaması,
Ve Fazilet Hanımın şok geçirmesi olayı özetler bence.

Düğün tekrar başlamıştı. Halaylar çekiliyordu. Bizim burada düğün sabahtan başlar geceye kadar.
Ama ne damat beyimiz var ortada, ne de gelin hanım! E tabi kuaförü var bu işin, gelini çıkarması var, damat traşı vs.
Larin'le asla bir sorunum yok, sadece evli bir adamla oynaya oynaya evlenmesi çok can yakıcı.
Buda onu sevmememe neden oluyor.
Kendilerini evli bir adama yakıştırmaları, kendilerine kuma ifadesini yakıştırmaları beni deli ediyor.

|●●●|

Zannediyorlar ki bir köşe de oturup ağlayacağım. Ama ben öyle birşey yapmayacağım!
Kocamın düğününde halay çekmesem ayıp olur değil mi(?!)

Fazilet Hanım sabahtan beri üzerimi değişmem için uğraşıyordu. Ama kusura bakmayın Fazilet Hanım değiştirmeyeceğim.

Damadımız ve gelinimiz gelmişti(!) nasılda yakışıyorlar maşallah(!)

İçimde bir ağlama hissi vardı ama neyden kaynaklanıyor hiç bilmiyorum.
Azer duygusuzca önündeki masaya bakıyordu.
Larin ise akraba kızlarıyla eğleniyordu.
Bir süre sonra Larin'de Azer'in yanına oturdu.
Ben ise yalancı gülümsemeyle halay çeken insanlara bakıyordum.
Yanımda abimler vardı, çıkıp Azer'i öldürmemeleri için ikisine de bakıp gülüyordum.

Hûma Kuşu (Berdel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin