Τ ρ ι α ν τ α ε π τ α

3.1K 252 259
                                    

Η Βαλέρια τρέχει από το πρωί στο συνεργείο του θείου της και αυτό θα μπορούσε να πει κανείς πως θα την έκανε να ξεχαστεί από αυτό που περνά, όμως αυτό είναι τρομερά δύσκολο. Βλέπει εξαρτήματα με τα οποία έχει επιτεθεί στον Ματέο, βλέπει κινητήρες που της θυμίζουν, όπως και να έχει, την όλη κατάσταση.

Βλέπει τον αργόστροφο Μάκη και της θυμίζει τους καινούριους μηχανικούς που ενώ στην αρχή έμοιαζαν ψάρια σε μεγάλο ενυδρείο, ύστερα από μερικές μέρες με την Βαλέρια Πέτρου έμαθαν να διοχετεύουν σωστά την γνώση τους, με τέτοιο τρόπο που να γίνεται πράξη.

Από μακριά ο θείος της θεωρεί πως όλα είναι φυσιολογικά και δεν ψάχνει τον λόγο που η ανιψιά του ζητά τέτοια εχεμύθεια. Εν μέσω πρωταθλήματος, ξέρει ότι, δεν θα παραιτούνταν από την Ferrari και εκτός αυτού κάποιος θα του είχε τηλεφωνήσει για να του το πει.

Κανένα τηλέφωνο όμως δεν τον «ενόχλησε» οπότε μένει να κοιτά την Βαλέρια που με καθόλου προσπάθεια και κόπο, ολοκληρώνει την επισκευή κάθε οχήματος στο μαγαζί.

Οι δουλειές της πρώτης μέρας τελείωσαν την ίδια μέρα και όλοι φαίνονται ευχαριστημένοι. Ο θείος της περήφανος συζητούσε σε πολλούς το πόσο περήφανος είναι για την ανιψιά του, τα λόγια αυτά φτάνουν στους γονείς της. Το βράδυ η Βαλέρια ταλαντεύεται ανάμεσα στο να μαλώσει τον θείο της για το εγκώμιο που της πλέκει και στο να τον πάρει μια τεράστια αγκαλιά που πιστεύει τόσο πολύ σε εκείνη.

Εν τέλει, δεν κάνει τίποτα από τα δύο. Τρώει ήσυχα την σαλάτα που της έφτιαξε η θεία της και σκέφτεται για πολλοστή φορά όσα συνέβησαν στην Ιταλία, πράγμα που δεν περνά αδιάφορο από τον Κωστή.

«Ίσως αν μου έλεγες τι σε βασανίζει να μπορούσα να σε βοηθήσω.» της χαϊδεύει το μπράτσο στοργικά και εκείνη μειδιάζει. «Τι σε έκανε να φύγεις τόσο ξαφνικά;» την ρωτά. Έχει βγάλει συμπέρασμα πως η Βαλέρια δεν θα ήταν τόσο σιωπηλή αν δεν την βασάνιζε κάτι και για να τυρρανάται έτσι σημαίνει πως κάτι έχει συμβεί.

«Δεν μπορώ να σου πω θείε. Όχι ακόμη.»

Η θεία της ακούει προσεκτικά αλλά δεν βγάζει λέξη.

«Γιατί κορίτσι μου;» η φωνή του γλυκαίνει κι αυτό σχεδόν την κάνει να του τα πει όλα.

«Είναι πολύ λεπτό το ζήτημα και θέλω να είμαι έτοιμη να το συζητήσω κι εγώ. Πρέπει να το διαχειριστώ σωστά.» απαντά αινιγματικά και οριακά με διπλωματία.

Love Through Gears/ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗWhere stories live. Discover now