Ε ι κ ο σ ι δ ύ ο

4.6K 320 207
                                    

Στην υπόλοιπη διάρκεια της δραστηριότητας την κοιτά όσο πιο διακριτικά μπορεί να δουλεύει με τον Πένσελ.

Της ρίχνει πολλές κλεφτές ματιές και το γεγονός πως εκείνη είναι αφοσιωμένη στην δουλειά της και δεν τον κοιτά πίσω, τον εκνευρίζει. Ο τρόπος που ρίχνει τα μαύρα μαλλιά της πίσω από τους ώμους κάθε φορά που κάποιες τούφες την εμποδίζουν από το να βλέπει τον φουντώνει.

Ο Πένσελ βρίσκεται τόσο κοντά της που ο Μάξιμος είναι έτοιμος να ορμήσει στο μέρος του. Ψάχνει να βρει έστω και την παραμικρή ενόχληση στην στάση της Βαλέριας όμως αποτυγχάνει και αυτό τον εξαγριώνει περισσότερο.

«Γιατί δεν απομακρύνει τα χέρια του από πάνω της; Τόσο πολύ της αρέσει που χαϊδεύει την πλάτη της;» σκέφτεται και αυτές οι σκέψεις φαίνεται να τον βασανίζουν.

Παρατηρεί το μικρό χαμόγελο που σκάει κάθε φορά που εκείνος φαίνεται να της λέει κάποιο αστείο, προσέχει την ευδιάθετη στάση απέναντι του και δεν παραλείπει την μηδαμινή απόσταση που υπάρχει μεταξύ τους που δεν φαίνεται να θέλει να αυξήσει κανένας από τους δύο.

Το διαβολάκι, που είχε καιρό να φανεί στα αριστερά του, τον τσιγκλάει περισσότερο από όσο πρέπει. «Γιατί δεν αυξάνει την απόστασή τους;» τον ρωτά μα απάντηση δεν παίρνει προς το παρόν.

«Είναι συνεργάτες, δεν μπορούν να μην βρίσκονται κοντά ο ένας στον άλλον.» απαντά κάπως πνιχτά το αγγελάκι μα μέχρι εκεί προλαβαίνει να πει, μιας που το διαβολάκι δεν αφήνει πολλά περιθώρια.

«Εγώ στην θέση της θα κρατούσα αποστάσεις εφόσον ήξερα πως με κοιτάς.» τον φουντώνουν περισσότερο τα λόγια που ακούει.

«Δεν έχετε κάτι για να προσέχει ότι την κοιτάς.» βρίσκει το θάρρος το αγγελάκι και υψώνει έστω και προσωρινά το ανάστημά του.

«Αυτά να τα σκεφτόταν εχθές που κοιμόταν στην αγκαλιά του.» αντιμάχεται η φωνή στα αριστερά του. «Είναι δική του η Βαλέρια.» συμπληρώνει.

«Η κτητικότητα προϋποθέτει κτήση και δεν είναι δικιά του η Βαλέρια.» λέει το αγγελάκι μα σύντομα εξαφανίζεται από το προσκήνιο.

«Θα έπρεπε να σε είχε σκεφτεί.» ψελλίζει το διαβολάκι και εξαφανίζεται και εκείνο.

Ο Μάξιμος είναι ξεκάθαρα εκνευρισμένος.

Με αυτές τις σκέψεις να τον βασανίζουν και να τον φορτώνουν συνεχίζει αν την κοιτάει από μακριά.

Love Through Gears/ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗWhere stories live. Discover now