Τ ρ ι α ν τ α ε ξ ι

3.1K 243 123
                                    

Βαλέρια

Τον βλέπω να περιμένει νωχελικά τις αποσκευές μας και δεν ξέρω αν είναι η ιδέα μου αλλά φαίνεται δακρυσμένος. Στοιχηματίζω πως για αυτή του την κατάσταση φταίει το αποτέλεσμα από το grand prix της Βραζιλίας όπου ο Μάξιμος ήρθε ξανά δεύτερος ενώ ο Αντάμο τερμάτισε πρώτος για ακόμη μια φορά.

Τώρα οι πόντοι έχουν διαμορφωθεί με τέτοιο τρόπο όπου ο Αντάμο είναι πρώτος με 313 πόντους και ο Μάξιμος τον ακολουθεί με 310 πόντους. Αυτό φαίνεται να τον στεναχώρησε πιο πολύ από όλα. Είχε τόσο εκείνος όσο κι εγώ αρκετές ελπίδες για το σημερινό αγώνα, ήμασταν σχεδόν σίγουροι πως θα βγει πρώτος αλλά κάτι τον κρατάει.

Φαίνεται ότι έχει ωριμάσει σαν οδηγός αλλά δεν πιέζεται. Και δεν οφείλεται αυτό στις συμβουλές του Λέβι, αλλά αυτό που υποθέτω ότι τον κρατάει πίσω είναι η ανασφάλεια λόγω του ατυχήματος.

Πρέπει να ξυπνήσει, έχει έναν αγώνα ακόμη για να διεκδικήσει το πρωτάθλημα και με την ανασφάλεια να τον κρατά πίσω δεν κάνουμε δουλειά.

Τον παρατηρώ που με την ίδια διάθεση σηκώνει τις δύο αποσκευές μας και τον πλησιάζω για να του προσφέρω όποια βοήθεια μπορώ.

«Πιστεύεις μπορούσα και καλύτερα;» ρωτά χωρίς υπεκφυγές και υπονοούμενα.

«Πιστεύω ότι και στους τρεις αγώνες που πέρασαν είχες την δυνατότητα να φτάσεις την πρώτη θέση.»

«Νομίζω ότι μετά το ατύχημα δεν είναι τόσο εύκολο..»

«Γιατί πριν το ατύχημα ήταν εύκολο; Μην βλέπεις τους πέντε τίτλους σου, υπάρχουν οδηγοί που στην φετινή σεζόν δεν έχουν κανέναν πόντο γιατί δεν κατάφεραν να περάσουν μπουν στην δεκάδα.» προχωράμε δίπλα δίπλα προς το πάρκινγκ του αεροδρομίου όπου έχει αράξει το αμάξι του ο Μάξιμος και όταν φτάνουμε στο πίσω μέρος του οχήματος τον βοηθώ να φορτώσει τις αποσκευές μας.

«Ίσως απλά πρέπει να δεχτώ ότι φέτος το πρωτάθλημα δεν θα γίνει δικό μου.» μονολογεί και φαίνεται σαν να παραδίδει τα όπλα. Μπαίνει στην θέση του οδηγού και εγώ από τον συνοδηγό φροντίζω να του βάλω μυαλό.

«Διαφωνώ»

Βάζει μπρος αμέσως και δεν φαίνεται να θέλει να δώσει κάποια απάντηση σε αυτό που του είπα, υποθέτω γιατί το σκέφτεται.

Θέλω να πω πολλά αλλά το τηλέφωνό μου που χτυπά δεν μου αφήνει πολλά περιθώρια για να εκφράσω όσα σκεφτόμουν. Ο Πολ φαίνεται επίμονος από το πόσες φορές έχει αφήσει την κλήση να συνεχίζεται. Αποδεχόμενη το τηλεφώνημά του αντιλαμβάνομαι την νευρικότητα στην φωνή του.

Love Through Gears/ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗWhere stories live. Discover now