Ε ι κ ο σ ι ο κ τ ώ

4.3K 284 304
                                    

Μάξιμος

«Αφού δεν έπαθα εγκεφαλικό με τα σημερινά νομίζω πως δεν υπάρχει άλλη ευκαιρία να πάθω το οτιδήποτε.» δηλώνει σε όλους και σκύβω να την φιλήσω κτητικά, καταστρέφοντας τις ελπίδες όλων των αρσενικών που την κατασπαράζουν οπτικά και μόνο όλο το βράδυ.

«Η αλήθεια είναι πως σήμερα η νίκη σου δεν ήταν καθόλου δεδομένη.» προσθέτει ο Πολ και χαμογελά με μια δόση ανακούφισης.

«Μπορείς να μου πεις τον λόγο που δεν εκμεταλλεύεσαι πλήρως τον κινητήρα;» ρωτά εύθυμα η μαυρομάλλα και χάνομαι για μερικά δευτερόλεπτα στο χαμογελαστό της βλέμμα.

«Θα ήταν ωραίο να εμπιστεύεσαι έστω και λίγο τις ικανότητες μου στο άθλημα.» φιλώ τον κρόταφό της και τυλίγω τον λαιμό της με το μπράτσο μου λίγο πιο πολύ.

«Μου βγάζεις κάθε φορά την ψυχή όμως!» γυρίζει το σώμα τόσο που να ακουμπάει τέλεια στο δικό μου. Το χέρι μου φτάνει στην μέση της και χαϊδεύω απαλά το σημείο εκείνο. «Χαλάλι όμως, μας αντάμειψες όλους και με το παραπάνω.» προσθέτει και με φιλά πεταχτά.

Θα ήθελα πολύ να ολοκληρώσω την πρότασή μου όμως ο μηχανικός της Mercedes φτάνει δίπλα μας και με δύναμη αποσυντονίζει την Βαλέρια από την μεταξύ μας συζήτηση.

«Ήρθα να σας συγχαρώ.» χαμογελά ψεύτικα κι αυτό είναι ξεκάθαρο. Ανταποδίδω σε αυτό το χαμόγελο με το ίδιο ύφος και η Βαλέρια βιάζεται να μιλήσει.

«Η Ferrari είναι ευγνώμων για τον υψηλό ανταγωνισμό.» απαντά διπλωματικά και χαμογελά σχεδόν ειλικρινά.

«Ο κινητήρας σας ήταν άρτιος, μόνο μπράβο μπορώ να πω.» συνεχίζει και η επιμονή του ίσως με εκνευρίζει.

«Τα είπες νομίζω, τώρα φτάνει.» πετάγομαι και φαίνεται ο τόνος μου να μην είναι τόσο επιθετικός όσο ήθελα λόγω της μουσικής που καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του ήχου.

«Μάξιμε.» σφυρίζει η Βαλέρια με σφιγμένα δόντια. Γυρίζει σε εκείνον και του χαμογελά απολογητικά. «Πραγματικά ευχαριστούμε, θα δούμε τι θα γίνει με τους επόμενους αγώνες.»

«Βαλέρια θα ήθελες να μιλήσουμε λίγο μόνοι μας;» της προτείνει και σφίγγει το χέρι μου σαν να ζητά βοήθεια.

 «Θα το ήθελα πολύ αλ-» παρεμβαίνω χωρίς να την αφήσω να ολοκληρώσει αυτό που ήθελε να πει.

«Δεν είναι ώρα να μιλήσετε για δουλειές πιστεύω.»

«Ποιος σας είπε ότι θα μιλήσουμε για δουλειές κύριε Ντορέλι;» το χαμόγελο στο πρόσωπό του με εκνευρίζει και σχεδόν κρατάω μια γροθιά κοντά στο πόδι μου ώστε να μην προσγειωθεί ανακουφιστικά ωραία πάνω του.

Love Through Gears/ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗWhere stories live. Discover now